|
|
|
|
Star Wars: Jedi Outcast: tips & triks
|
|
Aby móc wprowadzić
któryś z kodów należy uaktywnić lub wyłączyć menu do ich wprowadzenia naciskając
jednocześnie: "SHIFT" + "~"
(tylda), następnie należy wpisać poniższy z kodów:
KOD |
|
OPIS |
devmap |
- |
włącza możliwość działania kodów: |
god |
- |
nieśmiertelność, |
notarget |
- |
przeciwnicy ignorują Twoją
obecność, |
|
|
|
give all |
- |
daje wszystką broń i inwentarz, |
give health |
- |
leczenie, |
give ammo |
- |
daje wszystko do pełna, |
give armor |
- |
cały arsenał, |
give X # |
- |
dostaniesz przedmiot po wpisaniu
jego nazwy, |
spawn (nazwa_przedmiotu) |
- |
dostaniesz przedmiot po wpisaniu
jego nazwy, np. spawn (item_bacta), |
|
|
|
fly_xwing |
- |
latasz X-Wing'iem (radzę stosować
na otwartych terenach lub w dużych hangarach), |
drive_atst |
- |
kirujesz jednostką kroczącą AT-ST, |
kill |
- |
domyśl się sam lub sprawdź, |
noclip |
- |
przenikanie przez ściany,
możliwość latania, |
|
|
|
g_saberrealisticcombat 1 |
- |
miecz tnie realistycznie (odcina
kończyny), |
sabercolor
x |
- |
zmienia kolor miecza, za x wpisujemy: blue (niebieski), green (zielony), red (czerwony), yellow
(żółty), orange (pomarańczowy), purple (purpurowy), |
|
|
|
Poniższe kody dają nam dostęp do mocy: |
setforcejump |
- |
skakania, |
setforceheal |
- |
samouleczania, |
setforcepush |
- |
odpychania, |
setforcepull |
- |
przyciągania, |
setforcespeed |
- |
prędkości, |
setforcegrip |
- |
duszenia, |
setforcelightning |
- |
rażenia piorunami, |
setforceall |
- |
wszystkie wyżej wymienione moce, |
setsaberthrow |
- |
zwiększa zdolność wyrzutu miecza, |
setsaberoffense |
- |
zwiększa siłę ataku mieczem, |
setsaberdefence |
- |
zwiększa siłę obrony mieczem, |
|
|
|
Poniższe kody przenoszą nas na konkretna planszę: |
plansze dla gracza
pojedynczego: |
map x |
x: |
kejim_post, kejim_base,
artus_mine, artus_detention, artus_topside, valley, yavin_temple,
yavin_trial, ns_streets, ns_hideout, ns_starpad, bespin_undercity,
bespin_streets, bespin_platform, cairn_bay, cairn_assembly, cairn_reactor,
cairn_dock1, doom_comm, doom_detention, doom_shields, yavin_swamp,
yavin_canyon, yavin_courtyard, yavin_final |
plansze dla wielu
graczy: |
map x |
x: |
pit, ctf_bespin, ctf_imperial, ctf_ns_streets, ctf_yavin, duel_bay, duel_jedi, duel_pit, duel_carbon, ffa_bespin, ffa_deathstar, ffa_imperial, ffa_ns_hideout, ffa_ns_streets, ffa_raven, ffa_yavin |
|
|
|
|
|
|