LOKACJA |
|
LP. |
|
NAZWA PLANSZY |
|
CELE |
|
|
|
|
|
|
|
I. Sri Lanka
(Cejlon) |
|
1) |
|
Bramy Zaginionego Miasta |
|
- |
znajdź wejście do zaginionego miasta |
2) |
|
Obóz Myśliwych |
|
- |
znajdź drogę przez zatopione ruiny |
3) |
|
Starożytne ścieżki |
|
- |
znajdź ładunek wybuchowy aby wysadzić bramę |
- |
przedostań się przez Bramę Krokodyla |
4) |
|
Pałac Zaginionych Królów |
|
- |
wypracuj sobie drogę na brzeg rzeki w kanionie |
5) |
|
Rzeka Kłów |
|
- |
zlokalizuj wejście do jaskini Bogini Rzeki |
6) |
|
Świątynia Bogini Rzeki |
|
- |
otwórz świątynię Kouru Watu |
7) |
|
Do Świętej Jaskini |
|
- |
znajdź drogę do świątyni wewnątrz sanktuarium |
8) |
|
Cisi strażnicy |
|
- |
przejdź próbę Cichych Strażników |
- |
wypracuj sobie drogę do Świętego Jeziora |
9) |
|
Idol Kouru Watu |
|
- |
ucieknij z idolem Kouru Watu i przeżyj! |
|
|
|
|
|
|
|
II. Praga
|
|
1) |
|
Bramy zamku |
|
- |
odkryj sposób, by wślizgnąć się
do wnętrza zamku |
2) |
|
Loch |
|
- |
przedostań się przez lochy na
dziedziniec |
3) |
|
Dziedziniec |
|
- |
znajdź drogę do głównej części
zamku |
4) |
|
Wielki Hol |
|
- |
dostań się do biblioteki zamkowej |
- |
znajdź klucz do drzwi biblioteki |
5) |
|
Biblioteka |
|
- |
znajdź mapę zamku |
- |
przedostań się na dół do
Laboratorium Alchemika |
- |
zlokalizuj przedmiot, który otworzy
fałszywą biblioteczkę-drzwi |
6) |
|
Zegar Astrologa |
|
- |
zlokalizuj pierwszy z 4 kluczowych przedmiotów,
otwierający przejście do Laboratorium Alchemika |
- |
rozwiąż pierwszą zagadkę na
Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym |
- |
wypracuj sobie drogę do
Laboratorium Alchemika |
7) |
|
Zbrojownia |
|
- |
znajdź złamany miecz |
- |
powróć do Zegara Astrologicznego |
8) |
|
Zegar Astrologa: część 2 |
|
- |
rozwiąż drugą zagadkę na
Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym |
9) |
|
Obserwatorium |
|
- |
znajdź manifest Vegi |
- |
powróć do Zegara Astrologicznego |
10) |
|
Zegar Astrologa: część 3 |
|
- |
rozwiąż trzecią zagadkę na
Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym |
11) |
|
Wieża Vegii |
|
- |
znajdź Kryształową Duszę |
- |
powróć do Zegara Astrologicznego |
12) |
|
Zegar Astrologa: cześć 4 |
|
- |
rozwiąż czwartą zagadkę na
Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym |
13) |
|
Laboratorium |
|
- |
odzyskaj drugi fragment Lustra Snów |
|
|
|
|
|
|
|
III. Istambuł |
|
1) |
|
Istambuł - ucieczka |
|
- |
ucieknij z celi i odzyskaj swój
ekwipunek |
- |
znajdź drogę do wnętrza ruin
Meczetu |
2) |
|
Tajemnica Meczetu: część 1 |
|
- |
Naziści chcą wykopać coś poniżej Meczetu. Dostań się tam
i dowiedz się czego tam szukają. |
3) |
|
Tajemnica Meczetu: część 2 |
|
- |
dostań się do dźwigu i przy jego
pomocy dostań się na dół |
4) |
|
Podwodny pałac |
|
- |
znajdź mapę zatopionego miasta |
- |
wypracuj sobie drogę do pałacu
Belisariusa |
5) |
|
Wrota Neptuna |
|
- |
wypracuj sobie drogę do świątyni
Posejdona |
- |
znajdź monetę Potwora Morskiego |
- |
znajdź monetę Konia Morskiego |
- |
znajdź monetę Trójzęba |
- |
znajdź monetę Wina |
- |
otwórz wrota świątyni |
6) |
|
Upadek Króla Morza |
|
- |
znajdź komnatę Krakena
(ośmiornicy-mutanta) |
7) |
|
Kłamstwo Kraken'a |
|
- |
odzyskaj trzeci fragment Lustra
Snów |
|
|
|
|
|
|
|
IV. Hong Kong |
|
1) |
|
Złoty Lotos |
|
- |
Uratuj Mei Ying! |
2) |
|
Złoty Lotos: część 2 |
|
- |
Uratuj Mei Ying! |
3) |
|
Ulice Hong Kongu |
|
- |
Uratuj Mei Ying! |
4) |
|
Ulice Hong Kongu: część 2 |
|
- |
Uratuj Mei Ying! |
|
|
|
|
|
|
|
V. Hong Kong |
|
1) |
|
Nefrytowy wiatr |
|
|
|
2) |
|
Tajemnica Laguny Peng Lai: część 1 |
|
- |
zlokalizuj
materiał wybuchowy i wysadź dziurę w ścianie laguny |
- |
znajdź drogę
przez starożytne ruiny |
3) |
|
Tajemnica Laguny Peng Lai: część 2 |
|
- |
dostań się na szczyt klifu do
wejścia do bazy łodzi podwodnych |
- |
dostań się do dźwigu i użyj go aby
podnieść Indy'ego |
4) |
|
Żelazny krzyż |
|
- |
przedostań się na zewnątrz bazy łodzi podwodnych,
unikając strażników, jeśli jest to możliwe |
5) |
|
Spotkanie |
|
|
|
6) |
|
Baza łodzi podwodnych: część 1 |
|
- |
znajdź drogę do łodzi podwodnej |
7) |
|
Baza łodzi podwodnych:
część 2 |
|
- |
przedostań się do stacji gondoli |
- |
znajdź przebranie i papiery
bezpieczeństwa |
- |
blefując, przedostań się przez Punkt
Kontrolny Bezpieczeństwa |
|
|
|
|
|
|
|
VI. Gondole |
|
1) |
|
Główna droga do Peng Lai |
|
- |
przedostań się do kanałów wentylacyjnych i udaj się do
systemu gondoli |
2) |
|
Infiltracja |
|
- |
znajdź pomieszczenie z generatorem i uruchom system gondoli |
- |
wróć do gondoli i zdąż dostać się
do niej! |
3) |
|
Terror na 600 metrach n.p.m. |
|
- |
przetrwaj tak długo, aby dostać się
do głównej bazy gondoli |
4) |
|
Baza powietrzna |
|
- |
przedostań się do stacji gondoli w odległej części bazy |
5) |
|
Wspinaczka po przygodę |
|
- |
przywołaj kolejną gondolę na stację |
- |
wejdź na jej pokład i dostań się do
Fortecy Czarnego Smoka |
|
|
|
|
|
|
|
VII. Forteca
Czarnego
Smoka |
|
1) |
|
Forteca Czarnego Smoka |
|
- |
znajdź tajną drogę do Fortecy
Czarnego Smoka |
2) |
|
Wezwanie do bitwy |
|
- |
przedostań się do bazy na pagodzie
i zacznij się wspinać na górę |
3) |
|
Wieża Burz |
|
- |
cofnij sie do komnaty, gdzie
przetrzymywana jest Mei Ying |
4) |
|
Ratunek |
|
- |
pokonaj bliźniaczki Fenga i uratuj
Mei Ying |
|
|
|
|
|
|
|
VIII. Świątynia
Zła
|
|
1) |
|
Zejście w mrok |
|
- |
przeżyj śmiertelne zejście w głąb
góry |
2) |
|
Katakumby |
|
- |
zbadaj świątynię Kong Tiena |
- |
rozwiąż I łamigłówkę Ching'a i wejdź do wnętrza świątyni Kong Tiena |
3) |
|
Szpon Smoka |
|
- |
uzupełnij I łamigłówkę Ching'a |
- |
odzyskaj Pa Chenga i wejdź do
wnętrza świątyni Kong Tiena |
4) |
|
Cień króla Tien |
|
- |
zniszcz trzy Smocze Kule, aby wyzwolić Mei Ying z pod
kontroli demona. |
|
|
|
|
|
|
|
IX. Grobowiec
Cesarza
|
|
1) |
|
Ratunek na Peng Lai |
|
|
|
2) |
|
Grobowiec Pierwszego
Cesarza |
|
- |
przetrwaj śmiertelne próby
zewnętrznego sanktuarium |
- |
otwórz przejście do serca Grobowca |
3) |
|
Ścieżka niewidzialnej
Peril |
|
- |
przetrwaj próbę niewidzialnego |
- |
chroń Mei Ying |
4) |
|
Dzwony śmierci |
|
- |
rozwiąż zagadkę Duszy Dzwonów |
- |
znajdź drogę do Terakotowego
Labiryntu |
5) |
|
Zemsta Von Beck'a |
|
- |
Przetrwaj gniew Von Becka |
- |
znajdź portal do Świata Podziemi |
|
|
|
|
|
|
|
X. Świat
Podziemi
|
|
1) |
|
Filary Świata Podziemi |
|
- |
połącz Ścianę Snów, aby dostać się
do Krypty Cesarza |
2) |
|
Serce Smoka |
|
- |
odzyskaj Serce Smoka |
- |
ucieknij ze skarbem i ocal życie |
3) |
|
Powstanie czarnego Smoka |
|
- |
zaatakuj Pa Chenga z mistyczną
energią, aby przeniknąć przez tarcze Kai |
- |
pokonaj Marshalla Kai i ucieknij ze
Świątyni Pierwszego Cesarza |
- |
zabierz Serce Smoka z dala od Kai |
|
|
|
|
|
|
|
Epilog |
|
|
|
|
|
|
|