MARSite on-line | Star Wars Jedi Academy
  -[ MARSite on-line ]-  

[Oficjalna strona gry Star Wars Jedi Academy]


 
  Star Wars Jedi Academy - FAQ
 
 

FAQ (oficjalne):
1. OGÓLNE:
1.1 Co to jest Star Wars© Jedi Knight©: Jedi Academy™?
1.2 Dla jakich platform gra Jedi Academy jest opracowywana?
1.3 Jaka jest fabuła w grze Jedi Academy?
1.4 Czy Kyle Katarn będzie główną postacią w Jedi Academy?
1.5 Kiedy zostanie wydana gra Jedi Academy?
1.6 Czy gra będzie wydana w różnych edycjach poza granicami Stanów (np. edycja Niemiecka)?
2. TECHNOLOGIA:
2.1 Jakiego silnika będzie używała gra Jedi Academy?
2.2 Jaki edytor poziomów został użyty przy tworzeniu poziomów w grze?
2.3 Jaki pakiet do animacji został użyty przy animowaniu postaci?
2.4 W jakim Języku programowania tworzono grę?
2.5 Jakie oprogramowania użyto tworząc modele?
2.6 Jaki rodzaj kinematyki zostanie zaprezentowany w Jedi Academy?
3. ROZGRYWKA:
3.1 Jakiego gatunku jest gra Jedi Academy?
3.2 Czy prawdą jest, że możemy w sposób dowolny tworzyć naszą postać w trybie rozgrywki dla pojedynczego gracza?
3.3 Czy mogę wybrać stronę po której będę grał – Jasnej czy Ciemnej stronie Mocy?
3.4 Czy gra Jedi Academy zaprezentuje miejscowy system uszkodzeń ciała?
3.5 Czy będą dostępne w grze kody z Jedi Outcast?
4. MULTIPLAYER:
4.1 Jaki rodzaj opcji multiplayer będzie posiadał serwer gry Jedi Academy?
4.2 Jakie tryby rozgrywek będę dostępne do gry wieloosobowej?
4.3 Czy będzie dostępny tryb umożliwiający współpracę (co-op/co-operative)?
4.4 Ilu graczy wspiera rozgrywka wieloosobowa w Jedi Academy?
4.5 Czy wersja na X-Box’a będzie miała tryb multiplayer?
4.6 Czy będzie możliwość gry na wirtualnym serwerze?

Jeśli masz jakie pytania lub problemy związane z grą Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy, to napisz e-maila korzystając z tego formularza.

FAQ: 1. OGÓLNE:

1.1 Co to jest Star Wars© Jedi Knight©: Jedi Academy™?

Star Wars© Jedi Knight©: Jedi Academy™ jest kontynuacją przebojowej gry Star Wars© Jedi Knight II© Jedi Outcast™ (Spór Jedi). Więcej informacji na temat tej gry możesz znaleźć w dziale zapowiedź, natomiast informacje o Jedi Outcast znajdziesz tutaj.

[Powrót na górę strony]


1.2 Dla jakich platform gra Jedi Academy jest opracowywana?

Gra Jedi Academy jest opracowywana dla komputerów PC i konsoli Microsoft XBox.

[Powrót na górę strony]


1.3 Jaka jest fabuła w grze Jedi Academy?

W grze Jedi Knight: Jedi Academy gracz wciela się w postać ucznia Jedi dostępnego w grze lub tworzy swoją własna postać. Akcja będzie rozgrywać się czternaście lat po wydarzeniach znanych z Nowej Nadziei (A New Hope), a my zostaniemy wcieleniu do Akademii Jedi na Yavin IV, gdzie będziemy zagłębiać się w tajniki Mocy. Kiedy Luke Skywalker uzna, że trening robi swoje, wysyła młodego adepta na misje, w celu wyostrzenia jego lub jej umiejętności. W tym samym czasie pojawi się tajemniczy kult, który zagrozi galaktyce. Akademia już od dawna pracuje nad odkryciem kim oni są i co robią…

[Powrót na górę strony]


1.4 Czy Kyle Katarn będzie główną postacią w Jedi Academy?

Kyle Katarn z uwagi, że osiągnął (dzięki nam) najwyższy poziom szkolenia jako Jedi, nie jest główną postacią w grze Jedi Academy. Będzie on za to dla gracza mentorem i mistrzem, który będzie uczył nas poznawać ścieżki Mocy.)

[Powrót na górę strony]


1.5 Kiedy zostanie wydana gra Jedi Academy?

Premiera gry planowana jest na jesień 2003 roku. Zgodnie z zapowiedzią ma pojawić się w Stanach 17 września, a zgodnie z zapowiedzią polskiego dystrybutora firmy LEM, ma się pojawić jeszcze w tym roku.

[Powrót na górę strony]


1.6 Czy gra będzie wydana w różnych edycjach poza granicami Stanów (np. edycja Niemiecka)?

Wszystkie wersje gry Jedi Academy będą identyczne w swojej zawartości na całym świecie. Można się spodziewać, że będzie taka sama sytuacja jak w Jedi Outcast, gdzie można było sobie w opcjach wybrać jeden z pięciu języków.

[Powrót na górę strony]

FAQ: 2. TECHNOLOGIA:

2.1 Jakiego silnika będzie używała gra Jedi Academy?

Gra Jedi Academy będzie używała mocno zmodyfikowanego silnika gry Quake III: Team Arena™, opracowanego przez Software id™. Nowy silnik będzie zawierał:

1. system przystosowywania postaci – pozwoli graczowi stworzyć własnego Jedi zarówno w trybie pojedynczego gracza (SP) jak i wielu Graczy (MP) – (dostępne tysiące kombinacji),
2. Ghoul II – rozbudowanie Ghoul’a ogromnie zwiększa możliwości modelu system modyfikacji – pozwala wzbogacać moduły modeli, daje możliwości wyboru własnych ustawień, kolorowania oraz pozwala rozbudować animacje,
3. nowy system skryptów ICARUS TI dla jednego i wielu graczy,
4. teraz pozawala na zapisywanie wyników osiągnięć w grze wieloosobowej,
5. nowe narzędzia do tworzenia map pozwalające na używanie własnych modeli w tworzonych światach,
6. obiekty zamiast tylko tekstur (Tworzenie bogatszych trójwymiarowych środowisk),
7. nowy nieliniowy system postępu misji,
8. Raven Software ARIOCHE – system modelowania terenu,
9. porlat skies
10. szkieletowy system „szmacianej lalki”
11. poprawiony system pojazdów (pozwalający na używanie nowych ruchomych pojazdów oraz pojazdów, którymi poprzednio nie można było jeździć).

[Powrót na górę strony]


2.2 Jaki edytor poziomów został użyty przy tworzeniu poziomów w grze?

Użyto zmodyfikowanej wersji edytora GTKRadiant do tworzenia poziomów,

[Powrót na górę strony]


2.3 Jaki pakiet do animacji został użyty przy animowaniu postaci?

Użyto programu Softimage XSI do animacji postaci w grze,

[Powrót na górę strony]


2.4 W jakim Języku programowania tworzono grę?

W Visual C (z pakietu Visual Studio Net,

[Powrót na górę strony]


2.5 Jakie oprogramowania użyto tworząc modele?

Postacie w które się wcielamy oraz modele wrogów zostały stworzone przy użyciu programu Softimage XSI, przedmioty nie-grywalne zostały stworzone za pomocą programu 3-D Studio Max 5.1,

[Powrót na górę strony]


2.6 Jaki rodzaj kinematyki zostanie zaprezentowany w Jedi Academy?

Jedi Academy będzie korzystała zarówno z kinematyki wbudowanej-w-silnik gry oraz w pełni oddający kinematykę system stworzony przez Creat© studio.

[Powrót na górę strony]

FAQ: 3. ROZGRYWKA:

3.1 Jakiego gatunku jest gra Jedi Academy?

Jedi Academy jest zorientowaną grą akcji w perspektywie pierwszej (FPP) i trzeciej (TPP) osoby, podobną do gry Jedi Knight II (ale różną od rozgrywki znanej z gry Jedi Knight). Perspektywa trzeciej osoby najbardziej przydatna jest podczas walki na miecze świetlne.

[Powrót na górę strony]


3.2 Czy prawdą jest, że możemy w sposób dowolny tworzyć naszą postać w trybie rozgrywki dla pojedynczego gracza?

Tak. Podczas początkowego procesu tworzenia postaci, gracze mogą wybrać czy chcą grać jako człowiek (jako mężczyzna lub kobita), albo jak Rodian (mężczyzna), Twi’lek (kobieta), Kel Dor (meżczyzna) lub jako Zabrak (kobieta).


Oprócz wyboru gatunku, będziemy mogli dla swojej postaci głowę, nogi, ręce i tors (zabieg chirurgiczny znany dotychczas z gier RPG). Oczywiście sami dobierzemy też nasz strój (włącznie z kolorami). Wszystko to po to, aby nasza postać była nam bliska (i ta jedyna tak jak my). Dla tych co nie będą mieli do tego daru, będą mogli posłużyć się kilkoma gotowymi szablonami. Po stworzeniu naszego wizerunku, z uwagi, że samym wyglądem nie można zabić, przyjdzie nam skonstruować własny miecz (co musi zrobić każdy Jedi). Do wyboru będziemy mieć mnóstwo rękojeści oraz sami wybierzemy jego kolor (w poprzedniej części jak się kolor znudził ni nie odpowiadał to co planszę trzeba było wpisywać kolor zmieniający jego kolor). W końcu graczowi (czytaj mi) przyjdzie zaadoptować różne style walki (zaczniesz od stylu średniego – nie chodzi tu o poziom zaawansowania lecz stylu zadawania ciosów i ataku) i różnymi mieczami (zaczynasz jednym mieczem, a kończysz z dwoma lub podwójnym).

[Powrót na górę strony]


3.3 Czy mogę wybrać stronę po której będę grał – Jasnej czy Ciemnej stronie Mocy?

Tak, gracz będzie mógł jeszcze w Akademii Jedi opowiedzieć się po jasnej lub ciemnej stronie Mocy, po której używają skończy grę.

[Powrót na górę strony]


3.4 Czy gra Jedi Academy zaprezentuje miejscowy system uszkodzeń ciała?

Tak. Już Jedi Outcast prezentował wyrafinowany system miejscowych uszkodzeń ciała odpowiednio to modelując. Wrogowie będą odpowiednio reagować na zadane im ciosy w konkretną część ciała. Strzał w ciało czy w głowę jest bardziej skuteczny aniżeli starzał oddany w kończyny. Oczywiści będziesz miał możliwość zadać destruktywne ciosy swoim mieczem ich kończynom, podobne jakie można zobaczyć w filmach.

[Powrót na górę strony]


3.5 Czy będą dostępne w grze kody z Jedi Outcast?

Tak. Standardowy silnik Quake III: Team Arena daje możliwość korzystania z kodów w trybie pojedynczego gracza (Single-player). Jedi Academy będzie zawierała kody: na nieśmiertelność (god mode), możliwość przenikania przez ściany i lewitacja (noclip), kod sprawiający, że przeciwnicy będą nas nie zauważali i ignorowali (notarget), timescale (za pomocą którego przyspieszamy tępo gry), czy spawn (dający nam przedmiot po wpisaniu jego nazwy).

[Powrót na górę strony]

FAQ: 4. MULTIPLAYER:

4.1 Jaki rodzaj opcji multiplayer będzie posiadał serwer gry Jedi Academy?

Gracze Jedi Academy mogli korzystać ze standardowej wyszykiwarki zawartej w grze w celu znalezienia gier on-line, będą mogli uruchamiać własny serwer do gry w sieci oraz będą mogli tworzyć prywatne serwery do gry z przyjaciółmi lub w klanach, itp.,

[Powrót na górę strony]


4.2 Jakie tryby rozgrywek będę dostępne do gry wieloosobowej?

W Jedi Academy znajdziemy rozgrywki takie jak: Duel (pojedynki), Power Duel, Siege, Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag (przechwyć flagę), Free For All, Team Free For All. Ich opisy możesz znaleźć tutaj,

[Powrót na górę strony]


4.3 Czy będzie dostępny tryb umożliwiający współpracę (co-op/co-operative)?

Nie będzie gry opartej na współpracy kiedy gracze będą wykonywać misje dla jednego gracza. Jednakże takowa współpraca będzie możliwa w grach zespołowych dla wielu graczy,

[Powrót na górę strony]


4.4 Ilu graczy wspiera rozgrywka wieloosobowa w Jedi Academy?

Gra Jedi Academy umożliwia rozgrywkę z udziałem 16 graczy przez sieć lokalną lub przez modem 56Kbps lub szbsze połączenie do Internetu.

[Powrót na górę strony]


4.5 Czy wersja na X-Box’a będzie miała tryb multiplayer?

Tak. Konsola X-Box Live! Daje możliwość gry online.

[Powrót na górę strony]


4.6 Czy będzie możliwość gry na wirtualnym serwerze?

Tak. Jedi Academy posiada możliwość gry z kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję (AI) botami.

[Powrót na górę strony]




[Powrót na poprzedni± stronê]  [Powrót na górê strony]


 
[poprzedni screen][nastêpny screen]


Copyright © 2001-2024 MARSite on-line | Cookie i Zasady ochrony prywatności.
Layout made by Kirtan Loor