MARSite on-line | Star Wars Force Commander
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Force Commander]


 
  Force Commander - opis misji - Imperium
 
 


Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |

Misja 4
Tytuł: Atak na Ruul (Assault on Ruul)
Cele:

Przejmij centrum komputerowe. Dostarcz Dellisa do centrum komputerowego. Dellis musi przeżyć.

Planeta: Ruul
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, transportery, skutery, szturmowcy, Dellis.

Opis:

To jest twoja pierwsza samodzielna misja, w której nie możesz już liczyć na pomoc Kapitana Tulona. Jest to też jedna z najtrudniejszych misji jeśli chodzi o użycie interfejsu BHCI; może ograniczać widok jeśli dostaniesz się na dół kanionu. Czas nagli, więc wzmocnij swoją bazę zanim podejmiesz ryzyko wypełniania poszczególnych celów swojej misji. Nie zapominaj o przejmowaniu (zamiast niszczeniu) rebelianckich budynków jak tylko na nie natrafisz. Dzięki temu będziesz dysponował dodatkowymi punktami dowodzenia oraz ułatwi ci atak na rebelianckie wieżę strzałowe.

Misja 5
Tytuł: Atak na Ruul - część 2 (Assault on Ruul 2)
Cele:

Utrzymuj stałą łączność między centrum komputerowym a wieżami komunikacyjnymi. Dellis musi przeżyć.

Planeta: Ruul
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, transportery, skutery, szturmowcy, Dellis.

Opis:

Twoja walka na Ruul trwa. Zainstaluj wieże komunikacyjne na linii przecinającej teren z mapy, uważając na broniących się przed atakiem Rebeliantów. Jeszcze raz przygotuj swoją bazę zanim wyślesz swoje jednostki aby zniszczyły lub przejęły wrogie jednostki i budynki. Dellis jest bardzo ważny w tej operacji, ma wielkie zdolności w zakładaniu wieży komunikacyjnych, które są niezbędne, aby zakończyć tę misje z sukcesem. Zatem chroń go dobrze!

Wskazówki:

trasa na wprost nie jest zapewne najlepszą drogą prowadzącą do wież komunikacyjnych.

Misja 6
Tytuł: Kryzys na Sarapin (Crisis on Sarapin)
Cele:

Obsadź wojskiem wszystkie dogodne kolektory energii. Dellis musi przeżyć.

Planeta: Sarapin
Zasoby:

Proboty, jeźdźcy Dewback, AT-ST, AT-AA, transportery, skutery, szturmowcy, Dellis.

Opis:

Tym razem witaj na planecie Sarapin, gdzie magma jest dla wszystkich za darmo! Jest to dość rozległa misja, która zabierze ciebie na najpiękniejsze tereny w galaktyce. W rzeczywistości musisz wzmocnić obronę dopóki twoje budowle nie urosną w siłę, jak, że rebelianckie korzenie głęboko zakorzeniły się na tej gorącej planecie. Pamiętaj, że jeśli twoje jednostki będą ginąć jeśli będą poruszać się lub jeździć po powierzchni lawy, ale twoim skuterom i probot'om nic nie grozi.

Wskazówki:

zajmij się swoim przeciwnikiem zanim zaczniesz zajmować kolektory. Pamiętaj, kiedy zajmiesz centra dowodzenia przeciwnika, możesz wtedy wezwać posiłki do tych lokacji, traktując je jako własne bazy.

Misja 7
Tytuł: Kryzys na Sarapin - część 2 (Crisis on Sarapin 2)
Cele:

Przejmij platformę wiertniczą. Dostarcz Dellisa na platforme wiertniczą. Tradycyjnie Dellis musi przeżyć.

Planeta: Sarapin
Zasoby:

Proboty, jeźdźcy Dewback, AT-ST, AT-PT, ruchoma artyleria, AT-AA, transportery, myśliwce bojowe typu TIE Fighter, skutery, szturmowcy, Dellis.

Opis:

Mam nadzieję, że się przyzwyczaiłeś do gorącej atmosfery, tym bardziej, że teraz po raz pierwszy czeka na ciebie misja czasowa. Rebelianci ustawili platformę wiertniczą na pełne obroty i niebawem dotrą do stopionego jądra planety, wywołując potężną eksplozję, która rozerwie całą powierzchnię planety. Aby zwyciężyć, ponownie powinieneś poświęcić trochę czasu na wzmocnienie bazy zanim wyślesz konwój z Dellis'em na platformę na środku mapy. Obecnie jesteś w stanie wezwać oddział myśliwców typu TIE Fighter, w celach wzmocnienia ochrony. Chociaż prezentują się świetnie, a załogi odważne, są łatwymi celami, gdyż mają słabe osłony, przez co są łatwymi do zniszczenia celami dla artylerii lub czołgów bojowych. Nie zapomnij również dać swojemu konwojowi sporego przeciw-powietrznego zabezpieczenia. Rebelianckie Airspeeder'y (ścigacze powietrzne) mogą być wielką niedogodnością podczas wykonywania misji.

Misja 8
Tytuł: Pułapka na Yavin IV (The Trap at Yavin IV)
Cele:

Neutralizuj wszystkich Rebeliantów na Yavin IV. Przejmij Piramidę.

Planeta: Yavin IV
Zasoby:

Proboty, jeźdźcy Dewback, AT-ST, AT-PT, ruchoma artyleria, TR-SD, TR-MB, transportery, AT-AA, myśliwce bojowe typu TIE Fighter, skutery, szturmowcy.

Opis:

Ta i następne dwie misje rozegrają się w miejscach znanych z Gwiezdnej trylogii.
Uważaj, to jest pułapka! Rebelianci chowają się na wzgórzach takich jak Rodian Cockroaches, czekając na ciebie, obserwują, zatem mogą uderzyć na ciebie. Użyj otaczających twoja bazę kanionów do obrony szykując w nich zasadzki. Dobrym sposobem zrobienia tego może być usadowienie w nich maszyn AT-STs lub Artylerię, w wąskich przejściach. Uważaj na jakąkolwiek artylerię. Jej ogień może łatwo zabić twoje jednostki. Inna twoja jednostka ma dostęp w tej misji do TR-SD, za pomocą których możesz zniszczyć rebelianckie osłony. Raz pozbawione tarcz umożliwiają TR-SD'som uczynić je niesprawnymi zamrażając te jednostki, zatem reszta twoich sił może oczyścić teren bez narażania się na jakiekolwiek niebezpieczeństwa.

Misja 9
Tytuł: Bitwa o Hoth (The Battle of Hoth)
Cele:

Zniszcz generator pól ochronnych. Przejmij Rebeliancki Hangar. Dostarcz Darth Vadera do zdobytego hangaru. Darth Vader musi przeżyć.

Planeta: Hoth
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, AT-AT, transportery, AT-AA, skutery, szturmowcy. Darth Vader

Opis:

Zacznijmy od presji, która "wisi" nad nami. Lord Vader siedzi w Gwiezdnym Niszczycielu, czekając aż wyłączysz rebeliancki generator pól ochronnych, wtedy to będzie mógł przybyć na dół i udzielić młodemu Skywalker'owi lekcji o Ciemnej Stronie. Chociaż ta misja nie jest ograniczona czasowo, to jeżeli będziesz z jej wykonaniem zwlekał zbyt długo, wtedy Vader odwoła ciebie od tej misji, zatem lepiej się przyłóż! Z uwagi, że nie otrzymasz posiłków, postaraj się osiągnąć wyznaczony ci cel najszybciej jak tylko dasz radę. Postaraj się aby twoje jednostki odniosły jak najmniejsze uszkodzenia odpowiednie je grupując i niszcząc szybko wrogie jednostki używając z odpowiednim nasileniem broni znajdującej się na jednostkach typu AT-AT. Możesz tez posłużyć się Probotami, wyposażonymi w dodatkowe sensory czuciowe umożliwiającymi zobaczenia nadchodzącego nieprzyjaciela zanim on zorientuje się, że ty tam jesteś. W końcu, Darth Vader przybędzie na dół z oddziałem szturmowców, zaraz po tym jak zniszczysz generator pól ochronnych, zatem upewnij się, że pole walki jest oczyszczone zanim wezwiesz go.

Misja 10
Tytuł: Niespodzianka na Endor (Surprise at Endor)
Cele:

Przeprowadź zwiad w celu ustalenia możliwej lokacji dla bazy z generatorem pól ochronnych.

Planeta: Endor
Zasoby:

AT-ST, skutery, szturmowcy.

Opis:

Rutynowa sytuacja dla Imperium. Znajdujesz kawałek dobrej ziemi, ale żeby ją zdobyć musisz stoczyć walkę ze wszystkimi tubylcami w okolicy aby znalazła się pod twoją jurysdykcją. Cóż, nie ważne, przecież te prymitywne stworzenia i tak nie maja szans z twoimi AT-ST'esami i skuterami. Pamiętaj, że twoi szturmowcy mogą zabić latające jednostki, zatem trzymaj je blisko pozostałych jednostek, w celu ochrony ich przed atakami z powietrza. Jedna ważna rzecz: uważaj na pułapki. Spadające kłody mogą zniszczyć jednostki AT-ST.

Misja 11
Tytuł: Masakra na Abridon (The Massacre an Abridon)
Cele:

Odzyskaj imperialną bazę z rąk Rebeliantów. Przejmij Centrum Zarządzania na Abridon. Usuń Rebelianckie siły Rządowe z terenów ogrodu.

Planeta: Abridon
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, ruchoma artyleria, TR-SD, transportery, AT-AA, myśliwce typu TIE Fighter i TIE bomber, Wahadłowiec Tyderium, skutery, szturmowcy.

Opis:

Planeta Abridon przeszła na stronę Rebelii, ty masz przypomnieć im o lojalności wobec Imperium. Z powodu przybycia ogromnych siła przeciwko tobie, zalecane jest najpierw odzyskanie kontroli nad imperialnym Centrum Dowodzenia. Możesz do tego wezwać posiłki. Ostatecznie do rozpoznania terenu użyj myśliwce typu TIE Fighter i TIE bomber w celu zlokalizowania miejsc, w który nieprzyjaciel wyczekuje ciebie. Poruszaj się powoli i dziesiątkuj wszystko co napotkasz na drodze.

Misja 12
Tytuł: Masakra na Abridon - 2 (The Massacre an Abridon 2)
Cele:

Złap 5 rebelianckich dostojników. Przytrzymaj dostojników na platformie więziennej dopóki nie zabierze ich statek.

Planeta: Abridon
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, ruchoma artyleria, TR-SD, transportery, ciężka artyleria, AT-AA, myśliwce typu TIE Fighter i TIE bomber, Wahadłowiec Tyderium, skutery, szturmowcy.

Opis:

Ta misja nie należy do najłatwiejszych. Podczas poprzedniej misji nieźle wkurzyłeś Rebeliantów, przez co są rządni twojej krwi. Na szczęście dysponujesz ciężką i stacjonarną artylerią, co daje tobie możliwość bombardowania ich z bezpiecznej dla ciebie odległości. Niestety nie ciesz się zbyt mocno, gdyż celem tej misji jest pojmanie dostojników i jeśli któryś zginie w wyniku ostrzału twojej artylerii lub bombardowań myśliwców klasy TIE bomber, nie zaliczysz misji. Co masz zrobić? Raz jeszcze obroń swoją bazę, zrób to powoli i użyj swoich jednostek AT-ST i TR-SD dla pełnego efektu oraz jednostek AT-AT jako oddziału transporterów dla pojmanych dostojników.

Misja 13
Tytuł: Masakra na Abridon - 3 (The Massacre an Abridon 3)
Cele:

Zniszcz bazę Rebeliantów. TR-MB musi przetrwać

Planeta: Abridon
Zasoby:

Proboty, AT-ST, AT-PT, ruchoma artyleria, TR-SD, TR-SD, transportery, ciężka artyleria, AT-AA, myśliwce typu TIE Fighter i TIE bomber, Wahadłowiec Tyderium, skutery, szturmowcy.

Opis:

Jest to ostatnia misja na rzecz Imperium. Wydaje się, że przebieg misji bez zakłóceń. Twoim zadaniem będzie znalezienie i zniszczenie bazy Rebeliantów. Jakkolwiek jedna z jednostek AT-AT nie trzyma się szyku, jej dowódca dopuszcza się zdrady. Musisz zniszczyć jego jednostkę zanim zdąży się obrócić, co da mu możliwość obrony przed twoim oddziałem. Na szczęści dysponuje teraz jednostką TR-MB, która jest ruchomym centrum dowodzenia, która będzie dla ciebie pomocna. Z tym pojazdem możesz jednostki (oprócz budynków) gdziekolwiek zdołasz pójść. Zapamiętaj jednak, że wezwane duże jednostki mogą mieć problemy z przedzieraniem się przez wzgórza, co może utrudnić akcje, które planujesz przeprowadzić szybko.


Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor