MARSite on-line | Indiana Jones and the Infernal Machine
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Indiana Jones and the Infernal Machine,]


 
  Infernal Machine - klawiszologia
 
 

Poniżej znajduje się lista ustawień klawiatury, myszy i joysticka dla gry Indiana Jones and the Infernal Machine. Jeżeli podczas gry chcesz zmienić ustawienia klawiatury, myszy lub joysticka, naciśnij ESC, aby otworzyć menu opcji, następnie wybierz z menu przycisk Setup, wtedy w oknie Controls możesz zmieniać ustawienia na własne:

KLAWISZ OPIS
Poruszanie się / klawisze akcji:
[kursor w górę] - do przodu,
[SHIFT]+[kursorwgórę] - biegane,
[kursor w dół] - do tyłu,
[kursor w lewo] - obrót w lewo,
[kursor w prawo] - obrót w prawo,
[SHIFT] + [kursor w lewo] - szybki obrót w lewo,
[SHIFT]+[kursorwprawo] - szybki obrót w prawo,
[A] - krok w lewy bok,
[S] - krok w prawy bok,
[Z] + [kursor w górę] - toczenie do przodu,
[Z] + [kursor w dół] - toczenie do tyłu,
[Z] + [kursor w lewo] - toczenie w lewą stronę,
[Z] + [kursor w prawo] - toczenie w prawą stronę,
[ALT] lub [X] - skok w górę,,
[ALT] + [kursor w górę] - skok do przodu,
[ALT] + [kursor w dół] - skok do tyłu,
[SHIFT]+[kursorwgórę] +[ALT] - przeglądanie inwentarza (aby użyć jakiejś pozycji z inwentarza, należy ją podświetlić i nacisnąć ENTER),
[CTRL] - podnieś przedmiot (naciśnij gdy stoisz przed lub nad przedmiotem),
[CTRL] - pchnij / pociągnij (naciśnij gdy stoisz przed obiektem (np. skrzynia),
[CTRL] +[kursorwgórę] - pchnij (po naciśnięciu i przytrzymaniu Ctrl, Indi przyjmie odpowiednią pozycję, wtedy należy nacisnąć kursor),
[CTRL] +[kursorwdół] - pociągnij (po naciśnięciu i przytrzymaniu Ctrl, Indi przyjmie odpowiednią pozycję, wtedy należy nacisnąć kursor),
[ALT] - wspinanie się na występy, po drabinach (należy nacisnąć stojąc bezpośrednio przed występem),
[CTRL] - aktywuj (naciśnij stojąc przed aktywowanym przedmiotem (np. przyciskiem),
[0 INS] + [kursory ruchu] - rozglądanie się (0 z klawiatury numerycznej),
[C] - przełącznik pomiędzy trybem pełzania / chodzenia,
[M] - włączanie / wyłączanie mapy,
[L] - włączanie / wyłączanie światła (zapalniczki),
[K] - rysowanie kredą po ścianie (można sobie znakować tak drogę),
[H] - podreperowanie zdrowia (jeśli posiadamy apteczki),
[Q] - część piekielnej maszyny - Urgon (wywołuje trzęsienie),
[E] - część piekielnej maszyny - Taklita (stajesz się niewidzialny),
[W] - część piekielnej maszyny - Azerium (możesz lewitować w odpowiednich miejscach),
[R] - część piekielnej maszyny - Nuba (coś jakby mocna bateria),
[T] - narzędzia z dala.
Obsługa broni i przedmiotów:
[SPACJA] - wyciąganie / chowanie ostatnio używanej broni,
[CTRL] - strzelanie,
[0] - pięści,
[1] - bat,
[2] - Rewolwer kaliber .45,
[3] - pistolet 9mm,
[4] - pistolet maszynowy,
[5] - karabin,
[6] - maczeta,
[7] - karabin maszynowy,
[8] - dubeltówka,
[9] - rakietnica,
[G] - granaty,
[P] - teczka z ładunkami,
[. (kropka)] - wybór następnej broni,
[, (przecinek)] - wybór poprzedniej broni,
Wspinanie się (Indi nie może wspinać się i trzymać bron jednocześnie):
[ALT] - wchodzenie / wspinanie się na występ / drabinę, itp., zejście z bata, zakończenie lewitacji,
[kursor w górę] - wspinanie się,
[kursor w dół] - zchodzenie,
[kursor w lewo] - wspinanie się w lewo,
[kursor w prawo] - wspinanie się w prawo,
[ALT] lub [kursor w dół] - zeskoczenie ze ściany,
[CTRL] - użycie bata do wspinaczki.
Wisząc na występie:
[ALT] - kończy zwisanie na występie,
[kursor w lewo] - przejście zwisając na lewo,
[kursor w prawo] - przejście zwisając na prawo,
[kursor w górę] - podciągnięcie się na występ,
[kursor w dół] - zchodzenie z występu i zwisanie,
Pływanie - po powierzchni:
[kursor w górę] - wiosłowanie do przodu,
[kursor w dół] - wiosłowanie do tyłu,
[kursor w lewo / w prawo] - zmiana kierunku płynięcia,
[ALT] - wyjście z wody na występ
Pływanie - pod wodą:
[ALT] lub [X] - płynięcie do przodu,
[C] - włączanie / wyłączanie trybu nurkowania,
[kursor w dół / w górę] - zanurzanie się / wynurzanie się,
[kursor w lewo / w prawo] - zmiana kierunku płynięcia,
[CTRL] - podnoszenie przedmiotów lub aktywacja przełączników.
Pływanie - użycie broni:
[6] - wyciągnięcie maczety - jedynej broni jaką można używać pod wodą,
[SPACJA] - wyciąganie / chowanie maczety,
[CTRL] - zadawanie ciosów maczetą,
Płynięcie tratwą:
[kursor w górę / w dół] - płynięcie do przodu / do tyłu,
[kursor w górę] + [kursor w lewo / w prawo] - wiosłowanie do przodu w lewo / w prawo
[kursor w lewo / w prawo] - skręcanie w lewo / w prawo,
[CTRL] - zejście z tratwy.
Kierowanie dżipem / samochodem:
[CTRL] - wsiadanie / wysiadanie z pojazdu (wysiadanie jest możliwe po zatrzymaniu pojazdu),
[kursor w górę] - przyspieszanie,
[kursor w dół] - hamowanie,
[SHIFT] + [kursor w górę] - wyższy bieg (większa prędkość),
[kursor w lewo / w prawo] - skręcanie poruszającego się pojazdu,
[U] - uniki.
Interfejs:
[ESC] lub [I] - otwieranie interfejsu,
[kursor w górę / w dół] - poruszanie się po elementach danej grupy,
[kursor w lewo / w prawo] - wybranie odpowiedniej grupy opcji,
[ENTER] - zatwierdzenie wyboru danego elementu,
[F5] - szybki zapis gry,
[F8] - szybki odczyt gry,
[F12] - zrzut ekranu do plików JonesXX.bmp do katalogu \ScreenShots znajdującego się w katalogu głównym gry.



[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor