MARSite on-line | Indiana Jones and the Emperor's Tomb
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Indiana Jones and the Emperor's Tomb]



 
  Emperor's Tomb - tłumaczenie tekstów z gry
 
 

Tłumaczenie gry Indiana Jones and the Emperor's Tomb (inaczej spolszczenie gry) w wersji 2.0 zawiera w sobie tłumaczenia zawarte w werji 1.0, (czyli spolszczeniu menu w grze, tytułów oraz celów misji, podpowiedzi ("samouczek") pokazywane podczas gry) oraz zawiera wszystkie pozostałe teksty z gry, czyli dialogi. Wersja 1.0 była przeznaczona do gry bez żadnego uaktualnienia i nie będę jej już zamieszczał. Wersja 2.0 dostosowana jest do gry uaktualnionej za pomocą najnowszego dostępnego patcha do wersji 1.01 i przy takiej wersji spolszczenie było testowane. Dlatego należy przed zainstalowanie spolszczenia pobrać niniejsze uaktualnienie i zainstalować je. Więcej na temat patcha 1.01 oraz jego opis znajdziesz tutaj.

Wykaz i opis plików spolszczających grę Indiana Jones and the Emperor's Tomb:

MissionList.txt - lista plansz i misji w grze - tzn. tytuły lokacji i plansz -> ich wydruk
Objectives.txt - cele do wykonania na poszczególnych planszach
Tips.txt - podpowiedzi ze wskazówkami pokazujące się podczas grania, np. kiedy się używa bata, ...
Credits.txt - lista twórców gry
gen_dialogue.str - dialogi główne używane podczas całej gry, czyli okrzyki przeciwnika lub częste odzywki Indy'ego
m01_dialogue.str,
m02_dialogue.str,
m03_dialogue.str,
m04_dialogue.str,
m05_dialogue.str,
m06_dialogue.str,
m07_dialogue.str,
m08_dialogue.str,
m09_dialogue.str,
m10_dialogue.str
- te pliki zawierają przetłumaczone teksty z dialogów wypowiadanych przez postacie występujące w grze, które (jeżeli jest włączona opcja pokazywania napisów w opcjach gry) pokazują się na ekranie. Cyfry w plikach oznaczają numer lokacji do której teksty są w nim umieszczone.
strings.str - wszystkie teksty z menu gry, nazwy przedmiotów, artefaktów, klawisz, itp.

Niestety nie jestem w stanie sprawić aby w grze były polskie znaki, przez co teksty będą ich pozbawione. Mimo wszystko, powinno to w jakimś stopniu ułatwić granie tym, którzy nie znają angielskiego. Za niedogodność przepraszam, a gdyby ktoś obszedł ten problem i byłby chętny podzielić się tą informacją, byłbym wdzięczny. Napisz korzystając z tego formularza.

Pliki z tłumaczeniem w wersji 2.0 do pobrania w dziale: "Do pobrania".


Zaczynam od misji i celów misji:

LOKACJA LP. NAZWA PLANSZY CELE
I. Sri Lanka
(Cejlon)

1)

Bramy Zaginionego Miasta - znajdź wejście do zaginionego miasta
2) Obóz Myśliwych - znajdź drogę przez zatopione ruiny
3) Starożytne ścieżki - znajdź ładunek wybuchowy aby wysadzić bramę
- przedostań się przez Bramę Krokodyla
4) Pałac Zaginionych Królów - wypracuj sobie drogę na brzeg rzeki w kanionie
5) Rzeka Kłów - zlokalizuj wejście do jaskini Bogini Rzeki
6) Świątynia Bogini Rzeki - otwórz świątynię Kouru Watu
7) Do Świętej Jaskini - znajdź drogę do świątyni wewnątrz sanktuarium
8) Cisi strażnicy - przejdź próbę Cichych Strażników
- wypracuj sobie drogę do Świętego Jeziora
9) Idol Kouru Watu - ucieknij z idolem Kouru Watu i przeżyj!
II. Praga

1)

Bramy zamku - odkryj sposób, by wślizgnąć się do wnętrza zamku
2) Loch - przedostań się przez lochy na dziedziniec
3) Dziedziniec - znajdź drogę do głównej części zamku
4) Wielki Hol - dostań się do biblioteki zamkowej
- znajdź klucz do drzwi biblioteki
5) Biblioteka - znajdź mapę zamku
- przedostań się na dół do Laboratorium Alchemika
- zlokalizuj przedmiot, który otworzy fałszywą biblioteczkę-drzwi
6) Zegar Astrologa -

zlokalizuj pierwszy z 4 kluczowych przedmiotów, otwierający przejście do Laboratorium Alchemika

- rozwiąż pierwszą zagadkę na Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym
- wypracuj sobie drogę do Laboratorium Alchemika
7) Zbrojownia - znajdź złamany miecz
- powróć do Zegara Astrologicznego
8) Zegar Astrologa: część 2 - rozwiąż drugą zagadkę na Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym
9) Obserwatorium - znajdź manifest Vegi
- powróć do Zegara Astrologicznego
10) Zegar Astrologa: część 3 - rozwiąż trzecią zagadkę na Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym
11) Wieża Vegii - znajdź Kryształową Duszę
- powróć do Zegara Astrologicznego
12) Zegar Astrologa: cześć 4 - rozwiąż czwartą zagadkę na Łamigłówkowym Zegarze Astrologicznym
13) Laboratorium - odzyskaj drugi fragment Lustra Snów
III. Istambuł

1)

Istambuł - ucieczka - ucieknij z celi i odzyskaj swój ekwipunek
- znajdź drogę do wnętrza ruin Meczetu
2) Tajemnica Meczetu: część 1 -

Naziści chcą wykopać coś poniżej Meczetu. Dostań się tam i dowiedz się czego tam szukają.

3) Tajemnica Meczetu: część 2 - dostań się do dźwigu i przy jego pomocy dostań się na dół
4) Podwodny pałac - znajdź mapę zatopionego miasta
- wypracuj sobie drogę do pałacu Belisariusa
5) Wrota Neptuna - wypracuj sobie drogę do świątyni Posejdona
- znajdź monetę Potwora Morskiego
- znajdź monetę Konia Morskiego
- znajdź monetę Trójzęba
- znajdź monetę Wina
- otwórz wrota świątyni
6) Upadek Króla Morza - znajdź komnatę Krakena (ośmiornicy-mutanta)
7) Kłamstwo Kraken'a - odzyskaj trzeci fragment Lustra Snów
IV. Hong Kong

1)

Złoty Lotos - Uratuj Mei Ying!
2) Złoty Lotos: część 2 - Uratuj Mei Ying!
3) Ulice Hong Kongu - Uratuj Mei Ying!
4) Ulice Hong Kongu: część 2 - Uratuj Mei Ying!
V. Hong Kong
1) Nefrytowy wiatr
2) Tajemnica Laguny Peng Lai:
część 1
- zlokalizuj materiał wybuchowy i wysadź dziurę w ścianie laguny
- znajdź drogę przez starożytne ruiny
3) Tajemnica Laguny Peng Lai:
część 2
- dostań się na szczyt klifu do wejścia do bazy łodzi podwodnych
- dostań się do dźwigu i użyj go aby podnieść Indy'ego
4) Żelazny krzyż -

przedostań się na zewnątrz bazy łodzi podwodnych, unikając strażników, jeśli jest to możliwe

5) Spotkanie
6) Baza łodzi podwodnych: część 1 - znajdź drogę do łodzi podwodnej
7) Baza łodzi podwodnych: część 2 - przedostań się do stacji gondoli
- znajdź przebranie i papiery bezpieczeństwa
- blefując, przedostań się przez Punkt Kontrolny Bezpieczeństwa
VI. Gondole
1) Główna droga do Peng Lai -

przedostań się do kanałów wentylacyjnych i udaj się do systemu gondoli

2) Infiltracja - znajdź pomieszczenie z generatorem i uruchom system gondoli
- wróć do gondoli i zdąż dostać się do niej!
3) Terror na 600 metrach n.p.m. - przetrwaj tak długo, aby dostać się do głównej bazy gondoli
4) Baza powietrzna - przedostań się do stacji gondoli w odległej części bazy
5) Wspinaczka po przygodę - przywołaj kolejną gondolę na stację
- wejdź na jej pokład i dostań się do Fortecy Czarnego Smoka
VII. Forteca
Czarnego
Smoka
1) Forteca Czarnego Smoka - znajdź tajną drogę do Fortecy Czarnego Smoka
2) Wezwanie do bitwy - przedostań się do bazy na pagodzie i zacznij się wspinać na górę
3) Wieża Burz - cofnij sie do komnaty, gdzie przetrzymywana jest Mei Ying
4) Ratunek - pokonaj bliźniaczki Fenga i uratuj Mei Ying
VIII. Świątynia
Zła
1) Zejście w mrok - przeżyj śmiertelne zejście w głąb góry
2) Katakumby -

zbadaj świątynię Kong Tiena

- rozwiąż I łamigłówkę Ching'a i wejdź do wnętrza świątyni Kong Tiena
3) Szpon Smoka - uzupełnij I łamigłówkę Ching'a
- odzyskaj Pa Chenga i wejdź do wnętrza świątyni Kong Tiena
4) Cień króla Tien -

zniszcz trzy Smocze Kule, aby wyzwolić Mei Ying z pod kontroli demona.

IX. Grobowiec
Cesarza
1) Ratunek na Peng Lai
2) Grobowiec Pierwszego Cesarza - przetrwaj śmiertelne próby zewnętrznego sanktuarium
- otwórz przejście do serca Grobowca
3) Ścieżka niewidzialnej Peril - przetrwaj próbę niewidzialnego
- chroń Mei Ying
4) Dzwony śmierci - rozwiąż zagadkę Duszy Dzwonów
- znajdź drogę do Terakotowego Labiryntu
5) Zemsta Von Beck'a - Przetrwaj gniew Von Becka
- znajdź portal do Świata Podziemi
X. Świat
Podziemi
1) Filary Świata Podziemi - połącz Ścianę Snów, aby dostać się do Krypty Cesarza
2) Serce Smoka - odzyskaj Serce Smoka
- ucieknij ze skarbem i ocal życie
3) Powstanie czarnego Smoka - zaatakuj Pa Chenga z mistyczną energią, aby przeniknąć przez tarcze Kai
- pokonaj Marshalla Kai i ucieknij ze Świątyni Pierwszego Cesarza
- zabierz Serce Smoka z dala od Kai
Epilog



[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor