|
|
|
|
Force Commander - opis misji - Rebelia
|
|
Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Ucieczka z Kalaan (Escape From Kalaan) |
Cele: |
Dostarcz Brennea do wnętrza TR-MB. Dostarcz TR-MBa do
rebelianckiego punktu ewakuacyjnego. Uwolnij Lukea Skywalkera z imperialnego centrum dowodzenia. Dostarcz Lukea do siedziby Rebeliantów. |
Planeta: |
Kalaan |
Zasoby: |
Szturmowcy, TR-MB, Brenn, Luke Skywalker, Rebelianccy
Kalaantowie. |
|
Opis: |
|
Jest to pierwsza
misja na rzecz Rebelii, ale nie obawiaj się, będzie ona prosta. Musisz
uciec z więzienia, przekonaj kilku szturmowców aby przeszli na twoją
stronę, uwolnij Lukea Skywalkera z imperialnego centrum dowodzenia,
ukradnij część cennego ekwipunku (np.: broń ofensywną) i opuść
planetę. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz działać ukradkiem.
Wywołasz alarm jeśli narobisz hałasu strzelając do czegokolwiek lub
będziesz poruszał się TR-MBem. Natomiast nie narobisz hałasu jeśli
przejmiesz budynek lub wieżę strzelniczą. W końcu będziesz mógł użyć
mocy Lukea aby sprawdzić otaczający cię obszar, upewniając się że nie
wpadniesz w pułapkę! |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Powrót na Ruul (Return to Ruul) |
Cele: |
Uratuj Beri Tulona z Imperialnych sił zanim dostarczą
go do więzienia. Dostarcz Beri Tulona do strefy ewakuacyjnej. TR-MB musi
przetrwać. |
Planeta: |
Ruul |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy,
transporter poduszkowy, rebelianccy Ruul'ianie. |
|
Opis: |
|
Witaj ponownie na
Ruul, tym razem jako Rebeliant, w nowej koloni więziennej Imperium.
Wylądujesz tutaj co prawda z ograniczonymi siłami, ale z TR-MBem i bardzo ograniczonym oddziałem Rebelianckich żołnierzy, zatem jeszcze
raz posłuż się swoim tajemniczym przyjacielem. W tej misji spróbujesz
przechwycić Beri Tulona, który jest przetrzymywany do czasu transportu
do właściwego więzienia. Jest on dobrze chroniony, zatem możesz
znaleźć rebelianckich Ruul'ian zanim zaatakujesz chroniący go oddział.
Nie zapomnij, że ciężki oddział żołnierzy dysponuje bronią przeciw
pojazdom, jeżeli użyjesz ją przeciw piechocie, to nie zapomnij użyć
ich granatów zamiast pistoletów. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Powrót na Ruul - 2 (Return to Ruul 2) |
Cele: |
Przejmij kompleks komputerowy. Dostarcz do niego Beri
Tulona. TR-MB misi przetrwać. |
Planeta: |
Ruul |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy,
transporter poduszkowy, robot medyczny, partyzanci. |
|
Opis: |
|
W tej misji
spróbujesz uzyskać kilku tajnych informacji od Imperium. Z uwagi
na małą liczebność swoich jednostek, skorzystaj z pomocy miejscowych
partyzantów, ukradnij imperialne maszyny kroczące oraz ich skutery.
Upewnij się, że przejąłeś imperialne centrum kontroli zanim pójdziesz
dalej albo później sprawią ci kłopoty. Spróbuj się dostać na północną
pozycję na mapie, aby uniknąć kłopotów. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Kroczący Gambit (The Walker Gambit) |
Cele: |
Przejmij przynajmniej jednego AT-ATesa. Dostarcz
przynajmniej jedneg AT-ATesa zpowrotem do bazy Rebeliantów. |
Planeta: |
Meteor |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział
infiltrujący, transporter poduszkowy, TR-MB, robot medyczny, skutery uderzeniowe, myśliwce typu
Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Ta misja pozwoli
tobie poznać rebelianckie metody przenikania do zakazanych miejsc.
Oddział infiltrujący jest wstanie wykraść imperialne maszyny AT-AT
oraz potrafi je użyć zgodnie z twoimi potrzebami. |
Uwaga: |
|
Aby przejąć wrogą jednostkę, musi do niej
przeniknąć 4 ludzi, zatem przyda ci spory oddział. Jedyną dobrą w tej
misji strategią jest użycie myśliwców typu Y-Wing, które są wstanie
unieruchomić AT-ATesy zanim do nich przenikniesz, zatem zlikwiduj
wszelkie przeciw powietrzne wierze strzałowe, które napotkasz podczas
eksploatacji tutejszych terenów. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Kroczący Gambit - 2 (The Walker Gambit 2) |
Cele: |
Przejmij działo jonowe. Dostarcz do niego Beri
Tulona. Przynajmniej jedna przejęta jednostka AT-AT musi przetrwać. |
Planeta: |
Meteor |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział
infiltrujący, oczekujący
transporter, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe, myśliwce Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Na tym poziomie
musisz uczciwie posuwać się naprzód, używając przy tym rozsądnie
myśliwce Y-Wing do bombardowania i unieruchomiania wrogie jednostki,
aby twój konwój mógł szybko dotrzeć do działa jonowego. Nie zapomnij o tym, że roboty naprawcze mogą naprawić przechwycone maszyny AT-AT,
kiedy ulegną uszkodzeniu, ale to kosztuje punkty dowodzenia, zatem rób
to... |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Odkupienie na Abridon (Redemption at Abridon) |
Cele: |
Odzyskaj centrum zarządzania. Zniszcz lub przejmij
północno-zachodnią bazę Imperium. |
Planeta: |
Abridon |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział
infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe,
ścigacz powietrzny, myśliwce Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Aby zaliczyć ten
poziom, będziesz musiał przejść każdy centymetr tej mapy. Do pomocy
dostaniesz nowy rebeliancki czołg, który ma dodatkowe możliwość - torpedy protonowe, które mogą być odpalone prawie z połowy
mapy na której będziesz działał aby trafić w jednostkę nieprzyjaciela.
Używaj z ostrożnością tą siłę rażenia aby niszczyć wieże strzałowe
zanim wpadniesz do bazy nieprzyjaciela aby ja przejąć. Dobra metodą
walki tutaj będzie trzymanie wszystkich czołgów razem w grupie i używanie
klawiszy "F" i "T"
aby zmienić lidera grupy i jego torpedy żeby je odpalić. Doświadczony
gracz może stosować tą metodę aby wysłać prawie wszystkie pociski w kierunku pojedyncze cele nieprzyjaciela i je zniszczyć. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Odkupienie na Abridon - 2 (Redemption at
Abridon 2) |
Cele: |
Przejmij stocznię. TR-MB, 4 pilotów i 4 myśliwce typu
A-Wingi muszą przetrwać. |
Planeta: |
Abridon |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter
poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, skaner Jammeera, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe,
ścigacz powietrzny, myśliwce Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Jeszcze wtajemnicz
swoich przyjaciół zanim przystąpisz do tej misji. Tajemnicą sukcesu
jest znalezienie drogi przechodzącej przez teren nieprzyjaciela aby
dotrzeć do stoczni. Na szczęście masz teraz w swojej grupie
najlepszych wywiadowców - jednostkę ze skanerem Jammera. Ta jednostka
ochroni twoje oddziały poprzez wykrycie radaru, w dodatku jego
dodatkowa zdolność odkrywania punktów na mapie, będąc z dala od nich.
Używając tej jednostki razem ze sprawnym czołgiem bojowym pomoże
oczyścić drogę przez imperialne siły, abyś zwycięsko osiągną swój cel. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Alianci kontratakują (The Alliance Strikes Back) |
Cele: |
Przejmij bunkier pola ochronnego. Dostarcz do niego
Hana Solo. Luke Skywalker, Han Solo, księżniczka Leia, Chewbaca, R2D2,
C3PO i wahadłowiec "Tyderium" muszą przetrwać. |
Planeta: |
Endor |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, czołg
poduszkowy, czołg bojowy, robot medyczny, robot naprawczy, wyrzutnia torped,
Han, Chewie, Luke, Leia, R2, C3PO, Ewoki. |
|
Opis: |
|
Teraz czas wziąć
udział w historycznej walce Rebelii. Zaczynasz ponownie na Endor,
gdzie masz szansę wygrać po swojemu. Jesteś otoczony przez wściekłych
Ewoków i pragnące krwi Imperium. W ramach pocieszenia masz Lukea
Skywalkera i spółkę. Użyj Leii i C3PO aby przekonać Ewoków do
przejścia na twoją stronę (dla odmiany dyplomacja), przy pomocy
Chewie'go i oddziału infiltrującego złap samotną jednostkę AT-ST
stacjonującą w dżungli oraz użyj mocy Lukea penetracji terenu na
odległość. Zbierz wszystkie siły jakie możesz, uniknij dobrze
chronionego przejścia na zachodzie i uderz! |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Oblężenie Coruscant (The Siege Coruscant) |
Cele: |
Przejmij Imperialne centrum dowodzenia. Zneutralizuj
wszystkie z czterech budynków z czujnikami. |
Miejsce: |
Coruscant |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter
poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera,
TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny,
myśliwiec typu Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Jest to pierwsza z trzech misji, gdzie będziemy oblegać Coruscant. Ta misja zaczyna się
łatwo. Przejmij imperialne czujniki i imperialne centrum dowodzenia.
Jednakże utrzymanie zdobyczy nie należy do łatwych zadań. Imperialne
centrum dowodzenia znajduje się na środku mapy, na której będziesz
działał, przez co jesteś narażony na ataki z każdej strony. Dlatego
będziesz walczył jedynie o przetrwanie. Nie zapomnij zatem w pełni
obsadzić wierze strzałowe, czujniki i centrum dowodzenia swoimi
oddziałami, dzięki czemu będziesz mógł przetrwać inwazje. Jak tylko
ustanowisz silna załogę w bazie, użyj olbrzymich rur jako kryjówki,
użyj wyrzutni torped aby zmusić nieprzyjaciela do poddania się. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Oblężenie Coruscant - 2 (The Siege Coruscant 2) |
Cele: |
Zniszcz bramę do miasta. Odbierz Imperium kontrolę nad
budynkami. przynajmniej połowa budynków musi przetrwać. Zneutralizuj
wszystkich imperialnych przeciwników. |
Miejsce: |
Coruscant |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter
poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera,
TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny,
myśliwiec typu Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Wreszcie nie musisz
się skradać. Rebelianci wylądowali i są gotowi skopać imperialne
tyłki. Twoja baz jest poza zasięgiem zreperowanej artylerii Imperium,
ale jak tylko zobaczysz zbliżającą się wrogą jednostkę, ostrzelaj ja
swoją artylerią. Bądź cierpliwy, czekając aż jednostki AT-AT będą w twoim zasięgu i niech zajmą się nimi oddziały przejmujące. Użyj
ścigaczy powietrznych to zlokalizowania ścian lokacji nieprzyjaciela,
a następnie użyj swoich czołgów do uszkodzenia
wrogich wierzy strzałowych. Wtedy możesz iść naprzód oczyszczając
swoją drogę. |
|
|
|
|
|
|
|
Tytuł: |
|
Oblężenie Coruscant - 2 (The Siege Coruscant 2) |
Cele: |
Przejmij Imperialny pałac. |
Miejsce: |
Coruscant |
Zasoby: |
Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter
poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera,
TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny,
myśliwiec typu Y-Wing. |
|
Opis: |
|
Czas na ostateczną
walkę. Aby ją wygrać będziesz musiał użyć każdej taktyki jaki poznałeś
do tej pory. Po pierwsze obrona, obrona i jeszcze raz obrona. Dopiero
wtedy atak, atak, no i atak. W Końcu, jeśli będziesz cierpliwy i wystarczająco silny, odniesiesz zwycięstwo! A Nowa Republika będzie
żyć długo... |
|
|
Moje gratulacje, właśnie ukończyłeś grę Star Wars
Force Commander.
Niech moc będzie z tobą. Zawsze!
Opis misji: | 1-3 (trening) | 4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |
|
|
|
|
|
|