MARSite on-line | Star Wars Force Commander
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Force Commander]


 
  Force Commander - opis misji - Rebelia
 
 


Opis misji: | 1-3 (trening)4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |

Misja 14
Tytuł: Ucieczka z Kalaan (Escape From Kalaan)
Cele:

Dostarcz Brennea do wnętrza TR-MB. Dostarcz TR-MBa do rebelianckiego punktu ewakuacyjnego. Uwolnij Lukea Skywalkera z imperialnego centrum dowodzenia. Dostarcz Lukea do siedziby Rebeliantów.

Planeta: Kalaan
Zasoby:

Szturmowcy, TR-MB, Brenn, Luke Skywalker, Rebelianccy Kalaantowie.

Opis:

Jest to pierwsza misja na rzecz Rebelii, ale nie obawiaj się, będzie ona prosta. Musisz uciec z więzienia, przekonaj kilku szturmowców aby przeszli na twoją stronę, uwolnij Lukea Skywalkera z imperialnego centrum dowodzenia, ukradnij część cennego ekwipunku (np.: broń ofensywną) i opuść planetę. Jeśli chcesz odnieść sukces, musisz działać ukradkiem. Wywołasz alarm jeśli narobisz hałasu strzelając do czegokolwiek lub będziesz poruszał się TR-MBem. Natomiast nie narobisz hałasu jeśli przejmiesz budynek lub wieżę strzelniczą. W końcu będziesz mógł użyć mocy Lukea aby sprawdzić otaczający cię obszar, upewniając się że nie wpadniesz w pułapkę!

Misja 15
Tytuł: Powrót na Ruul (Return to Ruul)
Cele:

Uratuj Beri Tulona z Imperialnych sił zanim dostarczą go do więzienia. Dostarcz Beri Tulona do strefy ewakuacyjnej. TR-MB musi przetrwać.

Planeta: Ruul
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, transporter poduszkowy, rebelianccy Ruul'ianie.

Opis:

Witaj ponownie na Ruul, tym razem jako Rebeliant, w nowej koloni więziennej Imperium. Wylądujesz tutaj co prawda z ograniczonymi siłami, ale z TR-MBem i bardzo ograniczonym oddziałem Rebelianckich żołnierzy, zatem jeszcze raz posłuż się swoim tajemniczym przyjacielem. W tej misji spróbujesz przechwycić Beri Tulona, który jest przetrzymywany do czasu transportu do właściwego więzienia. Jest on dobrze chroniony, zatem możesz znaleźć rebelianckich Ruul'ian zanim zaatakujesz chroniący go oddział. Nie zapomnij, że ciężki oddział żołnierzy dysponuje bronią przeciw pojazdom, jeżeli użyjesz ją przeciw piechocie, to nie zapomnij użyć ich granatów zamiast pistoletów.

Misja 16
Tytuł: Powrót na Ruul - 2 (Return to Ruul 2)
Cele:

Przejmij kompleks komputerowy. Dostarcz do niego Beri Tulona. TR-MB misi przetrwać.

Planeta: Ruul
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, transporter poduszkowy, robot medyczny, partyzanci.

Opis:

W tej misji spróbujesz uzyskać kilku tajnych informacji od Imperium. Z uwagi na małą liczebność swoich jednostek, skorzystaj z pomocy miejscowych partyzantów, ukradnij imperialne maszyny kroczące oraz ich skutery. Upewnij się, że przejąłeś imperialne centrum kontroli zanim pójdziesz dalej albo później sprawią ci kłopoty. Spróbuj się dostać na północną pozycję na mapie, aby uniknąć kłopotów.

Misja 17
Tytuł: Kroczący Gambit (The Walker Gambit)
Cele:

Przejmij przynajmniej jednego AT-ATesa. Dostarcz przynajmniej jedneg AT-ATesa zpowrotem do bazy Rebeliantów.

Planeta: Meteor
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, TR-MB, robot medyczny, skutery uderzeniowe, myśliwce typu Y-Wing.

Opis:

Ta misja pozwoli tobie poznać rebelianckie metody przenikania do zakazanych miejsc. Oddział infiltrujący jest wstanie wykraść imperialne maszyny AT-AT oraz potrafi je użyć zgodnie z twoimi potrzebami.

Uwaga:

Aby przejąć wrogą jednostkę, musi do niej przeniknąć 4 ludzi, zatem przyda ci spory oddział. Jedyną dobrą w tej misji strategią jest użycie myśliwców typu Y-Wing, które są wstanie unieruchomić AT-ATesy zanim do nich przenikniesz, zatem zlikwiduj wszelkie przeciw powietrzne wierze strzałowe, które napotkasz podczas eksploatacji tutejszych terenów.

Misja 18
Tytuł: Kroczący Gambit - 2 (The Walker Gambit 2)
Cele:

Przejmij działo jonowe. Dostarcz do niego Beri Tulona. Przynajmniej jedna przejęta jednostka AT-AT musi przetrwać.

Planeta: Meteor
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, oczekujący transporter, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe, myśliwce Y-Wing.

Opis:

Na tym poziomie musisz uczciwie posuwać się naprzód, używając przy tym rozsądnie myśliwce Y-Wing do bombardowania i unieruchomiania wrogie jednostki, aby twój konwój mógł szybko dotrzeć do działa jonowego. Nie zapomnij o tym, że roboty naprawcze mogą naprawić przechwycone maszyny AT-AT, kiedy ulegną uszkodzeniu, ale to kosztuje punkty dowodzenia, zatem rób to...

Misja 19
Tytuł: Odkupienie na Abridon (Redemption at Abridon)
Cele:

Odzyskaj centrum zarządzania. Zniszcz lub przejmij północno-zachodnią bazę Imperium.

Planeta: Abridon
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe, ścigacz powietrzny, myśliwce Y-Wing.

Opis:

Aby zaliczyć ten poziom, będziesz musiał przejść każdy centymetr tej mapy. Do pomocy dostaniesz nowy rebeliancki czołg, który ma dodatkowe możliwość - torpedy protonowe, które mogą być odpalone prawie z połowy mapy na której będziesz działał aby trafić w jednostkę nieprzyjaciela. Używaj z ostrożnością tą siłę rażenia aby niszczyć wieże strzałowe zanim wpadniesz do bazy nieprzyjaciela aby ja przejąć. Dobra metodą walki tutaj będzie trzymanie wszystkich czołgów razem w grupie i używanie klawiszy "F" i "T" aby zmienić lidera grupy i jego torpedy żeby je odpalić. Doświadczony gracz może stosować tą metodę aby wysłać prawie wszystkie pociski w kierunku pojedyncze cele nieprzyjaciela i je zniszczyć.

Misja 20
Tytuł: Odkupienie na Abridon - 2 (Redemption at Abridon 2)
Cele:

Przejmij stocznię. TR-MB, 4 pilotów i 4 myśliwce typu A-Wingi muszą przetrwać.

Planeta: Abridon
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, skaner Jammeera, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skutery uderzeniowe, ścigacz powietrzny, myśliwce Y-Wing.

Opis:

Jeszcze wtajemnicz swoich przyjaciół zanim przystąpisz do tej misji. Tajemnicą sukcesu jest znalezienie drogi przechodzącej przez teren nieprzyjaciela aby dotrzeć do stoczni. Na szczęście masz teraz w swojej grupie najlepszych wywiadowców - jednostkę ze skanerem Jammera. Ta jednostka ochroni twoje oddziały poprzez wykrycie radaru, w dodatku jego dodatkowa zdolność odkrywania punktów na mapie, będąc z dala od nich. Używając tej jednostki razem ze sprawnym czołgiem bojowym pomoże oczyścić drogę przez imperialne siły, abyś zwycięsko osiągną swój cel.

Misja 21
Tytuł: Alianci kontratakują (The Alliance Strikes Back)
Cele:

Przejmij bunkier pola ochronnego. Dostarcz do niego Hana Solo. Luke Skywalker, Han Solo, księżniczka Leia, Chewbaca, R2D2, C3PO i wahadłowiec "Tyderium" muszą przetrwać.

Planeta: Endor
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, czołg poduszkowy, czołg bojowy, robot medyczny, robot naprawczy, wyrzutnia torped, Han, Chewie, Luke, Leia, R2, C3PO, Ewoki.

Opis:

Teraz czas wziąć udział w historycznej walce Rebelii. Zaczynasz ponownie na Endor, gdzie masz szansę wygrać po swojemu. Jesteś otoczony przez wściekłych Ewoków i pragnące krwi Imperium. W ramach pocieszenia masz Lukea Skywalkera i spółkę. Użyj Leii i C3PO aby przekonać Ewoków do przejścia na twoją stronę (dla odmiany dyplomacja), przy pomocy Chewie'go i oddziału infiltrującego złap samotną jednostkę AT-ST stacjonującą w dżungli oraz użyj mocy Lukea penetracji terenu na odległość. Zbierz wszystkie siły jakie możesz, uniknij dobrze chronionego przejścia na zachodzie i uderz!

Misja 22
Tytuł: Oblężenie Coruscant (The Siege Coruscant)
Cele:

Przejmij Imperialne centrum dowodzenia. Zneutralizuj wszystkie z czterech budynków z czujnikami.

Miejsce: Coruscant
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny, myśliwiec typu Y-Wing.

Opis:

Jest to pierwsza z trzech misji, gdzie będziemy oblegać Coruscant. Ta misja zaczyna się łatwo. Przejmij imperialne czujniki i imperialne centrum dowodzenia. Jednakże utrzymanie zdobyczy nie należy do łatwych zadań. Imperialne centrum dowodzenia znajduje się na środku mapy, na której będziesz działał, przez co jesteś narażony na ataki z każdej strony. Dlatego będziesz walczył jedynie o przetrwanie. Nie zapomnij zatem w pełni obsadzić wierze strzałowe, czujniki i centrum dowodzenia swoimi oddziałami, dzięki czemu będziesz mógł przetrwać inwazje. Jak tylko ustanowisz silna załogę w bazie, użyj olbrzymich rur jako kryjówki, użyj wyrzutni torped aby zmusić nieprzyjaciela do poddania się.

Misja 23
Tytuł: Oblężenie Coruscant - 2 (The Siege Coruscant 2)
Cele:

Zniszcz bramę do miasta. Odbierz Imperium kontrolę nad budynkami. przynajmniej połowa budynków musi przetrwać. Zneutralizuj wszystkich imperialnych przeciwników.

Miejsce: Coruscant
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny, myśliwiec typu Y-Wing.

Opis:

Wreszcie nie musisz się skradać. Rebelianci wylądowali i są gotowi skopać imperialne tyłki. Twoja baz jest poza zasięgiem zreperowanej artylerii Imperium, ale jak tylko zobaczysz zbliżającą się wrogą jednostkę, ostrzelaj ja swoją artylerią. Bądź cierpliwy, czekając aż jednostki AT-AT będą w twoim zasięgu i niech zajmą się nimi oddziały przejmujące. Użyj ścigaczy powietrznych to zlokalizowania ścian lokacji nieprzyjaciela, a następnie użyj swoich czołgów do uszkodzenia wrogich wierzy strzałowych. Wtedy możesz iść naprzód oczyszczając swoją drogę.

Misja 24
Tytuł: Oblężenie Coruscant - 2 (The Siege Coruscant 2)
Cele:

Przejmij Imperialny pałac.

Miejsce: Coruscant
Zasoby:

Żołnierze, ciężki oddział żołnierzy, oddział infiltrujący, transporter poduszkowy, czołg poduszkowy, czołg bojowy, wyrzutnia torped, skaner Jammera, TR-MB, robot medyczny, robot naprawczy, skuter uderzeniowy, ścigacz powietrzny, myśliwiec typu Y-Wing.

Opis:

Czas na ostateczną walkę. Aby ją wygrać będziesz musiał użyć każdej taktyki jaki poznałeś do tej pory. Po pierwsze obrona, obrona i jeszcze raz obrona. Dopiero wtedy atak, atak, no i atak. W Końcu, jeśli będziesz cierpliwy i wystarczająco silny, odniesiesz zwycięstwo! A Nowa Republika będzie żyć długo...

Moje gratulacje, właśnie ukończyłeś grę Star Wars Force Commander.
Niech moc będzie z tobą. Zawsze!


Opis misji: | 1-3 (trening)4-13 (Imperium) | 14-24 (Rebelia) |




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor