MARSite on-line | Star Wars Battlefront
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Battlefront]


 
  Frakcje - Republikańska armia Klonów
 
 
| Sojusz RebeliantówGalaktyczne Imperium | Republikańska armia Klonów | Roboty bojowe Separatystów


Prezentuję tutaj frakcje, po których stronie będziecie mogli się opowiedzieć w grze Star Wars Battlefront. Jako trzecią stronę konfliktu, producenci zademonstrowali Republikańską armię Klonów:




Żołnierze Klony (The Clone Troopers)


Doskonałe twory genetyczne, są podstawą armii Republiki. Zwykli i prości żołnierze, urodzili się, aby zostać wyszkolonymi na wojowników. Jak zostało to wyjaśnione w serialu Wojny Klonów, żołnierze Klony są lojalni Republice (w tym filmie są po dobrej stronie) i znajdują się pod dowództwem Rady Jedi. Ich wygląd może być nieco zbliżony do Szturmowców, ale nimi nie są. Są niezachwiani w swojej lojalności i nieustraszeni w boju. W walce przeciw wrogiej piechocie lub pojazdom, sprawdzają się, kiedy atakują większą ilością.


Uzbrojenie:

Republikański karabin blasterowy DC-15 (Republic DC-15 Blaster Rifle)
Długi, cylindryczny DC-15 emituje potężny niebieski pocisk laserowy, zaprojektowany tak, aby poszatkować i piechotę i pojazdy.

Republikański pistolet blasterowy DC-15s (Republic DC-15s Blaster Pitol)
Ta awaryjna broń, zaprojektowana tak, aby była łatwa do noszenia dzięki małym wymiarom, ale za razem śmiertelna. Jest przydatna w bezpośredniej walce w małych pomieszczeniach, wiec lepiej ją mieć w zapasie.

Granat Merr-Sonn V-6 (Merr-Sonn V-6 Haywire Grenade)
Mały, kieszonkowy granat, będący na wyposażeniu żołnierzy Klonów, został tak skalibrowany, aby wywołać jak największe szkody w obwodach elektrycznych robotów. (Zatem, jest najlepsza bronią przeciwko nim.).

Granat wstrząsowy SoroSuub LXR-6 (SoroSuub LXR-6 Concussion Grenade)
Granaty wstrząsowe nie są tak powszechne jak detonatory termiczne, ale są na wyposażeniu każdego żołnierza. Ich siła rażenia sprawia, że są też skuteczne w uszkadzaniu pojazdów.




Zaawansowany Komandos-Zwiadowca - ARC (The Advanced Recon Commando)


Tę formację wykorzystuje się do zwalczania pojazdów i uzbrojenia przeciwnika. W tym celu zaopatrzony jest w wyrzutnię pocisków o dużej sile rażenia - sprawia to, że ma mniejsze pole popisu w walce bezpośredniej, przez co musi być chroniony przez kompanów.

Kiedy mamy jawne zagrożenie ze strony pojazdów, wartość tego żołnierza staje się oczywista. Nie wynika to tylko z jego zdolności do bezpośredniego ataku na pojazd przy użyciu wyrzutni, ale z tego, że może on też przygotować pole obronne, montując miny.


Uzbrojenie:

Wyrzutnia pocisków Merr-Sonn PLX (Merr-Sonn PLX Missile Launcher)
Ręczna wyrzutnia Merr-Sonn PLX, może wystrzelić "głupie" (niekierowane) jak i inteligentne, zaprogramowane pociski GAM (gravity-acivated mode) specjalnie dla tej broni.

Republikański pistolet blasterowy DC-15s (Republic DC-15s Blaster Pitol)
Ta awaryjna broń, zaprojektowana tak, aby była łatwa do noszenia dzięki małym wymiarom, ale za razem śmiertelna. Jest przydatna w bezpośredniej walce w małych pomieszczeniach, wiec lepiej ją mieć w zapasie.

Detonator termiczny Merr-Sonn V-1 (Merr-Sonn V-1 Thermal Detonator)
Żołnierze Klony zaopatrzeni są w mały detonator termiczny, w wersji przeznaczonej na pola bitewne. Urządzenie zostało tak skalibrowane, aby razić maksymalną ilość wrogów. Jeśli wybuchnie koło ciebie, no to do widzenia.

Mina HX2 (Conner Ship Systems HX2 Mine)
Kiedykolwiek na polu bitwy jest ARC, możesz być pewien, że miny są gdzieś porozkładane. Są one doskonałą bronią przeciwko tym, co nie patrzę gdzie stają. W wirze walki nie można ich lekceważyć.




Pilot Klon (Clone Pilot)

Kiedy większość kolonów Republiki była szkolona do służby w piechocie, mała grupka, wybranych przypadkowo żołnierzy, została dodatkowo przeszkolona na pilotów i techników. Zostawali wyznaczani do służby na groźnych okrętach bojowych, byli odpowiedzialni za bezpieczne dostarczanie żołnierzy klonów na pole bitwy oraz ich ewakuację i za naprawę pojazdów podczas walki.

Pilot zna się na pojazdach i ich specyfice, co pozwala mu naprawiać pojazdy, podczas gdy te są w ruchu. Wszyscy są wyposażeni w "Nóż fuzyjny" i w zestawy do rozdawania kompanom, dzięki czemu mogą wspomagać swoich kompanów na polu walki.


Uzbrojenie:

Rozrywacz plazmowy Drever Corp "DN Bolt Caster" (Drever Corp "DN Bolt Caster" Plasma Disruptor)
Na początku, firma Drever Corp stworzyła rozrywacz plazmowy "Feniksa II", jako narzędzie dla agentów celnych i spec-grup komandosów, aby nim wyłamywać zamknięte drzwi. Ale żołnierze, zaczęli używać tego narzędzia na polu walki przeciwko robotom i innym wrogom. Jego skuteczność była niepodważalna i zachęciła Drever Corp do stworzenia broni "DN Bolt Caster". Jest ona droga ale efektywna w walce przeciwko robotom.

Republikański pistolet blasterowy DC-15s (Republic DC-15s Blaster Pitol)
Ta awaryjna broń, zaprojektowana tak, aby była łatwa do noszenia dzięki małym wymiarom, ale zarazem śmiertelna. Jest przydatna w bezpośredniej walce w małych pomieszczeniach, wiec lepiej ją mieć w zapasie.

Palnik fuzyjny SoroSuub F-187 (SoroSuub F-187 Fusioncutter)
Palnik fuzyjny jest narzędziem do ogólnego zastosowania. Można nim naprawiać pojazdy i budynki oraz różne konstrukcje spotykane na polu walki.

Zestawy do rozdawania (Supply Dispenser)
Rozmaite, niedrogie zestawy zawierające różnorakie komponenty medyczne, zestawy do pierwszej pomocy oraz amunicję, które pilot ma przy sobie dla swoich kompanów. Przydatny pakunek dla będących w ciągłym ruchu żółnierzy.




Strzelec Wyborowy (Clone Sharpshooter)

W przeciwieństwie do tradycyjnych armii, w których snajperzy wybierani są spośród najlepszych strzelców, żołnierze klony, już podczas procesu tworzenia zostali obdarzeni odpowiednimi, niezbędnymi cechami, takimi jak wzrok, dokładność, celność, czy cierpliwość. Jednakże, strzelec wyborowy dodatkowo przechodzi "błyskawiczny trening", który uczy go zawiłości związanych z byciem dobrym snajperem. Dodatkowo szkolony jest w posługiwaniu się zmodyfikowanym karabinem snajperskim DC-15x oraz robotem zwiadowczym Arakyd R-1.

Strzelec wyborowy na polu walki ma jedno zadanie: przeszkadzać wrogiej piechocie. Specjalizuje się w wykorzystywaniu otoczenia, co daje mu możliwość dokonania rozpoznania, zajęcia odpowiedniej pozycji, czekania i metodycznego eliminowania wrogich jednostek, jedną za drugą.


Uzbrojenie:

Republikański karabin snajperski DC-15x (Republic DC-15x Sniper Rafle)
DC-15x jest zmodyfikowaną wersją standardowego karabinu używanego przez żołnierzy klonów, z dodatkowym celownikiem o dużej dokładności w dalekim zasięgu.

Republikański pistolet blasterowy DC-15s (Republic DC-15s Blaster Pitol)
Ta awaryjna broń, zaprojektowana tak, aby była łatwa do noszenia dzięki małym wymiarom, ale za razem śmiertelna. Jest przydatna w bezpośredniej walce w małych pomieszczeniach, wiec lepiej ją mieć w zapasie.

Detonator termiczny Merr-Sonn V-1 (Merr-Sonn V-1 Thermal Detonator)
Żołnierze Klony zaopatrzeni są w mały detonator termiczny, w wersji przeznaczonej na pola bitewne. Urządzenie zostało tak skalibrowane, aby razić maksymalną ilość wrogów. Jeśli wybuchnie koło ciebie, no to dowidzenia.

Robot Zwiadowczy Arakyd R-1 (Arakyd R-1 Recon Droid)
Strzelec wyborowy może rozmieścić zdalnie sterowane roboty zwiadowcze, aby za ich pomocą dokonać rozpoznania pola walki. Robot zwiadowczy może wezwać atak orbitalny, który wyeliminuje pobliskich wrogów.




Żołnierz odrzutowy (Jet Trooper)


Dzięki "genetycznej pamięci" Jango Fetta, żołnierz odrzutowy wykorzystuje plecak odrzutowy o ograniczonym czasie lotu. Może się dzięki niemu przemieszczać na znaczne odległości w bardzo krótkim czasie. Zwinność potrzebna do lotu sprawia, że jest go bardzo ciężko trafić, a jego wyrzutnia pulsacyjna może być śmiertelną bronią z bliskich odległości.


Uzbrojenie:

Wyrzutnia pulsacyjna Merr-Sonn EM (Merr-Sonn EM Pulse Launcher)
Wyrzutnia pulsacyjna EM strzela elektryczno- magnetycznymi ładunkami. Strzał z tej broni ma spowodować jak największe zwarcia w elekrycznych obwodach robotów.

Republikański pistolet blasterowy DC-17 (Republic DC-17 Blaster Pistol )
Żołnierze odrzutowi często trafiają na miejsca pod intensywnym obstrzałem, więc posiadanie pistoletu blasterowgo jest u nich bardziej wskazane niż u innych jednostek. DC-17 charakteryzuje się znaczną szybkostrzelnością niż jego poprzednik i jest niezmiernie śmiercionośny.

Detonator termiczny Merr-Sonn V-1 (Merr-Sonn V-1 Thermal Detonator)
Żołnierze Klony zaopatrzeni są w mały detonator termiczny, w wersji przeznaczonej na pola bitewne. Urządzenie zostało tak skalibrowane, aby razić maksymalną ilość wrogów. Jeśli wybuchnie koło ciebie, no to do widzenia.


| Sojusz RebeliantówGalaktyczne Imperium | Republikańska armia Klonów | Roboty bojowe Separatystów




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor