MARSite on-line | Star Wars Jedi Academy
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Jedi Academy]


 
  Zapowiedź gry Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
 
 
Kontynuacja jednej z najlepszych strzelanek 3D wyjdzie na jesieni 2003. Co prawda nie wcielimy się w postać Kyle Katarna, ale nie ma to, według założeń producenta, pogorszyć jakości zabawy. Wręcz przeciwnie.

Jedi Academy ma być nie podobny do swoich poprzedników, (tj. do Dark ForcesJedi KnightJedi Outcast). Kyle Katarn nie będzie już główna postacią. Co prawda będzie on dalej odgrywał ważną rolę w historii przedstawionej w czwartej części serii, ale z uwagi, że jako rycerz Jedi osiągną bardzo wysoki poziom, nie będziemy się już wcielać w jego postać. Taki zabieg ma uchronić autorów przed powtórzeniem historii, co mogłoby wywołać błędy w logice. Za to do wyboru będziemy mieć szereg nowych postaci, znanych z tej serii gier.
Zgodnie z na razie szczątkowymi informacjami, będziemy walczyć w bardzo różnorodnych miejscach na sporych lokacjach. Na razie nie wiadomo czy będą to miejsca historyczne z filmów i czy powrócimy już po raz czwarty do Nar Shaddaa. Ta różnorodność miejsc, według autorów, ma zwiększyć jej atrakcyjność. Czy tak będzie, okaże się, jak produkt trafi do naszych rąk.
W przypadku tego produkt największy nacisk będzie położony na walki na miecze. Podczas pracy nad Jedi Outcast, wykonawcy projektu podeszli bardzo sceptycznie do tego wątku, planując najwyżej trzy pojedynki. Jednak, gdy kończyli pracę, okazało się, że właśnie te pojedynki odegrają najważniejszą rolę. I tak się stało. Nowe doświadczenie oraz wysokie oceny tego typu rozgrywki przez graczy, spowodowały, że autorzy tym razem planując wykonanie kolejnej części gry, położyli na nie nacisk od samego początku. Będziemy brać w dużych bitwach z 6-7 Jedi jednocześnie.
Gra w trybie dla pojedynczego gracza ma trwać około 30 godzin. Napięcie podczas rozgrywek ma być podtrzymywane przez niewiarygodną rozmaitość poziomów. W tym celu, autorzy chcą odejść od korelacji pomiędzy tematem gry a lokacją. Po każdej trzeciej bądź czwartej misji, gracz zaobserwuje nowe tematy, lokacje i style każdej misji, w których będzie zmieniać się ich wygląd oraz sposób grania. Lokacje mają być w wielu przypadkach znacznie większe i mają bardziej tętnić życiem, niż były do tej pory. Mówiąc wprost, nie będzie tutaj linearnej fabuły. Co prawda będą misje posuwające jakiś wątek do przodu, ale nie zabraknie też misji niezależnych.
W grze będziemy musieli wykonywać wiele wyborów. Będziemy musieli się opowiedzieć po jasnej lub ciemnej stronie mocy (ukłon w stronę Jedi Academy), co będziemy robić przyznając na nie punkty doświadczenia. Sami będziemy wybierać misje, które chcemy wykonać najpierw.

Zapowiada się ciekawa kontynuacja serii, która pomimo, że będzie czwartą odsłoną, po raz kolejny ma być innowacyjna. Jaki będzie końcowy efekt, zobaczymy. Mocną stroną Jedi Outcast były widowiskowe pojedynki. Tu ich ma być więcej. To, że nie będziemy grać Kylem Katarnem, nie powinno wpłynąć negatywnie. Jak się mogliśmy przekonać na licznych MODach i nowych postaciach opracowanych i wciąż opracowywanych przez fanów, w tym świecie, każda postać może wciągnąć. Tym bardziej jeśli jest to Jedi, który używa miecza i mocy. Jedyne co nam obecnie pozostało, to czekać na czwartą odsłonę.




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor