MARSite on-line | Star Wars Jedi Outcast
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Jedi Outcast]


 
  Star Wars Jedi Outcast - uaktualnienia do gry
 
 
Star Wars Jedi Outcast: patch 1.04:

Tytuł: Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Typ pliku: Patch (update)
Wersja: 1.04
Rozmiar: 9.07 MB
Pobierz: ze strony producenta: http://support.lucasarts.com/patches/jedioutcast2.htm.

Patch 1.04 zawiera wszystkie modyfikacje poprzedniego patcha 1.03. Nie wpłynie on na działanie save'ów gry. Jest on głównie przeznaczony dla graczy grających w trybie wieloosobowym. Nowy patch wprowadza modyfikacje takie jak:

- poprawiono stabilność pracy serwerów,
- usunięto problemy z poruszaniem się i walką mieczem,
- zmodyfikowano działanie amunicji w broni Imperium,
- poprawiono błąd przy używaniu mocy przyciągania (Force Pull),
- poprawiono błąd z używaniem różnych przedmiotów w rozgrywce FFA walk na miecze (FFA saber challenge),
- dostosowano też dźwięki i krzyki wydawane przez postacie, stosowne do rodzaju ich "szkody" jaką odnieśli na zdrowiu i zadawanych ciosów,
- skorygowano zdolność pozwalającą graczowi spaść z dużych wysokości w spowolnionym ruchu.

Uwagi:

- została zachowana kompatybilność z save'ami zapisanymi przy użyciu patcha 1.03,
- dema nagrane przy patchu 1.03 nie działają z patchem 1.04,
- po zainstalowaniu patcha 1.04, będą obsługiwane tylko serwery z tej wersji patcha,
- modemowcy muszą dokonać zmian w konfiguracji aby obsłuzyć nowy protokół IP.

[Powrót na górę strony]


Star Wars Jedi Outcast: patch 1.03:

Tytuł: Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Typ pliku: Patch (update)
Wersja: 1.03
Rozmiar: 7.10 MB
Pobierz: ze strony producenta: http://support.lucasarts.com/patches/jedioutcast.htm.

Ważny patch, zarówno dla grających pojedynczo jak i w trybie multiplayer. Zawiera 4 nowe mapy do gry w trybie Multiplayer Duel.

Wprowadzone zmiany:

- Obsługa EAX® 3.0 (dla kart Creative Labs Inc. SoundBlaster® Audigy oraz Extigy – bez kart Aureal Vortex i Vortex 2) oraz OpenAL.

Multiplayer:
- 4 nowe mapy do Multiplayer Duel z botami: duel_bespin, duel_temple, duel_hangar oraz duel_training.

Rozwiązano problemy z:
- Materiałami wybuchowymi i minami.
- Uruchamianiem trybu Multiplayer na komputerach z procesorami AMD.
- Używaniem przez graczy niedozwolonych modeli w grze.
- Używaniem przez graczy Mocy poza ustawionymi na serwerze ograniczeniami.
- Dodano ikonę klawiatury nad głową gracza gdy ten z kimś "rozmawia" lub konfiguruje ustawienia Mocy.
- Wykonanie "backflip’a" wymaga teraz dwukrotnego naciśnięcia przycisku skoku.
- Zmodyfikowany został sposób używania miecza świetlnego w trybie Multiplayer.
- Miecz świetlny ma mniejszą siłę rażenia na samym początku i na samym końcu uderzenia – powinno to zapobiec śmierci od muśnięcia samym końcem miecza.
- Inni gracze nie będą widzieć poświaty gracza używającego Mocy dopóki sami nie zostaną zaatakowani.
- Force Heal oraz Drain wymagają teraz więcej energii>

W trybie Duel:
- rekonfiguracja ustawień Mocy nie powoduje spadnięcia na sam dół kolejki gdy jeden gracz wyjdzie w czasie gry inny zawodnik nie dołączy do meczu z punktacją osoby, która z niego wyszła Zmiana skinów nie powoduje straty wyników na ekranie
- I inne.

Dla pojedynczego gracza:

- Obsługa myszy z Force Feedback.
- Częściowa obsługa Force Feedback dla joysticków.

Rozwiązano problemy z:

- AT-ST na Artus_Topside.
- Brakiem reakcji żołnierzy na widok zwłok ich towarzysza.
- Brakiem reakcji przeciwników na detonator termiczny rzucony w ich kierunku.
- I inne






[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor