|
|
|
|
Star Wars Jedi Academy: tips & triks
|
|
Aby móc wprowadzić
któryś z kodów należy uaktywnić lub wyłączyć menu do ich wprowadzenia naciskając
jednocześnie: "SHIFT" + "~"
(tylda), następnie należy wpisać kod devmapall.
Dopiero teraz należy wpisać kody (zauważyłem, że po zainstalowaniu patcha, u mnie nie działają już żadne kody):
KOD |
|
OPIS |
|
devmapall |
- |
włącza możliwość działania kodów: |
|
god |
- |
nieśmiertelność, |
|
notarget |
- |
przeciwnicy ignorują Twoją
obecność, |
|
give all |
- |
daje wszystką broń i zdrowie na
100%, |
|
give health |
- |
leczenie, |
|
give ammo |
- |
daje wszystko do pełna, |
|
give armor |
- |
cały arsenał, |
|
give X # |
- |
dostaniesz przedmiot po wpisaniu
jego nazwy, |
|
npc spawn |
- |
możliwość zmiany postaci
(wszystkie nawet te nie grywane). Lista postaci: atst, atst_vehicle, bartender, bespincop, boba_fett, chewie, cultist, cultist_destroyer, cultist_drain, cultist_grip, cultist_lightning, cultist_saber, cultist_saber_2, cultist_saber_throw, cultist_saber_med, cultist_saber_med2, cultist_saber_med_throw, cultist_saber_med_throw2, cultist_saber_strong, cultist_saber_strong2, cultist_saber_strong_throw, cultist_saber_strong_throw2, cultist_saber_all, cultist_saber_all2, cultist_all_throw, cultist_all_throw2, cultist_saber_powers, cultistcommando, desann, elder, elder2, galak, galak_mech, glider, gonk, gran, gran2, granboxer, granshooter
,hazardtrooper, hazardtrooperconcussion, hazardtrooperofficer, howler, human_merc, human_merc_bow, human_merc_key, human_merc_rep, human_merc_flc, human_merc_cnc, larnic_racto, impcommander, imperial, impofficer, impworker, impworker2, impworker3, interrogator, jan, jawa, jawa_armed, jedi, jedi_hf1, jedi_hf2, jedi_hm1, jedi_hm2, jedi_kdm1, jedi_kdm2, jedi_rm1, jedi_rm2, jedi_tf1, jedi_tf2, jedi_zf1, jedi_zf2, jedi_random, jedif, jedimaster, jeditrainer, kyle, lambdashuttle, lando, luke, mark1, mark2, merchant, minemonster, monmothma, morgankatarn, mouse, noghri, nulldiver, player, prisoner, probe, protocol, protocol_imp, r2d2, r2d2_imp, ragnos, rancor, rancor_mutant, rancor_vehicle, rax, rebel, rebel2, reborn, reborn_dual, reborn_new, reborn_staff, reborn_twin, rebornmaster, rebornmasterstaff, rebornmasterdual, ukothos, dkothos, rebornacrobat, rebornboss, rebornchiss, rebornfencer, rebornforceuser, rebornrodian, reborntrandoshan, rebornweequy, reelo, remote, remote_sp, rockettrooper, rockettrooper_w, rockettrooper2, rocks, rodian, rodian2, rosh_penin, rosh_penin_noforce, rosh_dark, saber_droid, saber_droid_training, saboteur, saboteurcommando, saboteurpistol, saboteursniper, sand_creature, sand_creature_fast, seeker, sentry, shadowtrooper, snowtrooper, stcommander, stofficer, stofficeralt, stormpilot, stormtrooper, stormtrooper2, swamptrooper, swamptrooper2, swoop, tauntaun, tavion, tavion_new, tavion_sith_sword, tavion_scepter, test, tie-bomber, tie-fighter, trandoshan, tusken, tuskensniper, ugnaught, wampa, wampa_vehicle, weequay, weequay2, weequay3, weequay4, wildtauntaun, x-wing, yt-1300, z-95, kyle_boss |
|
quit |
- |
wyjście z gry, |
|
victory |
- |
kończy planszę, |
|
npc kill all |
- |
zabija wszystkie postacie NPC (niegrywalne), |
|
d_npc_freeze 1/0 |
- |
zamraża (1)/odmraża (0) postacie
niegrywalne, |
|
give |
- |
daje podany przedmiot, |
|
fly_xwing |
- |
latasz X-Wing'iem (radzę stosować
na otwartych terenach lub w dużych hangarach), |
|
drive_atst |
- |
kirujesz jednostką kroczącą AT-ST, |
|
kill |
- |
domyśl się sam lub sprawdź, |
|
noclip |
- |
przenikanie przez ściany,
możliwość latania, |
|
undying |
- |
daje zdrowie i amunicję na 999 |
|
g_saberrealisticcombat 9 |
- |
miecz tnie realistycznie (odcina
kończyny), |
|
thereisnospoon |
- |
matrix'owy efekt bullet time - spowolnienie ruchów |
|
|
|
|
|
Poniższe kody dają nam dostęp do mocy (poziom 1-3): |
|
setforcejump (1-3) |
- |
skakania, |
|
setforceheal (1-3) |
- |
samouleczania, |
|
setforcepush (1-3) |
- |
odpychania, |
|
setforcepull (1-3) |
- |
przyciągania, |
|
setforcespeed (1-3) |
- |
prędkości, |
|
setforcegrip (1-3) |
- |
duszenia, |
|
setforcelightning (1-3) |
- |
rażenia piorunami, |
|
setforceall
(1-3) |
- |
wszystkie wyżej wymienione moce, |
|
setsaberthrow (1-3) |
- |
zwiększa zdolność wyrzutu miecza, |
|
setsaberoffense (1-3) |
- |
zwiększa siłę ataku mieczem, |
|
setsaberdefence (1-3) |
- |
zwiększa siłę obrony mieczem, |
|
|
|
|
|
Poniższe kody przenoszą nas na konkretna planszę: |
|
devmap |
- |
wczytuje
wybrana mapę, |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|