|
|
|
|
Force Commander - opis misji - Imperium
|
|
Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Atak na Ruul (Assault on Ruul) |
Cele: |
Przejmij centrum komputerowe. Dostarcz Dellisa do
centrum komputerowego. Dellis musi przeżyć. |
Planeta: |
Ruul |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
transportery, skutery,
szturmowcy, Dellis. |
|
Opis: |
|
To jest twoja
pierwsza samodzielna misja, w której nie możesz już liczyć na pomoc
Kapitana Tulona. Jest to też jedna z najtrudniejszych misji jeśli
chodzi o użycie interfejsu BHCI; może ograniczać widok jeśli
dostaniesz się na dół kanionu. Czas nagli, więc wzmocnij swoją bazę
zanim podejmiesz ryzyko wypełniania poszczególnych celów swojej misji.
Nie zapominaj o przejmowaniu (zamiast niszczeniu) rebelianckich
budynków jak tylko na nie natrafisz. Dzięki temu będziesz dysponował
dodatkowymi punktami dowodzenia oraz ułatwi ci atak na rebelianckie
wieżę strzałowe. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Atak na Ruul - część 2 (Assault on Ruul 2) |
Cele: |
Utrzymuj stałą łączność między centrum komputerowym a wieżami komunikacyjnymi. Dellis musi przeżyć.
|
Planeta: |
Ruul |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
transportery, skutery,
szturmowcy, Dellis. |
|
Opis: |
|
Twoja walka na Ruul
trwa. Zainstaluj wieże komunikacyjne na linii przecinającej teren z mapy, uważając na broniących się przed atakiem Rebeliantów. Jeszcze
raz przygotuj swoją bazę zanim wyślesz swoje jednostki aby zniszczyły
lub przejęły wrogie jednostki i budynki. Dellis jest bardzo ważny w tej operacji, ma wielkie zdolności w zakładaniu wieży komunikacyjnych,
które są niezbędne, aby zakończyć tę misje z sukcesem. Zatem chroń go
dobrze! |
|
|
|
Wskazówki: |
|
trasa na wprost nie jest zapewne najlepszą drogą
prowadzącą do wież komunikacyjnych. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Kryzys na Sarapin (Crisis on Sarapin) |
Cele: |
Obsadź wojskiem wszystkie dogodne kolektory energii. Dellis musi przeżyć.
|
Planeta: |
Sarapin |
Zasoby: |
Proboty, jeźdźcy Dewback,
AT-ST, AT-AA,
transportery, skutery,
szturmowcy, Dellis. |
|
Opis: |
|
Tym razem witaj na
planecie Sarapin, gdzie magma jest dla wszystkich za darmo! Jest to
dość rozległa misja, która zabierze ciebie na najpiękniejsze tereny w galaktyce. W rzeczywistości musisz wzmocnić obronę dopóki twoje
budowle nie urosną w siłę, jak, że rebelianckie korzenie głęboko
zakorzeniły się na tej gorącej planecie. Pamiętaj, że jeśli twoje
jednostki będą ginąć jeśli będą poruszać się lub jeździć po
powierzchni lawy, ale twoim skuterom i probot'om nic nie grozi. |
|
|
|
Wskazówki: |
|
zajmij się swoim przeciwnikiem zanim zaczniesz
zajmować kolektory. Pamiętaj, kiedy zajmiesz centra dowodzenia
przeciwnika, możesz wtedy wezwać posiłki do tych lokacji, traktując je
jako własne bazy. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Kryzys na Sarapin - część 2 (Crisis on Sarapin
2) |
Cele: |
Przejmij platformę wiertniczą. Dostarcz Dellisa na
platforme wiertniczą. Tradycyjnie Dellis musi przeżyć.
|
Planeta: |
Sarapin |
Zasoby: |
Proboty, jeźdźcy Dewback,
AT-ST, AT-PT,
ruchoma artyleria, AT-AA, transportery, myśliwce bojowe typu TIE Fighter, skutery,
szturmowcy, Dellis. |
|
Opis: |
|
Mam nadzieję, że się
przyzwyczaiłeś do gorącej atmosfery, tym bardziej, że teraz po raz
pierwszy czeka na ciebie misja czasowa. Rebelianci ustawili platformę
wiertniczą na pełne obroty i niebawem dotrą do stopionego jądra
planety, wywołując potężną eksplozję, która rozerwie całą powierzchnię
planety. Aby zwyciężyć, ponownie powinieneś poświęcić trochę czasu na
wzmocnienie bazy zanim wyślesz konwój z Dellis'em
na platformę na środku mapy. Obecnie jesteś w stanie wezwać oddział
myśliwców typu TIE Fighter, w celach wzmocnienia ochrony. Chociaż
prezentują się świetnie, a załogi odważne, są łatwymi celami,
gdyż mają słabe osłony, przez co są łatwymi do zniszczenia celami dla
artylerii lub czołgów bojowych. Nie zapomnij również dać swojemu
konwojowi sporego przeciw-powietrznego zabezpieczenia.
Rebelianckie Airspeeder'y (ścigacze powietrzne) mogą być wielką
niedogodnością podczas wykonywania misji. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Pułapka na Yavin IV (The Trap at Yavin IV) |
Cele: |
Neutralizuj wszystkich Rebeliantów na Yavin IV.
Przejmij Piramidę. |
Planeta: |
Yavin IV |
Zasoby: |
Proboty, jeźdźcy Dewback,
AT-ST, AT-PT,
ruchoma artyleria, TR-SD, TR-MB, transportery, AT-AA, myśliwce bojowe typu TIE Fighter,
skutery, szturmowcy. |
|
Opis: |
|
Ta i następne dwie
misje rozegrają się w miejscach znanych z Gwiezdnej trylogii.
Uważaj, to jest pułapka! Rebelianci chowają się na wzgórzach takich
jak Rodian Cockroaches, czekając na ciebie, obserwują, zatem mogą
uderzyć na ciebie. Użyj otaczających twoja bazę kanionów do obrony
szykując w nich zasadzki. Dobrym sposobem zrobienia tego może być
usadowienie w nich maszyn AT-STs lub Artylerię,
w wąskich przejściach. Uważaj na jakąkolwiek artylerię. Jej ogień może
łatwo zabić twoje jednostki. Inna twoja jednostka ma dostęp w tej
misji do TR-SD, za pomocą których możesz zniszczyć rebelianckie
osłony. Raz pozbawione tarcz umożliwiają TR-SD'som uczynić je
niesprawnymi zamrażając te jednostki, zatem reszta twoich sił może
oczyścić teren bez narażania się na jakiekolwiek niebezpieczeństwa. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Bitwa o Hoth (The Battle of Hoth) |
Cele: |
Zniszcz generator pól ochronnych. Przejmij Rebeliancki
Hangar. Dostarcz Darth Vadera do zdobytego hangaru. Darth Vader musi
przeżyć. |
Planeta: |
Hoth |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
AT-AT, transportery, AT-AA, skutery, szturmowcy. Darth Vader |
|
Opis: |
|
Zacznijmy
od presji, która "wisi" nad nami.
Lord Vader siedzi w Gwiezdnym Niszczycielu, czekając aż wyłączysz
rebeliancki generator pól ochronnych, wtedy to będzie mógł przybyć na
dół i udzielić młodemu Skywalker'owi lekcji o Ciemnej
Stronie. Chociaż ta misja nie jest ograniczona czasowo, to jeżeli
będziesz z jej wykonaniem zwlekał zbyt długo, wtedy Vader odwoła
ciebie od tej misji, zatem lepiej się przyłóż! Z uwagi, że nie
otrzymasz posiłków, postaraj się osiągnąć wyznaczony ci cel
najszybciej jak tylko dasz radę. Postaraj się aby twoje jednostki
odniosły jak najmniejsze uszkodzenia odpowiednie je grupując i niszcząc szybko wrogie jednostki używając z odpowiednim
nasileniem broni znajdującej się na jednostkach typu AT-AT. Możesz tez
posłużyć się Probotami, wyposażonymi w dodatkowe sensory czuciowe
umożliwiającymi zobaczenia nadchodzącego nieprzyjaciela zanim on
zorientuje się, że ty tam jesteś. W końcu, Darth Vader przybędzie na
dół z oddziałem szturmowców, zaraz po tym jak zniszczysz generator pól
ochronnych, zatem upewnij się, że pole walki jest oczyszczone zanim
wezwiesz go. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Niespodzianka na Endor (Surprise at Endor) |
Cele: |
Przeprowadź zwiad w celu ustalenia możliwej lokacji dla bazy z generatorem pól ochronnych. |
Planeta: |
Endor |
Zasoby: |
AT-ST, skutery, szturmowcy. |
|
Opis: |
|
Rutynowa sytuacja dla
Imperium. Znajdujesz kawałek dobrej ziemi, ale żeby ją zdobyć musisz
stoczyć walkę ze wszystkimi tubylcami w okolicy aby znalazła się pod
twoją jurysdykcją. Cóż, nie ważne, przecież te prymitywne stworzenia i tak nie maja szans z twoimi AT-ST'esami i skuterami. Pamiętaj, że twoi
szturmowcy mogą zabić latające jednostki, zatem trzymaj je blisko
pozostałych jednostek, w celu ochrony ich przed atakami z powietrza.
Jedna ważna rzecz: uważaj na pułapki. Spadające kłody mogą zniszczyć
jednostki AT-ST.
|
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Masakra na Abridon (The Massacre an Abridon) |
Cele: |
Odzyskaj imperialną bazę z rąk Rebeliantów. Przejmij
Centrum Zarządzania na Abridon. Usuń Rebelianckie siły Rządowe z terenów
ogrodu. |
Planeta: |
Abridon |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
ruchoma artyleria, TR-SD, transportery, AT-AA, myśliwce typu TIE Fighter i TIE
bomber, Wahadłowiec Tyderium, skutery, szturmowcy. |
|
Opis: |
|
Planeta Abridon
przeszła na stronę Rebelii, ty masz przypomnieć im o lojalności
wobec Imperium. Z powodu przybycia ogromnych siła przeciwko tobie,
zalecane jest najpierw odzyskanie kontroli nad imperialnym Centrum
Dowodzenia. Możesz do tego wezwać posiłki. Ostatecznie do rozpoznania
terenu użyj myśliwce typu TIE Fighter i TIE bomber w celu
zlokalizowania miejsc, w który nieprzyjaciel wyczekuje ciebie.
Poruszaj się powoli i dziesiątkuj wszystko co napotkasz na drodze. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Masakra na Abridon - 2 (The Massacre an Abridon
2) |
Cele: |
Złap 5 rebelianckich dostojników. Przytrzymaj
dostojników na platformie więziennej dopóki nie zabierze ich statek. |
Planeta: |
Abridon |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
ruchoma artyleria, TR-SD, transportery, ciężka artyleria, AT-AA, myśliwce
typu TIE Fighter i TIE bomber, Wahadłowiec
Tyderium, skutery, szturmowcy. |
|
Opis: |
|
Ta misja nie należy do najłatwiejszych.
Podczas poprzedniej misji nieźle wkurzyłeś Rebeliantów, przez co są
rządni twojej krwi. Na szczęście dysponujesz ciężką i stacjonarną
artylerią, co daje tobie możliwość bombardowania ich z bezpiecznej dla
ciebie odległości. Niestety nie ciesz się zbyt mocno, gdyż celem tej
misji jest pojmanie dostojników i jeśli któryś zginie w wyniku
ostrzału twojej artylerii lub bombardowań myśliwców klasy TIE bomber,
nie zaliczysz misji. Co masz zrobić? Raz jeszcze obroń swoją bazę,
zrób to powoli i użyj swoich jednostek AT-ST i TR-SD
dla pełnego efektu oraz jednostek AT-AT jako oddziału transporterów
dla pojmanych dostojników. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Masakra na Abridon - 3 (The Massacre an Abridon
3) |
Cele: |
Zniszcz bazę Rebeliantów. TR-MB musi przetrwać |
Planeta: |
Abridon |
Zasoby: |
Proboty, AT-ST, AT-PT,
ruchoma artyleria, TR-SD, TR-SD, transportery, ciężka artyleria, AT-AA, myśliwce
typu TIE Fighter i TIE bomber, Wahadłowiec
Tyderium, skutery, szturmowcy. |
|
Opis: |
|
Jest to ostatnia
misja na rzecz Imperium. Wydaje się, że przebieg misji bez zakłóceń.
Twoim zadaniem będzie znalezienie i zniszczenie bazy Rebeliantów.
Jakkolwiek jedna z jednostek AT-AT nie trzyma się szyku, jej dowódca
dopuszcza się zdrady. Musisz zniszczyć jego jednostkę zanim zdąży się
obrócić, co da mu możliwość obrony przed twoim oddziałem. Na szczęści
dysponuje teraz jednostką TR-MB, która jest ruchomym centrum
dowodzenia, która będzie dla ciebie pomocna. Z tym pojazdem możesz
jednostki (oprócz budynków) gdziekolwiek zdołasz pójść. Zapamiętaj
jednak, że wezwane duże jednostki mogą mieć problemy z przedzieraniem
się przez wzgórza, co może utrudnić akcje, które planujesz
przeprowadzić szybko. |
|
Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |
|
|
|
|
|
|