|
|
|
|
Dark Forces MOD - kolejne 3 mapy w przyszłym roku! (0)
2005-12-30 14:14 • Autor: mars • Źródło: DFMOD
|
|
 Ostatnio na stronie twórców MODa do gry Star Wars Dark Forces pojawiła się ciekawa informacja na temat przeszłości tej fanowskiej produkcji. Najważniejszą informacją jest fakt wydania kolejnych trzech map w przyszłym roku. Oczywiście tradycyjnie nie jest znana data ich wydania nawet ich autorom. Najprawdopodobniej w kolejnym już trzecim demie znajdzie się piąta w kolejności mapa z gry: Gromas Mines - The Blood Moon, której wygląd prezentowaliśmy w listopadzie, a która przeszła już w fazę testów.
Możliwe, że kolejna mapą będzie też IV mapa: The Planet Fest: Imperial Weapons Research Faciliy, której zrzuty ekranowe zostały niedawno zaprezentowane i możecie je zobaczyć tutaj.
Niezbyt ciekawą informacją jest, że jeden z mapperów stracił całą swoją dotychczasową, wielomiesięczną pracę nad swoją mapą. Szczegółów nie podano, ale najprawdopodobniej przez nieuwagę i awarię nośnika, na którym pliki były magazynowane.
|
 |
|
|
|
Kolejna gra Indiana Jones w 2007 roku! (0)
|
|
LucasArts na ostatnich targach E3 (Electronic Entertainment Expo) 18 maja 2005 roku, wspominał o powrocie Indiany Jonesa w kolejnej grze. Dziś potwierdzono, że gra jest w produkcji. Ma się ona pojawić w 2007 roku na konsolach nowej generacji. Oficjalne potwierdzenie tej informacji znajdziecie na stronie producenta, pod tym adresem. Wątek na temat nowej gry na naszym forum znajdziecie tutaj. |
 |
|
|
|
Battlefront II: Świąteczny bonus od LucasArts (0)
|
|
LucasArts z okazji zbliżającej się przerwy świątecznej, postanowił rozszerzyć zabawę w Star Wars Battlefront II. Mowa o nowej mapie, która doda nową lokalizację na Kashyyyk. Dodatek do gry ma się pojawić w tym tygodniu. Niestety ten bonus tyczy się tylko konsoli Xbox. Aby nas dobić całkowicie, na styczeń szykowany jest kolejny większy bonus dla fanów grających na Xboxie. Za jedyne 4,99$ otrzymają kolejnych dwóch grywanych bohaterów (Kit Fisto (E2 i E3) i Asajj Ventress (serial animowany Cartoon Network: Clone Wars)) oraz cztery najbardziej lubiane mapy z oryginalnego Battlefronta: Yanin 4: Arena, Bespin: Cloud City, Rhen Var: Harbon i Rhen Var: Cytadel. Są też planowane nowe typy rozgrywek dla map, ale prace nad nimi jeszcze nie dobiegły końca.
Nie dość, że u nas dzięki wysokiej cenie wersja PC gry jest dla wielu nieosiągalna, to jeszcze LucasArts uprzywilejował posiadaczy Xboxa.
Z tego co mi wiadomo, Star Wars Battlefront II nie pojawi się u nas w wersji polskiej, a zarazem w tańszej wersji. Wysoka cena narzucona została przez europejskiego dystrybutora firmę Activision, która chciała w ten sposób powstrzymać zachód od kupowania u nas tańszych gier.
Zapraszam do dyskusji na temat gry i poczynań LucasArts/Activiosion na forum.
Zrzuty udostępnione przez producenta:
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_1.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_2.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_3.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_4.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_5.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_6.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_7.jpg)
![[Zrzut ekranu z bonusu Star Wars Battlefront II na Xboxa]](grafika/aktualnosci/2005/463_bonus_battlefront2_8.jpg) |
 |
|
|
|
Empire at War – polska lokalizacja gotowa (0)
2005-12-15 15:26 • Autor: mars • Źródło: ICO
|
|
 Zgodnie z udostępnioną wczoraj informacją na łamach serwisu Imperial City Online, prace nad Polską wersją gry Star Wars Empire at War są już na ukończeniu. Obecnie trwają testy polskiej wersji gry.
Z uwagi, że nie wszystko w grze można było tłumaczyć tylko tekstowo, lokalizacja objęła też nagranie polskich dialogów. Próbkę polskich dialogów znajdziecie na wspomnianej już stronie:
ICO: " Dzięki uprzejmości firmy LEM, mamy przyjemność zaprezentować pierwsze próbki dubbingu polskiej wersji językowej. Są to na ten moment dźwięki "gołe" tj. pozbawione dodatkowych efektów. W przypadku Vadera brakuje m.in. charakterystycznego "dyszenia": Głos Dartha Vadera 01
Głos Dartha Vadera 02"
Zachęcam też do odwiedzenia Informacyjnego Centrum Polonizacji tej gry, gdzie możecie przeczytać wywiad jaki udzielił serwisowi Maciej Turski, szef projektu lokalizacji gry Star Wars Empire at War.
Według optymistycznych prognoz gra trafi na nasze półki w dniu Europejskiej premiery – 10 lutego 2005.
|
 |
|
|
|
Nowa strona gry Empire at War (0)
|
|
LucasArts uruchomił dziś nową wersje oficjalnej strony gry Star Wars Empire at War. Co prawda wiele informacji "coming soon", ale już możemy powoli zaznajamiać się z poszczególnymi informacjami o grze, takimi jak: stworzenia, jednostki, armie, floty, bronie, itp. W planach jest też nauka jak grać, na którą, jaki i pozostałe informacje będziemy musieli poczekać, aż producenci je sukcesywnie pouzupełniają.
Nowością jest zakładka dla webmasterów, gdzie mogą znaleźć choćby samo logo gry w dwóch wersjach, czy okładkę jaka znajdzie się na pudełku sprzedawanej gry bez napisów oraz kilka zrzutów ekranowych. Wszystkie materiały są w wysokiej rozdzielczości, co powinno uszczęśliwić grafików.
|
 |
|
|
|
12 gier przygodowych LucasArts w 24 godziny (0)
|
|
 Jak donosi serwis GRY-OnLine:
" Ile potrzeba czasu na ukończenie dwunastu klasycznych gier przygodowych firmy LucasArts? Na to pytanie spróbował odpowiedzieć niejaki Vogel, który podjął się niezwykłej próby.
Korzystając z emulatora SCUMMVM, Vogel ukończył wszystkie gry (pełna lista poniżej) w ciągu 24 godzin. Tym nietypowym wynikiem znalazł się on wśród „najszybszych” graczy całego świata, którzy od wielu lat pobijają rekordy, próbując w możliwie najkrótszym czasie ukończyć wybrane programy. Nie jest wykluczone, że Vogel trafi do Księgi Rekordów serwisu Twin Galaxies (zajmującego się dokumentacją rekordów), a co za tym idzie w Księdze Rekordów Guinessa (w ostatniej edycji popularnego wydawnictwa znalazły się właśnie wyniki oparte o raporty z serwisu Twin Galaxies).
W trakcie tego niezwykłego przedsięwzięcia, Vogel ukończył następujące gry:
Krótki film (15.74 MB) dokumentujący wyczyn Vogela, można pobrać z tego miejsca."
|
 |
|
|
|
Battlefront II wersja PC w sklepach w cenie gier na konsole. (1)
2005-11-19 17:24 • Autor: mars
|
|
 Pomimo zabaw z datą premiery gry Star Wars Battlefront II w Polsce, gra trafiła na nasze półki. Nie wiem kiedy, bo brak informacji od producenta na temat tego, że się pojawiła. Dla tych, co właśnie się ucieszyli, że jest już dziś, a nie w grudniu jak się spodziewaliśmy, pragnę zwrócić uwagę na ceną gry: 249 zł (w sklepie LEMu), 209 zł (Media Markt we Wrocławiu), 189 zł ( wirus.pl). Taką cenę raczej spotykaliśmy w przypadku gier konsolowych.
Nie mam pojęcia jaka jest polityka LEMu w przypadku tej gry. Czy może tłumaczą ją jak Quake IV, który w obecnie dostępnej wersji angielskiej kosztuje też 249 zł, a polska ma kosztować 99,90 zł. Niestety LEM to jedyny polski dystrybutor, z którym trudno nawiązać kontakt (a kontaktowałem się już chyba z wszystkimi). Jeśli jednak tyle ma kosztować gra Star Wars Battlefront II, to nie mam pojęcia co się z tą firmą dzieje. Inni dystrybutorzy prowadzą jednak odmienną politykę, która ma na celu pozyskiwać klientów. W tym przypadku będę musiał czekać aż gra z tanieje lub kupić za granicą.
|
 |
|
|
|
Zmiany w świecie Star Wars Galaxies (0)
|
|
 Kilka zmian przydarzyło się grze Star Wars Galaxies. Pierwsza to całkiem nowa, oficjalna strona. Druga to nowe, łatwiejsze zasady rozgrywki, zmiany w systemie prowadzenia walki.
Grze zarzucano brak możliwości przeżycia prawdziwej przygody w świecie Gwiezdnych Wojen. Teraz Galaxies ma być bliższe filmom, czyli naszpikowana przygodami i bardziej dynamiczna, a motywy RPG mają być uzupełnieniem rozgrywki. Gra ma być bardziej ekscytująca, ma mieć lepsze historyjki i ma być zabawniejsza.
Ostatnią informacją, która może Was zainteresować, to możliwość ściągnięcia dziesięciodniowej wersji testowej gry. Plik zajmuje 656 MB i można pobrać z oficjalnej strony tej gry.
|
 |
|
|
|
Oficjalna strona kontynuacji przygód Sam & Maxa. (0)
|
|
 Właśnie uruchomiono oficjalną stronę powstającej już kontynuacji gry Sam & Max: Hit the Road (o czym pisałem tutaj). Na stronie na razie znajduje się odpowiedzi na kilka nurtujących zainteresowanych kontynuacją fanów. I tak, gra ma się pojawić na platformie PC w przyszłym roku. Przy produkcji gry ma brać udział Steven Purcell, autor komiksów o słynnym duecie królika i psa. Czuje się on zobowiązany moralnie zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie obecnym i nowym fanom gry Sam & Max, firma Telltale obiecała wprowadzić bohaterów gry w 21-szy wiek.
Jak już wiadomo, nad grą będą pracowały między innymi ludzie pracujący kiedyś dla LucasArts i którzy pracowali nad wspomnianym Freelance Police - Dan Connor był producentem Freelance Police, Kevin Bruner był głównym programistą i dyrektorem rozwojowym gry, a Graham Annable był głównym animatorem. Więzi między Telltale i Stevem sięgają czasów kiedy ten drugi pracował w Dziale Sztuki firmy LucasArts.
Obie bardzo zaangażowane w ten projekt strony, nie myślą o jednym epizodzie ale o całej serii spod loga Sam & Maxa. Podobno kolejne odsłony zostaną nam zaserwowane w formie jakiej jeszcze sobie nie wyobrażaliśmy i „być może... w wersji cyklicznej!... albo i nie.” Myślę, że to będzie zależało od wyników pracy nad obecną pozycją i jej przyjęciu przez rynek – czyli nas.
Wśród pytań znalazło się to, czy produkowana gra będzie oparta na wycofanej z produkcji przez LucasArts tytule Sam & Max Freelance Police? Odpowiedź nie jest zbyt precyzyjna i brzmi następująco: "Wycofana gra Sam & Max Freelance Police? Jaka wycofana gra Sam & Max Freelance Police?". Przypominam, że w momencie jak TellTale otrzymała prawa do marki Sam & Max, mocno akcentowali, że nie będzie to powrót do tytułu LucasArts. O tym i o wielu innych nurtujących nas faktach na temat tej produkcji dowiemy się na początku przyszłego roku, dlatego zachęcam do odwiedzania świeżo otwartej strony oraz forum powstającej gry.
Jako ciekawostkę można potraktować fakt, że kolejny komiks autorstwa Stevena o przygodach Sam & Maxa będzie publikowany w częściach na łamach stron snm.telltalegames.com i www.samandmax.com.
|
 |
|
|
|
Battlefront II: serwer dedykowany. Kiedy polska premiera? (0)
|
|
 Producent gry Star Wars Battlefront II, firma LucasArts udostępniła wersję beta programu do stawiania serwerów dedykowanych na komputery PC pracujące pod kontrolą systemu Microsoft Windows. Program zawiera wiele popularnych opcji do konfiguracji gier na własnych serwerach. Aplikacja zawiera zarządcę serwerów dedykowanych w wersji podstawowej i zaawansowanej (ten drugi w wersji beta) oraz aplikację do zdalnego zarządzania serwerem. Plik zajmuje 152.81 MB i można go pobrać ze strony LucasFiles oraz ze stron: FileShack i 3DGamers.com.
Niestety zaniepokoiły mnie zmiany na stronie naszego dystrybutora – firmy LEM. Otóż jeszcze niedawno widniała tam data 10 listopad (wcześniej premierę przesunięto z 28.10.2005). Teraz przy wersji PC widnieje jedynie rok 2005. Data wydania wersji na konsolę PSP też została zmieniona na 18.11.05. Do sprzedaży trafiła gra jedynie w wersji na Xbox i PS2 – obie po 259,00 zł.
Niestety nasz dystrybutor nie zamieścił żadnej informacji wyjaśniającej te zmiany w swoim planie wydawczym, pozostawiając graczy w niepewności.
Postanowiłem sprawdzić kilka polskich stron o grach, czy czasem one nie są lepiej poinformowane. Jedynie na stronie GRY-OnLine widnieje data 5 grudnia 2005.
|
 |
|
|
|
Z pakietem startowym w świat Star Wars Galaxies (0)
|
|
 Jak donosi serwis GRY-OnLine:
" LucasArts i Sony Online Entertainment wystosowały oświadczenie, w którym dały znać wszystkim fanom świata Gwiezdnych Wojen, iż 22 listopada bieżącego roku w sprzedaży pojawi się specjalna wersja gry Star Wars Galaxies z podtytułem The Starter Kit. Celem tego działania jest dostarczenie tym, którzy jeszcze nie spróbowali SW:G, kompleksowego zestawu, jaki pozwoli im szybko i bezproblemowo zapoznać się z wirtualnym uniwersum tej produkcji.
Na razie Starter Kit dostępny będzie do kupienia w Ameryce Północnej, jednak prawdopodobnie za jakiś czas pojawi się i w Europie, w tym, dzięki firmie LEM, i w naszym kraju. W jego skład wejdzie podstawowa wersja gry Star Wars Galaxies oraz dodatek Jump to Lightspeed, a także wszelkie, niemalże rewolucyjne, poprawki i dodatki, jakie w ostatnim czasie zadebiutowały na serwerach gry. Mowa tu m.in. o przedefiniowanym i uproszczonym interfejsie użytkownika, nowym systemie walki, jak również kompletnie przeobrażonych pierwszych 30 poziomach doświadczenia kierowanej postaci. Pakiet kosztujący 19,90$ zawierać będzie także miesięczny darmowy abonament oraz dostępnego od zaraz w świecie gry X-winga lub TIE fightera. Zdaniem SOE, przygotowana kompilacja stanowi najlepszą i najprostszą formę przeniknięcia do uniwersum gry.
Należy też dodać, że Rage of the Wookiees i Trials of Obi-Wan, czyli dwa ostanie dodatki do Star Wars Galaxies, nie znajdą się w tym pakiecie."
Pełną informację prasową na ten temat, którą opublikowano 8 listopada, znajdziecie na oficjalnej stronie LucasArts pod tym linkiem. |
 |
|
|
|
Dark Forces MOD: nowe grafiki i informacje z produkcji (0)
2005-11-08 21:01 • Autor: mars
|
|
 Ostatnio dostałem informację od asystenta producenta MODa gry Star Wars Dark Forces pod Jedi Academy, że ekipa wciąż pracuje nad kolejnymi mapami. Jako dowód zamieszczam pod tekstem 7 nowych, niepublikowanych nigdzie jeszcze zrzutów ekranowych. Tyczą się one piątej z kolei mapy - Gromas Mines - The Blood Moon. Na razie mapa jest w wersji beta i obecnie jest testowana przez twórców moda.
" Wciąż jest jeszcze wiele do zrobienia. Niektóre części mapy nie są jeszcze gotowe. Mamy też problemy z cieniowaniem, ale jesteśmy całkowicie przekonani, że niedługo się z tym uporamy." - informuje Marc, asystent producenta – " Wtedy znowu przetestujemy mapę i sprawdzimy czy wszystko działa: guziki, przełączniki, windy, itd."
Poniżej prezentuję obiecane zrzuty z bety mapy Gromas, dostarczone na potrzeby naszego serwisu:
Więcej zrzutów z tej i innych map znajdziecie na oficjalnej stronie twórców MODa. |
 |
|
|
|
Star Wars Battlefront II złoty - UAKTUALNIENIE (0)
|
|
LucasArts a przyjemność zawiadomić nas, że oczekiwana przez rzeszę fanów gra Star Wars Battlefront II, kontynuacje najlepiej sprzedającej się gry Star Wars Battlefront, otrzymała status złotej. Tyczy się to wersji na platformy: PC Windows, PS2, XBox i PSP. Gra ma trafić na półki sklepów wraz Epizodem III na DVD - Zemstą Sitów 1 listopada. U nas, według informacji od oficjalnego polskiego dystrybutora gier, firmy LEM, gra ma się znaleźć w sprzedaży dzień wcześniej, czyli 31 października. Niestety film trafi do nas miesiąc później.
UAKTUALNIENIE (2005-10-28): Zgodnie z najnowszymi informacjami z oficjalnej strony naszego dystrybutora, gra jednak ma trafić do sprzedaży u nas 10 listopada (wersja na PC). Natomiast wersje na konsole PS2, XBox, PSP trochę wcześniej – 4 listopada. |
 |
|
|
|
Aktualizacja oficjalnej strony Battlefront II (0)
|
|
 Producent gry Star Wars Battlefront II, firma LucasArts udostępniła nowe informacje na temat mającego się ukazać 1 listopada produktu (u nas 31 października - wg LEMa). Chodzi o opisy broni i pojazdów jakie będziemy mogli używać w grze. Opisane zostały także postacie, które reprezentować będą poszczególne strony konfliktu. Oprócz normalnych żołnierzy, w których skórę będziemy się wcielać na początku gry, opisano bohaterów poszczególnych sił walczących, których będziemy wybierać w nagrodę za osiągnięcia w danej rozgrywce i grać prze określony czas.
Wspomniane opisy znajdziecie na oficjalnej stronie gry, pod tym linkiem.
|
 |
|
|
|
KotOR2: The Sith Lord - High Quality Media patches (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Star Wars Empire at War po Polsku! (0)
2005-10-05 18:00 • Autor: mars • Źródło: LEM
|
|
 Jak donosi polski dystrybutor gier LucasArts w Polsce, firma LEM:
" Z wielką przyjemnością informujemy o rozpoczęciu prac lokalizacyjnych gry Star Wars Empire at War. Ten długo oczekiwany RTS ukaże się po Polsku równolegle z europejską premierą, czyli w lutym przyszłego roku. Dzięki polskiej wersji językowej, cena gry również będzie "polska" - 99.90 złotych!" |
 |
|
|
|
Battlefront II - otwarty Beta Multiplayer Test (0)
|
|
Pandemic Studios pospołu z FilePlanet zadecydowały o wypuszczeniu testu Beta gry Star Wars Battlefront II.
Warunkiem uzyskania dostępu do dema jest zwykła rejestracja na stronie FilePlanet - pod tym adresem. Po rejestracji i zalogowaniu się należy udać się tę stronę i wybrać Sign Up Now. Po podaniu wszelkich wymaganych danych serią przekierowań wyląduje się na stronie z downloadem i Beta CDKeyem. Należy wybrać Free Public Server i ustawić się w kolejce do ściągnięcia pliku.
Parę uwag odnośnie Bety:
1. Plik waży 1 GB
2. Po ściągnięciu pliku należy go uruchomić w celu instalacji. Samo pojawienie się setupu trwa trochę czasu, ponieważ komputer musi przetworzyć sporo danych. Tak więc cierpliwości, wszystko się uruchamia.
3. Beta cierpi na syndrom Amerykańskiej Wersji Battlefront - należy w Panelu Sterowania -> Opcjach Regionalnych zmienić Standardy i formaty na Angielski (Stany Zjednoczone) oraz Lokalizacja na Stany Zjednoczone. Dopiero wtedy Beta będzie działać poprawnie.
4. Beta zawiera 3 mapki - Tantive IV, Utapau, Bitwa nad Yavin IV. Dwie pierwsze to mapki planetarne, trzecia to plansza kosmiczna. |
 |
|
|
|
Pierwsze fakty dotyczące Jedi w Battlefront II (0)
|
|
 Do dnia dzisiejszego spekulacje dotyczące rozgrywki jako Jedi w grze Star Wars Battlefront II spędzały sen z oczu graczom. Dziś jednak znamy już garść szczegółów dotyczących tej, i paru innych nowości w nadchodzącej kontynuacji hitu firmy Pandemic Studios.
Jak donoszą redaktorzy niemieckiego czasopisma GameStar, po serii testów Beta wersji Battlefront II można już śmiało mówić o wiarygodnym systemie wybierania Jedi, jako grywalnego charakteru. Otóż po zaliczeniu podczas rozgrywki odpowiedniej ilości zestrzeleń oraz odpowiedniej ilości przejętych punktów uaktywnia się dla gracza wybór Jedi. Jednak czas grania postacią jest ograniczony, po czym zabawa w zbieranie punktów zaczyna się od nowa. Dodatkowo każdy zdobyty podczas gry Jedi punkt przedłuża nieco czas używania postaci. Każdy z Jedi ma również inne właściwości, niektórzy są szybsi, niektórzy wytrzymalsi, inni natomiast wyróżniają się huraganową siłą ataku - potrafią wręcz porozcinać na kawałki czołg AAT.
Z innych pewników wynikających z Bety wyróżnić można zmianę klasy żołnierza praktycznie w biegu - wymienia się ją, lub broń w przejętych punktach, co znacznie przyspiesza rozgrywkę i ją ubarwia.
Końcowa wzmianka dotyczy walk w kosmosie - obszary są naprawdę duże, nie potwierdziły się też obawy co do ich podzielenia na doładowujące się fragmenty - można zacząć w hangarze macierzystego statku, polatać myśliwcem w przestrzeni, po czym wylądować na statku przeciwnika i toczyć walki w jego korytarzach - to wszystko bez jakiejkolwiek przerwy czy planszy ładowania poziomu.
Według pisma gra rokuje dobrze przyszłym rozgrywkom w sieci.
Zapraszam do dyskusji o grze na naszym Forum |
 |
|
|
|
Telltale Games uzyskało prawa do Sam & Maxa (0)
|
|
 Kilka dni temu (15 września) ujawniło się coś, co powinno się spodobać rzeszy fanów gier przygodowych, którzy czekali na tą informację ponad rok - Sam & Max szykują się do powrótu.
To ogłoszenie zbiegło się ze specjalnym wydarzeniem "The Future of Digital Entertainment" (Przyszłość cyfrowej rozrywki), które miało miejsce w San Francisco w biurze konsultingowym firmy AT Kearney. Szefowie Telltale Games: Dan Connors, Kevin Bruner i Troy Molander omówili cele korporacji Telltale, bieżących pracach i strategi rynkowej. Prezentacja zakończyła się oznajmieniem, że doszła do porozumienia z Stevem Purcellem, autorem komiksów o Sam & Maxie, w sprawie wprowadzenia popularnego duetu psa i królika w nową, cyfrową erę.
Umowa została podpisana zaledwie dzień wcześniej, przez co nie ma za dużo szczegółów na ten temat. Wiadomo jednak (Telltale mocno to zaakcentowało), że nie będzie to wycofana z produkcji w 2004 roku gra Sam & Max: Freelane Police, co spotkało się z wielkim zawodem ze strony fanów. Nowa koncepcje zostaną dopiero opracowane, a gra ma przyjąć formę podobną do opracowywanej przez Telltale gry Bone (jej demo jest dostępne tutaj). Prucell, który pracuje dla Pixar, oznajmił, że zaangażuje się w proces produkcji Sam & Maxa, najmocniej jak będzie tylko mógł.
"Nie wiem, kto by się do tego lepiej nadawał?" - odpowiedział Prucell, kiedy zapytano go, dlaczego wybrał współpracę z Telltale. Prucell wie, że zespół Telltle wywodzi się z LucasArts i jest zadowolony nadchodzącego ich tytułu Bone, który jest adaptacją dobrze znanego twórcy komiksów, Jeffa Smitha. Kiedy wiosną przepadły prawa do Sam & Maxa firmie LucasArts, Prucell i Telltale wreszcie mogli swobodnie wykonać kolejny krok.
Firma Telltale ma zamiar wydawać gry o wysokiej jakości, z dobrze nakreślonymi fabułami dla publiki głodnej interaktywności. "Przed około rokiem opuściliśmy pole przemyślu gier rozrywkowych, ponieważ ujrzeliśmy nowe możliwości" powiedziała Connors odchodzącemu zespołowi z LucasArts. Według Brunera, plany Telltale na wykorzystanie licencji takich jak Bone czy Sam & Max, to coś "więcej niż gry wideo. To interaktywna rozrywka".
Mimo, że to już nie jest produkcja LucasArts, będziemy trzymać rękę na pulsie i na bieżąco informować o kolejnych etapach produkcji tej gry. Osobiście zaliczam się do graczy wychowanych na tego typu grach i tak jak rzesza fanów na świecie, byłem zawiedziony wstrzymaniem produkcji gry Sam & Max: Freblance Police oraz kolejnej części gry Full Throttle. Szkoda, że LucasArts zapomniał, że to właśnie gry przygodowe wyrobiły jej renomę, zanim jeszcze na komputerach domowych zagościły gry spod znaku Star Wars. Teraz, po zagraniu w demo Bone, czekam z niecierpliwością na powrót Sam & Maxa.
|
 |
|
|
|
Nowe logo LucasArts? (0)
2005-09-11 13:27 • Autor: mars
|
|
 Patrząc się na logo firmy LucasArts jakie znajduje się na dole niedawno uruchomionej oficjalnej strony do gry Star Wars Battlefront II, od razu widać, że to nie to samo, do którego się już przyzwyczailiśmy. Niestety na odpowiedź na pytanie, czy to już na stałe zmiana uzyskamy nie wcześniej jak w momencie najbliższej premiery ich nowej gry. Najbliższe premiery zapowiedziane są na 1 listopada 2005 roku gier: Star Wars Battlefront II i Star Wars Galaxies: Trials of Obi-Wan.
Jedno jest pewne, że nowe logo pasuje do pozostałych. Możliwe, że ten zabieg ma na mówić w sposób symboliczny i dosłowny "ja też należę do rodziny". Pozostałe loga prezentuj e poniżej (znajdziecie je też tutaj).
Wszystkie działy, jak można przeczytac pod logami, należą do LucasFilm, który zajmuje się produkcją i promocją filmów, produkcji telewizyjnych i multimedialnych.
|
 |
|
|
|
Fanowskie kampanie do Star Wars Galactic Battlegrounds - UAKTUALNIENIE (0)
|
|
 Paweł "Luke Skywalker 123" Pernak stworzył i podesłał nam swoje kampanie do gry Star Wars Galactic Battlegrounds. Cytując za autorem: "Stworzyłem nowe kampanie do SWGB z Epizodu I , II i pracuje nad trzecią. Kampanie opowiadają o wydarzeniach znanych każdemu Fanowi z Filmu Georga Lucasa Star Wars. Pozwalają się przenieść w świat strategii i jednocześnie wydarzeń z filmu. W Epizodzie III będzie można dokładnie prześledzić wszystkie wydarzenia z filmu i to co dodałem od siebie z głowy."
Kampanie możecie ściągnąć klikając na linki poniżej. Uwaga! Kampanie przeznaczone są do gry zawierającej rozszerzenie Clone CampaignsUPDATE: twórca ukończył już kampanię traktującą o Epizodzie III. Możecie ją ściągać poniżej wraz z dwiema wcześniejszymi kampaniami.
Kampania Epizodu I
Kampania Epizodu II
Kampania Epizodu III |
 |
|
|
|
Nowa szata oficjalnej strony Battlefront 2 (0)
|
|
 Oficjalna strona gry Star Wars: Battlefront 2 ubrała nowe szaty i rozszerzyła swój repertuar wiadomości dotyczących nadchodzącej drugiej części wspaniałej gry sieciowej.
Opracowanie graficzne strony przypomina niezwykle klimatem tę swojej poprzedniczki, dodano nowe informacje, nowe filmiki z gry oraz nowe zdjęcia z rozgrywki (zwłaszcza godnym polecenia jest dział dotyczący Rycerzy Jedi i Lordów Sith). Znajdziecie też garść informacji o nadchodzącej wersji gry na konsolkę PSP. A co najważniejsze - pojawiły się dwie nowe tapety!
Na stronę udacie się tędy |
 |
|
|
|
Aktualizacja galerii na oficjalnej stronie Trials of Obi-Wan (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Galaxies: ponad milion nabywców, ale ilu gra? (0)
|
|
 Gra Star Wars Galaxies przeznaczona do gry masowej online, stworzona przez Sony Online Entertainment, sprzedała się już w ponad milionie egzemplarzy na całym świecie, jednakże szacowana liczba abonentów jest znacznie mniejsza.
Wydana tylko na PC gra MMOG (Massively Multiplayer Online Games) w kwietniu 2003 spotkała się z wielką krytyką ilości wyjść z gry. W ostatnich miesiącach sprzedaż wzrosła, kiedy to większość problemów została usunięta, a nowe rozszerzenie ( Rage of the Wookies) zostało wydane wraz z głośną premierą Epizodu III.
Pomimo miliona sprzedanych kopii Star Wars Galaxies i wciąż rozrastających się przestrzeni w grze, według nieoficjalnych informacji z MMOGChart.com, ma nieco powyżej 250,000 aktywnych abonentów - co daje 2,8 udziału na rynku gier tego typu.
Pomimo użycia mocnej i dobrze sprzedającej się marki jaką są Gwiezdne Wojny, osiągi gry wciąż rozczarowują, szczególnie jeśli chodzi o rywalizację z inną gra masową - World of Warcraft (premiera: listopad 2004) w przypadku której niedawno ogłoszono, że ma 2 milion aktywnych graczy.
Mimo tego, firma Sony Online Entertainment (pomimo pracy nad innym MMOG - EverQuest) nie ma zamiaru porzucenia projektu i dalej rozwija grę Star Wars Galaxies, czego dowodem jest niedawne ogłoszenie dotyczące wydania kolejnego rozszerzenia, zatytułowanego Trials of Obi-Wan (o czym pisaliśmy tutaj), który wprowadzi kolejne wątki i lokacje z Epizodu III - Zemsta Sithów.
Lista udziału gier MMOG według MMOGChart.com (stan na czerwiec 2005):
1. Lineage II – 23,1 %
2. World of Warcraft – 22,0 %
3. Lineage – 21,9 %
4. Final Fantasy XI – 7,1 %
5. EverQuest – 5,0 %
6. RuneScape – 4,2 %
7. Pozostałe gry – 3,4 %
8. EverQuest II – 3,1 %
9. Star Wars Galaxies – 2,8 %
10. Dark Age of Camelot – 1,9 %
11. Ultima Online – 1,7 %
12. City of Heroes – 1,5 %
13. Toontown Online 1,1 %
14. Eve Online – 0,6 %
14. PlanetSide – 0,6 %
Na temat losów serii Star Wars Galaxies możecie podyskutować na forum w tym wątku.
|
 |
|
|
|
Nowe rozszerzenie Galaxies już 1 listopada. (0)
|
|
LucasArts oraz SONY Entertainment planują i zapowiadają wydanie kolejnego dodatku do gry MMORPG Star Wars Galaxies: An Empire Divided.
Dodatek, zatytułowany Trials of Obi-Wan dodaje nową planetę do Galaktyki - Mustafar. Na graczy czeka tam duch sędziwego Obi-Wana z ponad 50 nowymi misjami i przygodami. Dodatkowo sama planeta oferuje nowe spotkania i nowych NPCów.
Na naszej stronie mamy już dział poświęcony nowemu dodatkowi, w którym znajdziecie 6 screenów z dodatku oraz garść szczegółowych informacji - zapraszamy tutaj. Natomiast oryginalna strona dodatku jest tutaj. |
 |
|
|
|
Specjalne screenshoty z Battlefront II (0)
|
|
 LucasForums dzięki uprzejmości twórców gry Star Wars Battlefront II, opublikowało specjalne zrzuty z tej gry. Wszystko po to, aby zaostrzyć nam apetyty.
" Wielkie podziękowania dla Chrisa, Jasona i reszty z ekipy LucasArst za te specjalne zrzuty ekranowe z gry Star Wars Battlefront II. Mamy nadzieję, że się wam spodobają!" - LucasForums.
Zrzuty z gry znajdziecie poniżej lub na LucasForums.com.
![[Obi-Wan na Utapau]](grafika/aktualnosci/2005/409_obi-wan_na_utapau_m.jpg)
Obi-Wan na Utapau
![[Planeta Polis Massa z E3 (gdzie urodzili się Luke i Leia)]](grafika/aktualnosci/2005/409_polis_massa_m.jpg)
Planeta Polis Massa z E3 (gdzie urodzili się Luke i Leia)
![[Okres klasycznej trylogii – statki walczące nad Yanin IV]](grafika/aktualnosci/2005/409_yavin_iv_m.jpg)
Okres klasycznej trylogii – statki walczące nad Yanin IV
|
 |
|
|
|
Premiera Battlefront 2 nastąpi 1 listopada (0)
2005-07-28 17:14 • Autor: Dartch
|
|
 Niecierpliwie oczekiwany sequel taktycznej gry akcji, pt. Star Wars: Battlefront pojawi się na sklepowych półkach dokładnie 1 listopada bieżącego roku. W tym terminie na rynku zadebiutuje również wydanie DVD filmu Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith.
„Pięć poprzednich filmów z sagi Star Wars sprzedało się w „ponad normę”, a konkretniej nabyło je 100mln fanów, zarówno w wersjach DVD, jak i VHS” – powiedział Steve Feldsten, szef działu marketingu w 20th Century Fox, które jest dystrybutorem sztandarowego produktu Lucasa.
SW: EIII DVD zawierać będzie (rzecz jasna poza pełnometrażowym filmem) szereg dodatków, a w nich m.in. dokumentalny film, przedstawiający proces tworzenia obrazu. Jak powiedział Jim Ward, wydawca i szef działu marketingu w LucasFilm „George Lucas był osobiście zaangażowany w tworzenie tego projektu.” i dodał: „Zebraliśmy wszystko, co wydarzyło się na planie filmowym specjalnie po to, aby stworzyć niewiarygodne wydanie DVD Star Wars Episode III.”
Na płycie DVD znajdziemy również grywalne demo Battlefront II w wersji na konsolę Microsoftu, zawierające dwa poziomy z pełnej edycji gry.
W Star Wars: Battlefront II rozgrywka traktuje o militarnej rywalizacji m.in. Imperium Galaktycznego i Sojuszu, więc przejmujemy kontrolę nad konkretnym żołnierzem, uczestniczącym w przeróżnych akcjach zbrojnych. Bardzo istotny element całości stanowi zatem tryb multiplayer, obsługujący nawet 64 użytkowników. Istnieje też opcja zabawy jednoosobowej, znacznie rozbudowana w stosunku do części pierwszej (system nieliniowych misji z mocnym podłożem fabularnym). Star Wars: Battlefront II pojawi się równocześnie na komputerach klasy PC, Xbox, PlayStation 2 i PlayStation Portable.
|
 |
|
|
|
Nowe filmy z Battlefront 2 (0)
|
|
 Cytując za Star Wars: Battlefront center:
Na łamach serwisu GameSpot.com pojawiły się trzy nowe filmy z nadchodzącego wielkimi krokami Star Wars: Battlefront 2. Przedstawiają one bitwę o Polis Massa, batalię w przestworzach Coruscant i znaną z pierwszej części potyczkę na Geonosis rozpoczynającą Wojny Klonów. Każdy film trwa około 30sekund i prezentuje się imponująco. Obejrzeć je można klikając tutaj. |
 |
|
|
|
Pierwsza tapeta do Battlefront 2 (0)
|
|
LucasArts zamieścił na głównej stronie gry Star Wars Battlefront 2 pierwszą tapetę na pulpit. Tapeta jest bardzo klimatyczna i przedstawia klasyczną już scenę ataku szturmowców Imperium na dyplomatyczny statek Lei - Tantive IV.
Tapetę znajdziecie tutaj. |
 |
|
|
|
Recenzja gry RotS (0)
|
|
LucasArts coraz częściej wydaje gry na konsole pomijając chyba wciąż najbardziej popularne u nas PCety. Tyczy się to też gry bezpośrednio opartej na filmie i noszącej ten sam tytuł – Star Wars Revenge of the Sith. Jej twórcy zapewniali, że gra będzie świetna – w tym celu współpracowali nawet z ekipą filmową pracującą nad epizodem III. Gra pojawiła się wcześniej niż film i była jakby nie patrzeć, jednym, wielkim spoilerem.
Z uwagi, że nie posiadam żadnej konsoli, nie mogę recenzować z nich gier. Jednak zainteresowanych tym czy rzeczywiście twórcy wywiązali się z obietnic, zapraszam do przeczytania recenzji gry opublikowanej na łamach serwisu GRY-OnLine, którą znajdziecie tutaj.
|
 |
|
|
|
Kolejny filmik z polskiej wersji The Sith Lords (0)
|
|
 Autorzy polskiej lokalizacji gry Star Wars Knight of the Old Republic II: The Sith Lords zaprezentowali na swojej stronie wynik swojej pracy jaki już niedługo zobaczymy w menu gry oraz przy tworzeniu postaci na początku gry. Filmik ważący 17,4 MB i trwający nieco ponad trzy minuty znajdziecie tutaj.
Potwierdzono też datę premiery na ostatni dzień lipca.
|
 |
|
|
|
Filmik z polskiej wersji The Sith Lords (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Będzie KotOR III?! (0)
2005-05-24 17:55 • Autor: mars
|
|
 Właśnie przed chwilą skończyłem wypełniać ankietę przesłaną mi na zlecenie firmy LucasArts Entertainment Company na temat tego jak często gram, jak często kupuję gry i co mnie do tego nakłania (demo, czyjeś rekomendacje, TV, gazety, itp.). Najwięcej miejsca poświęcono grom ze świata Gwiezdnych Wojen, a konkretnie: Star Wars Knights of the Old Republic, Star Wars Knights of the Olde Republic II: The Sith Lors oraz czego oczekuję od trzeciej części tej gry jeśli miałaby się ukazać.
Podobna akcja ze strony LucasArts miała miejsce w przypadku kolejnej części gry o przygodach Indiana Jonesa, o czym pisałem tutaj, a której produkcja została oficjalnie potwierdzona przy okazji tegorocznych targów E3. Możecie o tym poczyta tutaj (tekst po angielsku).
Zatem zapowiada nam się kolejna część dobrze przyjętej pierwszej części z serii Knight of the Old Republic, pomimo, że fani dalej mają pretensje co do drugiej części dalej domagają się patcha dodającego porzucone przez pośpiech wątki z gry.
LucasArts albo chce się dowiedzie czego gracze oczekują od tej serii, albo chcą się dowiedzie, czy po The Sith Lords nowa gra ma szanse na sukces.
Wspomnianą ankietę znajdziecie pod tym linkiem.
|
 |
|
|
|
Empire at War w przyszłym roku (0)
|
|
 Odwiedzając właśnie stronę LucasArts zauważyłem, że zapowiadana na zimę tego roku gra Star Wars Empire At War, pojawi się dopiero na wiosnę w przyszłym roku. Jeśli znowu premiery nie przeniosą. Ten dobrze zapowiadający się RTS (strategia czasu rzeczywistego), wydawany przez LucasArts, tworzony jest przez Petroglyph. Więcej informacji na naszej stronie do tej gry i w zapowiedzi. |
 |
|
|
|
Trailer gry Star Wars Battlefront II (0)
|
|
 Na oficjalnej stronie LucasArts Entertainment Company do gry Star Wars Battlefront II, pojawił się trailer tej gry. Filmik w rozdzielczości 480x360, ważący 20 MB możecie pobrać klikając na ten link. Aby go obejrzeć wymagany jest program QuickPlayer.
Trailer demonstruje nam nowe lokalizacje z gry (włącznie z tymi z Zemsty Sithów) oraz pokazuje nowe mocne strony gry: walki w przestrzeni kosmicznej i rycerzy Jedi i Sith w akcji.
|
 |
|
|
|
Nowe screenshoty z gry Battlefront II (0)
|
|
 Na głównej stronie gry Star Wars Battlefront II dokonano małej aktualizacji i dodano parę nowych ujęć z gry. Zobaczyć można samego Dartha Vadera, pilota Klonów oraz parę nowych maszyn i lokacji.
Na stronę główną gry możecie wejść tutaj. |
 |
|
|
|
Nowe i stare gry Star Wars wkrótce w sklepach. (0)
|
|
 Cytując za Bastionem:
Już w najbliższy piątek, 13 maja w polskich sklepach za sprawą dystrybucji firmy L.E.M. pojawi się najnowsza gra LucasArts - ,,Star Wars: Episode III - Revenge of Sith'' na konsole PlayStation 2 i Xbox. Obie wersje będą dostępne w cenie 249 zł. Fabuła gry bezpośrednio nawiązuje do filmowej ekranizacji, która już 19 maja wejdzie na ekrany kin w całej Europie. W grze poprowadzimy poczynaniami dwóch bohaterów, zarówno Obi-Wana Kenobiego, jak i młodego Anakina Skywalkera. Gra dostarczy nam wielu godzin świetnej zabawy, pozwoli na udział w epickich bitwach, zachwycających pojedynkach na miecze świetlne, walkach z robotami, czemu towarzyszyć będzie zdobywanie umiejętności rycerza Jedi i możliwość używania Mocy. A wszystko to, by dojść do finalnej konfrontacji między dobrem a złem. Więcej informacji o tytule ,,Star Wars: Episode III - Revenge of Sith'' znajdą Państwo na stronie LEM oraz LucasArts.
Dzień po premierze kinowej ,,Star Wars Episode III - Revenge of The Sith'', czyli 20 maja LEM wprowadzi ponownie do sprzedaży dwa popularne tytuły z serii Star Wars w nowej cenie detalicznej - 49,90 zł. Będą to ,, Star Wars Jedi Knight II Jedi Outcast'' PC oraz ,, Star Wars Jedi Knight Jedi Academy'' PC.
Pozdrawiam
Katarzyna Szlendak
L.E.M Sp.z o.o. |
 |
|
|
|
Pierwsza polska strona gry Galaxies (0)
|
|
 Wreszcie mamy polską stronę poświęconą wspaniałej grze MMORPG Star Wars Galaxies: An Empire Divided. Na stronie znajdziecie informacje dotyczące gry, opisy planet, postaci, ras, profesji i innych ciekawych rzeczy. Na razie strona jest świeżo uruchomiona i wiele działów świeci pustkami, jednak z pewnością zostaną nadrobione, a sama strona jest bardzo ładnie zaprojektowana.
Przekonajcie się o tym sami i odwiedźcie ją, klikając tutaj |
 |
|
|
|
Strona gry Star Wars Empire at War (0)
|
|
 Uruchomiliśmy właśnie kolejną stronę poświęconą zapowiadanej grze. Tym razem jest to anonsowana już od jakiegoś czasu przez LucasArts gra Star Wars Empire at War - rozbudowana strategia czasu rzeczywistego w pełnym środowisku trójwymiarowym.
Gra ma ukazać się na jesieni 2005 roku. Na naszej stronie znajdziecie wstęp, krótkie wprowadzenie do gry oraz garść naprawdę obiecujących screenów.
Zapraszamy na stronę gry. |
 |
|
|
|
Strona gry Galaxies: Rage of the Wookiees (0)
2005-05-01 21:13 • Autor: mars
|
|
 Kolejną zaległością na łamach serwisu MARSite on-line była strona dla rozszerzenie Galaxies: Rage of the Wookiees do gry Star Wars Galaxies: An Empire Divided. Gra RPG przeznaczona do masowej gry online zostanie wydana na platformę PC Windows, ma trafić na półki sklepowe w USA jeszcze w tym tygodniu – 5 maja 2005 roku. Oprócz zapowiedzi gry, znajdziecie też opublikowany niedawno artykuł do znanej już w przypadku LucasArts serii „ Pamiętnik projektanta”, dokonany przez Arniego Jourgensona, który jest artystą od szkiców koncepcyjnych w rozszerzeniu Rage of the Wookiees.
Zapraszam na stronę poświęconą tej grze.
|
 |
|
|
|
Strona Star Wars Battlefront II (0)
2005-05-01 16:01 • Autor: mars
|
|
 Nadrabiając zaległości na naszym serwisie, chciałbym zaprosić dziś Was na stronę poświęconą grze Star Wars Battlefront II. Możecie tam przeczytać m. in. zapowiedź gry opartą na oficjalnych informacjach jakie otrzymaliśmy od producenta gry, firmy LucasArts Entertainment Company.
Więcej informacji postaramy się przekazywać na bieżąco jak się tylko pojawią.
Przypominam, że gra ma się pojawić jesienią tego roku na platformach: PC Windows, Xbox i PlayStation 2. Oprócz rozgrywki dla jednego gracza, da nam możliwość grania w sieci i Internecie jednocześnie nawet 64 osobom – zależy na jaką platformę nabędziemy grę.
|
 |
|
|
|
Spoty reklamowe gry RotS (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Film z rozgrywki Battlefront II - UAKTUALNIENIE (0)
|
|
 W sieci pojawił się pierwszy amatorski filmik demonstrujący nieco kontynuację gry Star Wars: Battlefront - Battlefront II. Widzimy na nim wnętrze Tantive IV wypełnione paroma botami, oraz bitwę nad Coruscant z Epizodu III. Film skupia się głównie na ukazaniu nowego, zapowiadanego trybu rozgrywki - bitwy w kosmosie. Zobaczymy parę statków z nowego filmu oraz parę nowych postaci do wyboru. Oprócz tego wyraźnie da się zauważyć wprowadzenie dopalacza oraz ewolucji powietrznych. Oprócz tego krótki moment pokazuje sprint jednego z zawodników.
Trudno cokolwiek jeszcze wywnioskować po tak krótkiej prezentacji, jednak wygląda to ciekawie.
Uwaga na koniec: polecam maksymalne ściszenie głośności. Efektów i tak nie uświadczycie, a muzyka kompletnie do filmiku nie pasuje.
Link do filmu znajdziecie na stronie Star Wars: Battlefront Center
UAKTUALNIENIE: Ten "amatorski filmik" pochodzi z wywiadu z Shara Miller, producentką z LucasArts (widać ją na samym początku filmu), która opowiada o tej grze dla Gamespot.com. Ktoś po prostu wyciął filmiki i wstawił niegustowną muzykę zamiast jej głosu. Zainteresowanych odsyłam na stronę Gamespot.com, gdzie z wywiadu możecie dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy. Oczywiście wywiad po angielsku. |
 |
|
|
|
Sto lat Dark Forces MOD!!! (0)
|
|
 Dokładnie trzy lata powstaje już modyfikacja do gry Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy - Dark Forces MOD. Przez parę miesięcy panowała cisza, jednak według twórców nie oznacza to bynajmniej zastoju w pracy. Co prawda niezbyt wiele udało się zrobić, mimo to wszyscy są w stałym kontakcie i myślami przy projekcie.
Przy obecnym współczynniku pracy 1 poziom na 1 rok MOD zostanie ukończony około roku 2016. |
 |
|
|
|
Wkrótce trylogia zebrana Star Wars: Galaxies (0)
|
|
 24 maja na półkach sklepowych pojawi się specjalna kompilacja Star Wars Galaxies: TheTotal Experience. Będzie zawierać podstawkę Galaxies: An Empire Divided oraz oba dodatki: Jump To Lightspeed i Rage Of The Wookies. Bonusem tego wydania jest nie tylko jego cena (29,99 USD), ale również pojazd dostępny tylko dla posiadaczy kompilacji - BARC (Biker Advanced Recon Commandos) Speeder, używany przez komandosów podczas Wojen Klonów.
Jeszcze jedna wiadomość dla tych, którzy posiadają już dwie pierwsze gry kompilacji. LucasArts zbiera już zamówienia w przedsprzedaży na sam dodatek Rage Of The Wookies. Po wykupieniu będzie można go ściągnąć z sieci już 5 maja. Wersja pudełkowa dostępna będzie trzy tygodnie później. |
 |
|
|
|
LucasArts Insider #55: Będzie Battlefront II! (0)
|
|
 Jak się można było dziś dowiedzieć z najnowszego LucasArts Insider #55, 21 kwietnia 2005, czyli dziś, LucasArts oficjalnie potwierdzi produkcję gry Star Wars Battlefront II. Podanie tej informacji będzie miało miejsce rano, w pierwszym dniu konwentu fanów – Star Wars Celebration III w Indianapolis. W tym celu zostanie uruchomiona oficjalna strona gry wraz z wstępnymi informacjami o grze oraz pierwszymi oficjalnymi screenami. Najprawdopodobniej poznamy też datę planowanej premiery. O powstawaniu tej gry pisaliśmy już 8 kwietnia br.
Tych, co jeszcze nie słyszeli o pierwszej części tej gry, bądź dalej wahają się z zamiarem jej zakupu, zapraszam do przeczytania naszej recenzji.
|
 |
|
|
|
RotS: trailer gry (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Star Wars Republic Commando: recenzja (0)
|
|
 Na naszej stronie możecie znaleźć już recenzję gry Star Wars: Republic Commando, autorstwa MadMad_The_Jedi_Knight'a.
Jeśli wciąż nie jesteście pewni, czy ją kupić, lub jesteście po prostu ciekawi, o czym w zasadzie traktuje ten tytuł (i w jaki sposób) - mamy nadzieję, że recenzja okaże się pomocna.
Zapraszamy do lektury. |
 |
|
|
|
KOTOR II 1.0b (0)
|
|
LucasArts udostępnił wreszcie drugiego i mocno spóźnionego patcha do gry Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords. Poprawia on szereg błędów, występujących w grze i uprzykrzających rozgrywkę.
Patch, ważący 12 MB, można ściągać tutaj, dodatkowo gra sama może go ściągnąć i zainstalować dzięki przyciskowi Update, umieszczonemu w menu startowym gry.
Poniżej lista zmian:
-------------------------------------------------------
NEW CONTENT AND FEATURES
-------------------------------------------------------
* Added voice lines for Opo Chano when the PC states they can repair the protocol droid themselves on Telos (dark side)
* Added support for the Intel i915 chipset
-------------------------------------------------------
RESOLVED ISSUES
-------------------------------------------------------
* Corrects a crash issue at the beginning of the dialogue after entering the Harbringer
* Corrects a crash issue when transitioning between B-4D4 to the main character after Czerka Mainframe quest on Telos (light side)
* Corrects an art issue with NPCs that appear in the mine foreman's log on Peragus
* Corrects a geometry issue inside the Jekk Jekk Tarr bar on Nar Shaddaa
* Corrects an issue with ATI Radeon cards being incorrectly reported in the swinfo.txt
* Corrects an issue with Atton missing from force cage in the Telos Academy
* Corrects swoop race forfeiting issue. Players can now win races after forfeiting a race.
* Corrects an issue with the swoop bike getting stuck in air in the swoop race mini-game
* Corrects stuck issue when reboarding Ebon Hawk on Nar Shaddaa
* Corrects a text/voice mismatch in Kreia's dialogue on Malachor
* Corrects a scripting issue with Batano quest on Telos (light side)
* Corrects a scripting issue with Devaronian conversation on Telos
* Updates a journal entry for "A Hidden Power" quest on Korriban
* Updates a journal entry for the "Fuel Sabotage" bonus mission on Telos
* Master Vash’s corpse will now yield a lightsaber if you have a lightsaber when you kill him on Korriban (dark side)
* Khoonda Gun Turrets will no longer appear if you destroy them on Dantooine (dark side)
* Reduced the repetition of party members' voice lines when opening doors and containers |
 |
|
|
|
Spoty reklamowe z gry "Zemsta Sithów" (0)
2005-04-14 20:52 • Autor: mars • Źródło: ICO
|
|
 W Internecie pojawiły się spoty reklamowe gry Revenge of the Sith. Gra, która ma zostać wydana 5 maja 2005 jedynie na konsole Xbox i PlayStation, będzie bazowała na filmie, którego światowa premiera odbędzie się 19 maja tego roku. W filmikach gra zapowiada się na dynamiczną i ciekawą, co niestety może zdołować posiadaczy PCetów. Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia trzech spotów: 1 (9,50 MB) , 2 (9,37 MB) i 3 (11,2 MB). |
 |
|
|
|
KotOR II: Mody i modziki! (0)
|
|
Pod tym adresem możecie znaleźć stronę projektu moda do KOTORa2 który będzie dodawał sporo wyciętych rzeczy, takich jak:
• Fabryka HK.
• Kilka różnych dróg do zamordowania Visas!
• Lepszej jakości muzyka (jak wiadomo ta obecna jest mono)!
• Całe mnóstwo nowych osób chcących cię zabić!
• Nowe zakończenie!
• Wycięte filmiki (na silniku gry)!
• Przywrócenie wyciętych dialogów.
Od siebie dodam tylko że powstaje również polski mod do KOTORa2 który będzie miał na celu przywrócenie planety M-478. Nad modem tym pracują HULAS i ja, czyli reatiVE.
Więcej informacji w najbliższym czasie!
A stąd możecie pobrać kilka ciekawych modów. - informacja pochodzi z KotOR 2 PL. |
 |
|
|
|
Nadciąga Star Wars Battlefront 2 (0)
|
|
 Jak się okazuje, Pandemic Studios nie czekało bezczynnie po wydaniu Star Wars Battlefront, tylko zakasało rękawy i zabrało się od razu za drugą część tej gry, słusznie przewidując to, iż część pierwsza spotka się z pozytywnym przyjęciem u graczy.
W najnowszym numerze PCGamera mamy okazję rzucić okiem na pierwsze obrazki z części drugiej, autorzy odkrywają też parę sekretów dotyczących tego, co zobaczymy w samej grze.
Przede wszystkim będzie o wiele więcej map, i to map doskonale nam znanych - jak chociażby atak imperialny na Tantive IV, który mieliśmy okazję oglądać na początku Epizodu IV. Dodatkowo pojawią się prawdopodobnie inne bardzo znane lokacje ze wszystkich filmów (o tym za chwilę), których zabrakło w Battlefroncie.
Twórcy map dostali podobno wszystkie projekty scenografii z filmów, włączając w to te z nadchodzącego Epizodu III - czyżby oznaczało to ujrzenie w BF2 również lokacji których jeszcze nie znamy (lub chociaż lokacji spinających Starą i Nową Trylogię razem)? Tego jeszcze nie wiadomo.
Wiadomo natomiast, że większość rozgrywek, toczona na mapach będzie opierać się na wykonywaniu poszczególnych zadań (np eskortowanie księżniczki Lei na Tantive IV przez Rebeliantów, lub jej pojmanie przez Imperium), dodatkowo pojawią się bitwy w kosmosie, przy czym statki będzie można przejąć abordażem, obsadzać ich działa laserowe i tym podobne. Chodzą słuchy o pojawieniu się w BF2 bitwy otwierającej EIII.
Autorzy przebąkują też co nieco o możliwości grania nową klasą - Jedi! (czyżby mapa Geonosis Arena?), nie znamy jeszcze żadnych, dotyczących tego szczegółów. Wiadomo tylko, że klasa będzie dostępna w zależności od typu mapy i rozgrywki.
Słów kilka o A.I. gry - ulepszona, rozbudowana, znacznie lepiej reagująca na wszystko, niż armatnie mięso z BF. Boty będą wydawać sobie rozkazy werbalne, jak i wzywać gracza do siebie, lub kierować go w odpowiednią stronę gestami.
Ujrzymy też nowe pojazdy (co przemawia za dodaniem tych z EIII), a modele jazdy / lotu mają być o wiele bardziej "symulatorowe".
Battlefront 2 będzie napędzany zmodyfikowanym silnikiem pierwszej części, z dodanymi nowymi efektami na miarę naszych czasów, kod sieciowy również ma zostać ulepszony i usprawniony.
Gra ukaże się najprawdopodobniej na jesieni tego roku.
Skany z gazety znajdziecie na naszej stronie: 1, 2, 3, 4 oraz tutaj.
|
 |
|
|
|
Łata do Republic Commando (0)
|
|
LucasArts udostępnił pierwszy patch do gry Star Wars Republic Commando. Łata nie wprowadza żadnych poprawek, ale dodaje nową mapę " Hangar" do rozgrywki multiplayer. Mapa przeznaczona jest maksymalnie dla 16 graczy i można grać na niej we wszystkich dostępnych trybach rozgrywki wieloosobowej, dostępnej w grze: Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag, Assault. Poziom ten zawiera przestrzeń o zerowej grawitacji, znajdującej się na zewnątrz statku.
Patch zajmuje 2.85 MB i można go pobrać ze strony producenta.
|
 |
|
|
|
EPIII: aktualizacja strony gry (0)
|
|
 Ostatnio odświeżono oficjalną stronę gry opartej na trzeciej części filmu, którego premiera 19 maja. Gra Zemsta Sithów (Revenge of the Sith) produkowana przez LucasArts, opracowywana jest przez firmę The Collective (firmy współpracowały już przy grach: Indiana Jones and the Emperor’s Tomb i Wrath Unleashed) i ma się pojawić tylko w wersji na konsole: XBox i PlayStation 2. Zgodnie z informacjami z oficjalnej, dodano 60 nowych screenów i 7 nowych filmików.
Światowa premiera gry zaplanowana została na 5 maja 2005. |
 |
|
|
|
Republic Commando później (0)
2005-03-17 23:51 • Autor: mars • Źródło: LEM
|
|
|
 |
|
|
|
KotOR 2 Pl: potrzebni tłumacze (0)
|
|
 Jakiś czas temu pisaliśmy o wielkim fanowskim projekcie, wynikiem którego ma być spolszczenie gry Knights Of The Old Republic 2: The Sith Lords. Z uwagi, że kilku tłumaczy się wycofało, na oficjalnej stronie projektu pojawił się komunikat o poszukiwaniu nowych na ich miejsce:
Niestety czas negatywnie zweryfikował niektórych ludzi, którzy zgłosili się do tłumaczenia. Okazało się, że wielu miało słomiany zapał i na dobrych chęciach się skończyło. W związku z tym poszukujemy nowych tłumaczy. Jeśli sądzisz, że podołasz tej pracy (tak, to jest praca) i nie odechce ci się po paru dniach (a nie daj Boże - godzinach), to czekamy na twoje zgłoszenie! Wisi nad nami widmo znacznego opóźnienia prac nad spolszczeniem, dlatego liczymy na was!
Chętnych prosimy o kontakt pod adresem reative@poczta.onet.pl.
|
 |
|
|
|
Demo gry Lego Star Wars (0)
|
|
 Na stronie 3DGamers zamieszczono demo gry Lego Star Wars. Zawiera ono 1 poziom i waży 227 MB.
Demo znajdziecie tutaj. |
 |
|
|
|
Galaxies: Rage of the Wookiees (0)
|
|
 5 maja 2005 roku posiadacze gry Star Wars Galaxies: An Empire Divided będą mogły pobrać już drugi po Jump to Lighspeed dodatek do tej gry, zatytułowany Star Wars Galaxies: Episode III Rage of the Wookiees, w który będą mogli pograć przez 2 tygodnie. Akcja dodatku ma się dziać na rodzinnej planecie Wookieech - Kashyyyk, która ma się pojawić w wielce wyczekiwanym przez fanów filmie - Zemsta Sithów. Dodatek bnędzie też można zamawiać na początku kwietnia 2005. W stanach dodatek ma kosztować 24.95 $.
We wspomnianym dodatku jak już pisałem powyżej, odwiedzimy rodzinną planetę Wookieech, gdzie będziemy mogli wziąć udział w ponad 100 wyprawach, pomagając im w walce o wolność w walce z siłami Imperium i jego poparciu niewolnictwa oraz przeciwstawić się jego próbom zduszenia Rebelii. Odwiedzimy i odkryjemy nowe miejsca: miasta na drzewach, obozy niewolników, czy miejsca safari Rodioanów. Będziemy mogli pozyskiwać surowce, którymi będziemy mogli handlować, czy zadawać ciosy ekonomiczne piratom, odbijając z ich rąk niewolników. Będziemy mogli też pilotować nowe myśliwce, które zostaną wprowadzone do świata Gwiezdnych Wojen przez Zemstę Sithów, włączając w to myśliwiec Jedi, którym będzie latał Anakin. Dodatek da nam też możliwość rozwinięcia naszej postaci w nowe umiejętności. W walce oprócz nowych umiejętności pomoże nam nowa broń, zbroja, czy nowy, podobno ułatwiający walkę interfejs użytkownika.
|
 |
|
|
|
RC w sklepach – w USA (0)
|
|
 Jak przed chwilą poinformował m. in. mnie LucasArts za pośrednictwem Lucasarts Insider Special Edition, gra Star Wars Republic Commando jest już do nabycia - przynajmniej w USA. U nas zgodnie z informacjami od naszego dystrybutora, firmy LEM, gra ma trafić do sklepów 11 marca 2005 roku.
" Chaos ogarnął galaktykę. Jako lider oddziału elitarnej grupy Republic Commando, będziesz miał za zadanie przenikać, dominować i ostatecznie unicestwić wroga.
Twój oddział będzie podążał za twoimi rozkazami i twoim przywództwem, pracując razem jako zespół - instynktownie, inteligentnie, natychmiast.
Ty jesteś ich przywódcą.
Oni są twoją bronią."
|
 |
|
|
|
Co z Dark Forces MOD? (0)
2005-02-28 19:37 • Autor: mars
|
|
 Już kilka miesięcy temu mieliśmy okazję zagrać w drugie demo do gry Dark Forces MOD, którego premierę ciągle przesuwano. Może twórcy biorą przykład z firmy LucasArts, która jednak ostatecznie wydaje gry. Tutaj nawet nie doczekaliśmy się obiecywanego patcha. Wszystkie błędy były wychwytywane też dzięki fanom i poprawiane. Poprawki do polskiego tłumaczenia trafiły do autorów jeszcze pod konec ubiegłego roku. Niestety ekipa od MODa wręcz przepadła. Jak się okazało, zrobili sobie przerwę, w wyniku której każdy znalazł sobie inne zajęcia, które teraz usiłują doprowadzić do końca. Oczywiście ekipa zrobiła też sobie wolne, aby zająć się też sprawami życia codziennymi, które zaniedbali przez prace na demem. Dlatego dostałem komunikat, abym na razie się cudów nie spodziewał. Dwa dni temu osoba odpowiedzialna za oficjalną stronę internetową MODa przerwała milczenie i po zapewnieniu, że żyją, zapowiedziała, że niedługo mamy się czegoś więcej dowiedzieć o projekcie. Oczywiście nie mamy co liczyć na ustalenie terminu pełnej wersji gry, gdyż takiej daty nie byli w stanie ustalić w przypadku dema.
Przypominam, że remake gry Star Wars Dark Forces jest projektem fanów tej gry i jest realizowany w ich wolnym czasie. Nie jest to projekt komercyjny, więc twórcy muszą też poświęcać swój czas na sprawy codzienne. Należy zrozumieć tą sytuację i uzbroić się w cierpliwość czekając na dalsze wyniki ich pracy. Ważne aby nie zaniechali realizacji projektu, co już kiedyś jemu groziło. Gra i tak ma większe znaczenie dla ludzi, którzy się na niej wychowali i oni powinni docenić ten projekt, i mogą go oceniać.
|
 |
|
|
|
Cover Art do gry Episode III (0)
|
|
 Strona TheForce.net opublikowała Cover Art do nadchodzącej gry Star Wars Episode III. Widać na nim dwóch walczących Rycerzy Jedi, Obi-Wana Kenobiego i Anakina Skywalkera. Link na powyższej stronie prowadzi dalej do sklepu internetowego oferującego zamawianie gry. Z dużym prawdopodobieństwem może więc być to oficjalna okładka z pudełka.
Cover możecie obejrzeć tutaj. |
 |
|
|
|
Łata do KotOR II (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Oficjalna strona KOTOR 2 PL (0)
|
|
 Wystartowała nowa strona poświęcona najnowszemu dziecku firmy LucasArts - Knights Of The Old Republic 2: The Sith Lords. Jest to strona fanów, którzy zamierzają samodzielnie wykonać zarzucone przez LEM spolszczenie kinowe KOTOR 2.
Na stronie znaleźć już można garść informacji co do gry oraz galerię screenshotów ze spolszczanej wersji. |
 |
|
|
|
KOTOR II - kolejna podróż rozpoczęta (0)
|
|
 Od dziś właściciele komputerów PC m. in. w USA mogą cieszyć się grą Knight of the Old Republic II: The Sith Lords. Jest to sequel do wielkiego hitu z 2003 roku, który zdobył wiele prestiżowych nagród i wyróżnień oraz jedynego produktu LucasArts wydanego w Polsce w naszym ojczystym języku. Druga część raczej nie doczeka się podobnej lokalizacji językowej. Wersja na Xboxa gry, która dostępna jest już od grudnia 2004, już zaczęła zbierać nagrody, które znajdziecie poniżej.
|
 |
|
|
|
Oficjalne demo na stronie LucasArts (0)
|
|
 Jak wiemy, demo gry Star Wars Republic Commando pokazało się w sieci już przed tygodniem, była to jednak fanowska akcja mająca na celu udostępnienie światu dema dołączonego do jednego z niemieckich pism.
Dziś doczekaliśmy się wreszcie oficjalnego, zaanonsowanego na stronie głównej gry dema.
Znajdziecie je pod podanym wyżej adresem. |
 |
|
|
|
Oficjalna ścieżka dźwiękowa gry Republic Commando (0)
|
|
LucasArts opublikował oficjalną ścieżkę dźwiękową z gry Star Wars Republic Commando. W skład soundtracka wchodzi 15 utworów instrumentalno-chóralnych – w sumie prawie 31 minut muzyki. Chór wyśpiewuje pradawne teksty Mandaloriańskie, które zostały przetłumaczone na angielski i znajduję się wraz ze ścieżką zapisaną w standardzie mp3 (37 MB) pod tym linkiem. Należy zauważyć, że ścieżka znajduje się w praktykowanym od czasu do czasu przez LucasArts dziale „LucasArts Member Exclusive”, czyli dla zarejestrowanych użytkowników. |
 |
|
|
|
Republic Commando PC demo (0)
|
|
 Wczorajszego dnia pojawiło się w Niemczech dołączone do gazety PCGames demo gry Star Wars Republic Commando. Tymczasem cały świat czeka z niecierpliwością na swoją kolej.
Niektórzy jednak wzięli sprawę w swoje ręce i demo jest już dostępne w sieci. Zawiera ono misję na Kashyyyk, składającą się z trzech podsekcji.
UPDATE: strona została zablokowana, co świadczy najlepiej o legalności dema. Pozostaje czekać na zapowiadane na przyszły tydzień demo oficjalne. |
 |
|
|
|
Zamów grę przed premierą i oszczędź 30 złotych (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Strona Empire at War (0)
|
|
 Niedawno na stronie LucasArts.com został utworzony dział do nowej gry. Chodzi o RTS osadzony w świecie Gwiezdnych Wojen o tytule "Empire at War". Nowa pozycja ukaże się tej jesieni na PC.
Po obejrzenie nowych screenów jak i konceptów z gry zapraszamy w ten link>>>.
|
 |
|
|
|
Mała aktualizacja strony głównej gry (0)
|
|
 Główna strona gry Star Wars Republic Commando została nieco uaktualniona. Teraz w dziale z plikami możemy znaleźć ikonki na pulpit oraz wygaszacz ekranu.
Pliki można znaleźć tutaj.
|
 |
|
|
|
|
|
 Na oficjalnej stronie pomocy technicznej LucasArts pojawiła się nowa łata do gry Star Wars Battlefront.
Patch modyfikuje nieco kod gry, balansując rozgrywkę. Między innymi pojazdy naziemne zostały pozbawione części pancerza, a jednostki specjalne nieco stuningowane. Dodatkowo poprawiono parę mniejszych błędów w grze, jak i popracowano nad jej stabilnością.
Patch, zawieraja wszystkie poprawki z wersji 1.0 oraz mapę Jabba's Palace z wersji 1.1 i ma 178 MB.
UPDATE!!!: po problemach z instalacją patcha i przejrzenia paru forów dotyczących gry okazało się, że patche na stronie LucasArts są uszkodzone. Działający patch można ściągnąć
tutaj. |
 |
|
|
|
ScummVM 0.7.0 (0)
|
|
 Jest już nowa wersja programu ScummVM wersja 0.7.0, którą można pobrać z tej strony. Dla tych, co jeszcze nie słyszeli o SCUMM, przypominam, że jest to technologia opracowana na potrzeby gry przygodowej Maniac Mansion (SCUMM – Script Creation Utility for Maniac Mansion), wykorzystywana we wszystkich grach przygodowych firmy LucasArts (pisałem już o tym dwa lata temu w artykule: " SCUMM XXI-go wieku". Niniejszy program, ScummVM, umożliwia nam granie w te klasyczne już gry, na nowszych sprzętach. Oprócz tego, że emulują nieistniejące już karty muzyczne, za pomocą odpowiednich opcji, poprawiają grafiką. Program ma swoje menu, za pomocą którego, za pierwszym razem podajemy ścieżkę do gry i wybieramy opcje, z jakimi gra ma się uruchamiać. Gra i jej stawienia są zapamiętywane, więc nie musimy tego rytuału odstawiać za każdym razem. |
 |
|
|
|
Trzeci (drugi) pamiętnik przetłumaczony (0)
|
|
|
 |
|
|
|
Oficjalna strona gry Republic Commando (0)
|
|
 Wreszcie ruszyła oficjalna strona gry Star Wars Republic Commando. Na stronie znajdziemy między innymi opis członków naszego oddziału (nawet są próbki ich głosów), przeciwników, pojazdów, uzbrojenia, czy wieżyczek. Dętego screeny z Xboxa i PCeta, szkice i wczorajszy trailer.
Na razie z działu download można pobrać jedynie tapety na pulpit, a w przyszłości tradycyjnie znajdziemy tam wygaszacie ekranu i ikony. W przyszłości ma być tez demo (chyba, że wycofają się z tego pomysłu, co miało miejsce w przypadku gry Star Wars Battlefront).
Tajemnicą już nie są wymagania co do PCeta:
Procesor: Pentium III or Athlon 1.0 GHz (zalecany: Pentium 4 2.0 GHz, or Athlon XP 2400 2.0 GHz)
Pamięć: 256 MB RAM (zalecane: 512 MB RAM)
Grafika: 64MB 3D z obsługą Vertex Shader i Pixel Shader
System operacyjny: Windows 98SE/ME/2000/XP
Microsoft DirectX 9.0c
Instalacja: 2GB wolnego miejsca na dysku.
Więcej szczegółów co do wymagań systemowych znajdziecie tutaj lub na nowej, oficjalnej stronie gry Star Wars Republic Commando.
|
 |
|
|
|
Nowy trailer do Republic Commando (0)
|
|
 Gra Star Wars Republic Commando miała pojawić się pod sam koniec 2004 roku. Jednak się tak nie stało, co jest normalne w przypadku firmy LucasArts Entertainment Company. Zamiast gry LucasArts udostępnił nowy trailer, który ma wzmóc nasz apetyt na ten produkt. I rzeczywiście w mojej opinii spełnia swoje zadanie. W grze spotkamy znane nam już elementy oraz nowe, które pojawią się w raz z filmem "Zemsta Sithów" (jednostki, broń). Wysoka inteligencja przeciwników sprawi, że raczej będzie to strzelanka taktyczna. W dodatku nie będziemy walczyć sami. Jak już wiadomo, w misji będą brały udział kilkuosobowe oddziały. Kierując nim będziemy wydawać komendy zajmowania konkretnych pozycji, wyznaczać zadania, czy kazać jednemu z oddziału aby udzielił innemu pomocy medycznej.
Zdradza też szczegóły na temat rozgrywki multiplayer. W sumie na jednej mapie będzie mogło spotkać się 16 graczy używających Xboxa i PCeta. Serwowane tryby rozgrywki to: deathmatch, team deathmatch, assault czy capture the flag.
W trailerze możemy zobaczyć wodotryski graficzne jakie będą w grze, które na pewno odbiją się na wymaganiach co do naszego sprzętu. Moją uwagę zwróciła też muzyka, która z jednej strony znana, ale często ma wplecione całkiem nowe kawałki zespołu Ash.
Zresztą sami zobaczcie trailer na oficjalnej stronie gry lub pod tymi linkami: 320x240 i 640x480.
Przypominam, że światowa premiera gry 1 marca 2005 roku. W Polsce, jeśli nie będzie żadnych problemów (takich jak z Battlefront, gdzie nawalił europejski dystrybutor, firma Activision) gra trafi na sklepowe półki 4 marca - tak przynajmniej planuje nasz dystrybutor, firma LEM. W tym czasie osoby znające dobrze język angielski mogą przeczytać książkę Republic Commando: Hard Contact.
|
 |
|
|
|
Nowa gra Star Wars!!! (0)
|
|
 Jak już wcześniej o tym donosiliśmy, od pewnego czasu powstaje nowa gra umiejscowiona w uniwersum Star Wars. Teraz strona TheForce.net podała więcej konkretów o niej. Star Wars: Empire At War będzie strategią czasu rzeczywistego, podobną do Force Commander, czy Galactic Battlegrounds. Jej akcja toczyć się będzie dwa lata przed wydarzeniami przedstawionymi w EIV: Nowej Nadziei i będzie w znaczący sposób rozwijać wątki z Epizodu III. Dodatkowo zobaczymy w niej kilka nowych pojazdów (m.in. TIE Crawler - czołg skonstruowany na bazie TIE Fightera), a bitwy będą rozgrywane zarówno na powierzchniach planet, jak i w przestrzeni.
Grę tworzy firma Petroglyph, znana ze współpracy przy grach serii Command & Conquer. Sama gra pojawi się prawdopodobnie na jesieni 2005.
Oryginalny artykuł znajdziecie tutaj. |
 |
|
|
|
Szturmowcy i Klony w KotORze - modyfikacje gry (0)
|
|
 Na świecie jest wielu fanów, którzy uwielbiają coś przerabiać w grach. I tak ostatnio trafiłem na ciekawe modyfikacje do gry Star Wars Knights of the Old Republic. Jeden z nich zamienia żołnierzy sith na szturmowców Imperium, drugi zaś żołnierzy Starej Republiki na żołnierzy–klony. Jak to wygląda, możecie zobaczyć na zdjęciach zamieszczonych poniżej. Modyfikację ze szturmowcami znajdziecie pod tym linkiem (0,86 MB), natomiast klony tutaj (4,7 MB). Mody spakowane są ZIPem i zawierają w plikach tekstowych instrukcję (po angielsku) jak je zainstalować.

|
 |
|
|
|
Wyedytuj sobie save'a. (0)
|
|
|
 |
|

|
|
|