Star Wars Jedi Outcast: patch 1.04:
Tytuł: Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Typ pliku: Patch (update)
Wersja: 1.04
Rozmiar: 9.07 MB
Pobierz: ze strony producenta:
http://support.lucasarts.com/patches/jedioutcast2.htm.
Patch 1.04 zawiera wszystkie modyfikacje poprzedniego
patcha 1.03. Nie wpłynie on na
działanie save'ów gry. Jest on głównie przeznaczony dla graczy grających w trybie wieloosobowym. Nowy patch wprowadza modyfikacje takie jak:
|
- |
poprawiono stabilność pracy serwerów, |
|
- |
usunięto problemy z poruszaniem się i walką mieczem, |
|
- |
zmodyfikowano działanie amunicji w broni Imperium, |
|
- |
poprawiono błąd przy używaniu mocy przyciągania (Force Pull), |
|
- |
poprawiono błąd z używaniem różnych przedmiotów w rozgrywce FFA
walk na miecze (FFA saber challenge), |
|
- |
dostosowano też dźwięki i krzyki wydawane przez postacie, stosowne do
rodzaju ich "szkody" jaką odnieśli na zdrowiu i zadawanych
ciosów, |
|
- |
skorygowano zdolność pozwalającą graczowi spaść z dużych
wysokości w spowolnionym ruchu. |
|
|
|
Uwagi:
|
- |
została zachowana kompatybilność z save'ami zapisanymi przy
użyciu patcha 1.03, |
|
- |
dema nagrane przy patchu 1.03 nie działają z patchem 1.04, |
|
- |
po zainstalowaniu patcha 1.04, będą obsługiwane tylko serwery z tej wersji patcha, |
|
- |
modemowcy muszą dokonać zmian w konfiguracji aby obsłuzyć nowy
protokół IP. |
|
|
|
Star Wars Jedi Outcast: patch 1.03:
Tytuł: Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast
Typ pliku: Patch (update)
Wersja: 1.03
Rozmiar: 7.10 MB
Pobierz:
ze strony producenta: http://support.lucasarts.com/patches/jedioutcast.htm.
Ważny patch, zarówno dla grających pojedynczo jak i w trybie multiplayer.
Zawiera 4 nowe mapy do gry w trybie Multiplayer Duel.
Wprowadzone zmiany:
- Obsługa EAX® 3.0 (dla kart Creative Labs Inc. SoundBlaster®
Audigy oraz Extigy – bez kart Aureal Vortex i Vortex 2) oraz OpenAL.
Multiplayer:
- 4 nowe mapy do Multiplayer Duel z botami: duel_bespin,
duel_temple, duel_hangar oraz duel_training.
Rozwiązano problemy z:
- Materiałami wybuchowymi i minami.
- Uruchamianiem trybu Multiplayer na komputerach z procesorami AMD.
- Używaniem przez graczy niedozwolonych modeli w grze.
- Używaniem przez graczy Mocy poza ustawionymi na serwerze ograniczeniami.
- Dodano ikonę klawiatury nad głową gracza gdy ten z kimś "rozmawia" lub
konfiguruje ustawienia Mocy.
- Wykonanie "backflip’a" wymaga teraz dwukrotnego naciśnięcia przycisku
skoku.
- Zmodyfikowany został sposób używania miecza świetlnego w trybie
Multiplayer.
- Miecz świetlny ma mniejszą siłę rażenia na samym początku i na samym końcu
uderzenia – powinno to zapobiec śmierci od muśnięcia samym końcem miecza.
- Inni gracze nie będą widzieć poświaty gracza używającego Mocy dopóki sami
nie zostaną zaatakowani.
- Force Heal oraz Drain wymagają teraz więcej energii>
W trybie Duel:
- rekonfiguracja ustawień Mocy nie powoduje spadnięcia na sam dół kolejki
gdy jeden gracz wyjdzie w czasie gry inny zawodnik nie dołączy do meczu z punktacją osoby, która z niego wyszła
Zmiana skinów nie powoduje straty wyników na ekranie
- I inne.
Dla pojedynczego gracza:
- Obsługa myszy z Force Feedback.
- Częściowa obsługa Force Feedback dla joysticków.
Rozwiązano problemy z:
- AT-ST na Artus_Topside.
- Brakiem reakcji żołnierzy na widok zwłok ich towarzysza.
- Brakiem reakcji przeciwników na detonator termiczny rzucony w ich
kierunku.
- I inne