Gra została stworzona na zmodyfikowanym enginie gry Quake III Arena. Jej wymogi
sa jak na dzisiejsze czasy standardowe. Dane dotyczące
kompatybilności systemu znajdują się poniżej lub na stronie producenta gry: www.lucasarts.com.
Minimalne wymagania systemowe:
system operacyjny
-
Windows 95 OSR2/98/ME/2000/XP
komputer
-
kompatybilny w 100% z MS Windows 9x DirectX
CPU
-
Pentium II lub Athlon kalsy 350 MHz lub lepszy
Pamięć RAM
-
wymagane 64 MB RAM, zalecane 128 MB RAM pod
Windowsem 2000 i XP
Karta graficzna
-
wymagana 16 MB karta graficzna OpenGL PCI lub
AGP ze sprzętowym akceleratorem grafiki 3D. Pełna lista obsługiwanych chipsetów graficznych znajduje się tutaj lub na stronie
www.lucasarts.com/products/outcast/html/system.html.
ilość płyt
-
1,
CD-ROM
-
wymagany minimum 4x IDE lub SCSI,
Karta muzyczna
-
wymagana
16-bitowa karta muzyczna kompatybilna z DirectX 8.x,
Urządzenia wejściowe
-
wymagana klawiatura, mysz lub joystick
DirectX
-
Microsoft DirectX 8.0a,
Uwaga
-
W razie problemów sprawdź czy masz
najnowsze wersje sterowników do urządzeń
Instalacja
-
wymagane 665 MB wolnego miejsca na dysku.
Dodatkowo wolne miejsce na dysku podczas gry na plik tymczasowy swap oraz
na save'y.
Multiplayer:
CPU do gry multiplayer
-
Pentium II lub Athlon 400 MHz lub lepszy,
Gra na lokalnej sieci
-
maksymalnie 32 graczy przy lokalnej sieci
Gra przez Internet
-
maksymalnie 16+ graczy przy połączeniu 56Kbps
lub szybszym połączeniu Internetowym,
Gra przez bezpośrednie
połączenie szeregowe
-
maksymalnie 2 graczy przez zerowy kabel
modemowy
Stosowane chipsety w akceleratorach 3D:
Chipsety
-
ATI Radeon, ATI Radeon 7500/8500, ATI Rage
128, ATI Rage 128 Pro, Matrox G400, Matrox G450, Matrox G550, NVIDIA
GeForce 256 family, NVIDIA GeForce 2 family, NVIDIA GeForce 3 family,
NVIDIA RIVA TNT2 family, PowerVR Kyro, PowerVR Kyro II