MARSite on-line | Star Wars Episode I - Racer
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Episode I - Racer]


 
  Racer - wymagania systemowe
 
 

Dane dotyczące kompatybilności systemu znajdują się poniżej lub na stronie producenta gry: www.lucasarts.com.

Minimalne wymagania systemowe:
system operacyjny - windows 9x oraz ME/2000/XP
komputer - kompatybilny w 100% z MS Windows 9x DirectX
CPU - Pentium 166 MHz, zalecany 200 MHz lub lepszy
Pamięć RAM - wymagane 32 MB RAM, zalecane 64 MB RAM,
Karta graficzna - wymagana 4 MB karta graficzna PCI lub AGP Direct 3D z akceleratorem grafiki. Pełna lista znajduje się tutaj lub na oficjalnej stronie gry: http://www.lucasarts.com/products/starwarsracer/.
ilość płyt - 1,
CD-ROM - wymagany minimum 4x IDE lub SCSI,
Karta muzyczna - wymagana 16-bit karta muzyczna z 3D.
gra kożysta też z A3D 2.0 - kompatybilny z DirectSound 3D występujący w większości kart muzycznych 3D.
Urządzenia wejściowe - wymagana klawiatura, mysz, dodatkowo joystick lub gamepad
DirectX - Microsoft DirectX 6.1 lub nowszy jest wymagany aby zagrać w Star Wars Episode I Racer (znajduje się na CD z grą)
Uwaga - W razie problemów sprawdź czy masz najnowsze wersje sterowników do urządzeń
Dodatkowa obsługa - Force Feedback obsługiwany w padach i joystick'ach kompatybilnych ze sterownikami DirectX.
Gra w sieci - od 2 do 8 graczy

Stosowane chipsety w akceleratorach 3D:
Chipsety -

3Dfx Voodoo Graphics, 3dfx Voodoo Banshee, 3dfx Voodoo 2, 3dfx Voodoo 3, 3dfx Voodoo 4/5, 3Dlabs Permedia 3, 3Dlabs GLINT R3, ATI Rage 128, ATI Rage 128 Pro, ATI Radeon, Kyro, MAtrox G200, Matrox G400, Matrox G450, NVIDIA RIVA TNT/TNT2 Family, NVIDIA Quadro / Quadro2 Family, NVIDIA GeForce256 Family, NVIDIA GeForce2 Family.




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor