MARSite on-line | Star Wars Jedi Academy
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Jedi Academy]


 
  Star Wars Jedi Academy: tips & triks
 
 

Aby móc wprowadzić któryś z kodów należy uaktywnić lub wyłączyć menu do ich wprowadzenia naciskając jednocześnie: "SHIFT" + "~" (tylda), następnie należy wpisać kod devmapall. Dopiero teraz należy wpisać kody (zauważyłem, że po zainstalowaniu patcha, u mnie nie działają już żadne kody):

KOD OPIS
devmapall - włącza możliwość działania kodów:
god - nieśmiertelność,
notarget - przeciwnicy ignorują Twoją obecność,
give all - daje wszystką broń i zdrowie na 100%,
give health - leczenie,
give ammo - daje wszystko do pełna,
give armor - cały arsenał,
give X # - dostaniesz przedmiot po wpisaniu jego nazwy,
npc spawn - możliwość zmiany postaci (wszystkie nawet te nie grywane). Lista postaci: atst, atst_vehicle, bartender, bespincop, boba_fett, chewie, cultist, cultist_destroyer, cultist_drain, cultist_grip, cultist_lightning, cultist_saber, cultist_saber_2, cultist_saber_throw, cultist_saber_med, cultist_saber_med2, cultist_saber_med_throw, cultist_saber_med_throw2, cultist_saber_strong, cultist_saber_strong2, cultist_saber_strong_throw, cultist_saber_strong_throw2, cultist_saber_all, cultist_saber_all2, cultist_all_throw, cultist_all_throw2, cultist_saber_powers, cultistcommando, desann, elder, elder2, galak, galak_mech, glider, gonk, gran, gran2, granboxer, granshooter ,hazardtrooper, hazardtrooperconcussion, hazardtrooperofficer, howler, human_merc, human_merc_bow, human_merc_key, human_merc_rep, human_merc_flc, human_merc_cnc, larnic_racto, impcommander, imperial, impofficer, impworker, impworker2, impworker3, interrogator, jan, jawa, jawa_armed, jedi, jedi_hf1, jedi_hf2, jedi_hm1, jedi_hm2, jedi_kdm1, jedi_kdm2, jedi_rm1, jedi_rm2, jedi_tf1, jedi_tf2, jedi_zf1, jedi_zf2, jedi_random, jedif, jedimaster, jeditrainer, kyle, lambdashuttle, lando, luke, mark1, mark2, merchant, minemonster, monmothma, morgankatarn, mouse, noghri, nulldiver, player, prisoner, probe, protocol, protocol_imp, r2d2, r2d2_imp, ragnos, rancor, rancor_mutant, rancor_vehicle, rax, rebel, rebel2, reborn, reborn_dual, reborn_new, reborn_staff, reborn_twin, rebornmaster, rebornmasterstaff, rebornmasterdual, ukothos, dkothos, rebornacrobat, rebornboss, rebornchiss, rebornfencer, rebornforceuser, rebornrodian, reborntrandoshan, rebornweequy, reelo, remote, remote_sp, rockettrooper, rockettrooper_w, rockettrooper2, rocks, rodian, rodian2, rosh_penin, rosh_penin_noforce, rosh_dark, saber_droid, saber_droid_training, saboteur, saboteurcommando, saboteurpistol, saboteursniper, sand_creature, sand_creature_fast, seeker, sentry, shadowtrooper, snowtrooper, stcommander, stofficer, stofficeralt, stormpilot, stormtrooper, stormtrooper2, swamptrooper, swamptrooper2, swoop, tauntaun, tavion, tavion_new, tavion_sith_sword, tavion_scepter, test, tie-bomber, tie-fighter, trandoshan, tusken, tuskensniper, ugnaught, wampa, wampa_vehicle, weequay, weequay2, weequay3, weequay4, wildtauntaun, x-wing, yt-1300, z-95, kyle_boss

quit - wyjście z gry,
victory - kończy planszę,
npc kill all - zabija wszystkie postacie NPC (niegrywalne),
d_npc_freeze 1/0 - zamraża (1)/odmraża (0) postacie niegrywalne,
give - daje podany przedmiot,
fly_xwing - latasz X-Wing'iem (radzę stosować na otwartych terenach lub w dużych hangarach),
drive_atst - kirujesz jednostką kroczącą AT-ST,
kill - domyśl się sam lub sprawdź,
noclip - przenikanie przez ściany, możliwość latania,
undying - daje zdrowie i amunicję na 999
g_saberrealisticcombat 9 - miecz tnie realistycznie (odcina kończyny),
thereisnospoon - matrix'owy efekt bullet time - spowolnienie ruchów
Poniższe kody dają nam dostęp do mocy (poziom 1-3):
setforcejump (1-3) - skakania,
setforceheal (1-3) - samouleczania,
setforcepush (1-3) - odpychania,
setforcepull (1-3) - przyciągania,
setforcespeed (1-3) - prędkości,
setforcegrip (1-3) - duszenia,
setforcelightning (1-3) - rażenia piorunami,
setforceall (1-3) - wszystkie wyżej wymienione moce,
setsaberthrow (1-3) - zwiększa zdolność wyrzutu miecza,
setsaberoffense (1-3) - zwiększa siłę ataku mieczem,
setsaberdefence (1-3) - zwiększa siłę obrony mieczem,
Poniższe kody przenoszą nas na konkretna planszę:
devmap -

wczytuje wybrana mapę,




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor